Jump to content

Uke 09. Hva trader vi?

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
83 replies to this topic

#81 direktøren

direktøren
  • Trainee
  • 64 posts

Posted 26 February 2004 - 16:26

Og der var det en som la ut 450 GRO-aksjer til salgs på 199. Liker ikke å si det, men : Hva var det jeg sa?

#82 Pirelli

Pirelli
  • Gullmedlem
  • 5818 posts

Posted 26 February 2004 - 20:10

Hvis noen lurere så ble jeg sittende med mine CNR aksjer over natten, under sterk tvil. Nå har jeg fulgt handlingen over flere dager, og spesiellt mye i dag. Konklusjonen er at denne aksjen blir kjørt av meget flinke tradere med stor kapital. Spesiellt handeler fra NON og DNM trykte akjskursen både opp og ned i dag.

Ett annet merkelig fenomen er at aksjen notert i USA alltid tar av etter at handelen har stengt her hjemme. Når OSE stengte ble GUSH tradet rundt 0,90- (6,345-) og aksjekursen stoppet på 6,37- på OSE. Nå i ettermiddag har GUSH steget over 10% til rundt 1,- (7,05-). Hvis dette holder ut kvelden tror jeg CNR skal lukte på 7 tallet i morgen tidlig. Det skulle ikke forundre meg om de samme aktørene kjører kursene på begge sider av Atlanteren, men volumene er jo høye... Vel, ble litt mye spekulasjon dette, men jeg er hvertfall glad jeg ble sittende ;)

Pirelli

#83 direktøren

direktøren
  • Trainee
  • 64 posts

Posted 26 February 2004 - 21:45

Angrer fortsatt på at jeg solgte meg ut på mandag, dvs kun tradet den på mandag. Skulle ha beholdt dem ut uken. Huff...

#84 Ståle

Ståle
  • Admin
  • 1745 posts

Posted 26 February 2004 - 22:46

Stenger denne. Dagtrading-snakk kan fortsette i denne tråden:
http://www.aksjeforu...topic.php?t=180