Jump to content

- - - - -

TST og BLO

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 kolding

kolding
  • Trainee
  • 5 posts

Posted 25 February 2004 - 23:22

Vet ikke om jeg skal sitte med begge to eller kjøpe noe annet som er i "skuddet".
Men jeg har veldig tro på tst, men det kan jo ta litt tid før det skjer noe.
Når det gjelder blo så har jeg tatt en sjangs (har fulgt med litt på den før jeg kjøpte).

Er det noen som synes at porteføljen er for risky , er det noen andre tips for torsdagen ??

Kolding

Tst = 40000 stk.
Blo = 30000 stk.

#2 Tyger

Tyger
  • Medlem
  • 242 posts

Posted 26 February 2004 - 15:14

Topics som omhandler mer enn en aksje bør ikke forkomme, med mindre det er naturlig å diskutere selskapene samlet. Opprett heller en egen topic for TST og en egen topic for BLO.

Jeg stenger denne.

#3 Ståle

Ståle
  • Admin
  • 1745 posts

Posted 26 February 2004 - 21:40

Flyttet dette temaet til "snikksnakk" og åpnet det igjen. Hvis man vil ha komentarer på sin Portefølje så går det jo ann å skrive slik innlegg i dette området. og la Aksjeprat området dreie seg om spesifikke aksjer. Dessverr så vet jeg omrent ingen ting om TST og BLO til at jeg kan svare deg på ditt spørsmål. Men du spør også om et andre tips. Det jeg kan si er at du bør se ann AKVR. Jeg tror (sammen med mange her på forumet) at den har stor oppside, og heller mindre nedside. Fikk en oppgang idag med veldig stort volum, og det tyder bra. Blir spennende uker fremover. Les forøvrig AKVR tråden for mer info!

Lykke til med dine innvesteringer!

1 bruker(e) leser i denne tråden

0 medlemmer 1 gjester, 0 anonyme medlemmer