Jeg fulgte litt med på IIen stund, og tror nåværende primus motor (Sindre Pedersen) er en hardt arbeidende og velmenende person. Ser også at mange av de gamle prosjektene nå er borte fra prosjektoversikten (ref. historikk i denne tråden).
I tillegg har aksjekapitalen nå riktig ift. meldte kapitalutvidelser, og Jostein Skare er tilsynelatende ute av selskapet. Det siste er etter min mening veldig positivt... Sindre er nå styrets leder. Det kan se ut som om Jostein Skare fremdeles er på eiersiden gjennom selskapet JESS AS, men det kan være etterslep på oppdateringen til aksjonær registeret.
Regnskapet for 2006 ble levert sent, og selskapet har byttet revisor - men uansett tror jeg II har tatt ett godt steg i riktig retning siden sist jeg sjekket.
Innovasjon Invest AS
Started By
vinkelanke
, Apr 28 2005 12:48 PM
22 replies to this topic
Posted 31 March 2008 - 20:13
mvh
Pirelli
Pirelli
Posted 02 May 2008 - 01:29
Pirelli, on 31 Mar 2008, 20:36, said:
Hei Pirelli og alle andre. Må bare si at det er litt av et syn... mange gode blåseinstrumenter der. :)
For å gi en liten oppdatering, faktisk mer som en kommentar til Pirellis harde arbeid med å holde folket her oppdatert, så lever faktisk selskapet ennå, tross enkeltes iherdige innsats for det motsatte og vi gjør vårt beste for å få selskapet til å bli det vi en gang pratet om. Det vil ta tid, det vil kreve videre innsats, men vi håper og tror at dette kan leve videre ved god innsats fra alle våre deltagende aksjonærer.
Mvh,
Sindre Pedersen
Innovasjon Invest AS
0 bruker(e) leser i denne tråden
0 medlemmer 0 gjester, 0 anonyme medlemmer