Tidenes beste børsfilm
Posted 27 February 2008 - 15:33
Wall street er jo en klassiker.
Gleder meg til oppfølgerer.
Wall street Warriors:
Dette er ikke en film, men en "dokumentar" om livet på Wall street. En følger ulike personer som jobber i og rundt Wall Street og får et innblikk i hvordan det er. Vet ikke hvor serien kan kjøpes, men jeg lastet den ned via torrent. Kun første sesong som er ute på torrent iallfall.
Av andre serier så kan jeg nevne Big shots.
Ikke en børsfilm, men handler om en guttegjeng som alle er CEO over store selskaper. Litt business, men det meste er egentlig bare hvordan de lever, damer, problemer osv.
morsomt syns jeg iallfall :)
Gleder meg til oppfølgerer.
Wall street Warriors:
Dette er ikke en film, men en "dokumentar" om livet på Wall street. En følger ulike personer som jobber i og rundt Wall Street og får et innblikk i hvordan det er. Vet ikke hvor serien kan kjøpes, men jeg lastet den ned via torrent. Kun første sesong som er ute på torrent iallfall.
Av andre serier så kan jeg nevne Big shots.
Ikke en børsfilm, men handler om en guttegjeng som alle er CEO over store selskaper. Litt business, men det meste er egentlig bare hvordan de lever, damer, problemer osv.
morsomt syns jeg iallfall :)
Posted 16 March 2008 - 17:02
Utrolig bra ja! Kjem oppfølgeren snart?! :D
jongab, on 24 Nov 2007, 17:37, said:
Syns absolutt wallstreet er best! Ser den minst en gang i uken, gekko har endel legendariske utsagn, som "Greed, in lack of a better word, is good. Greed works". Det er også en viktig film som viser noe om hvordan store aktører hadde makt til å manipulere aksjekurser på 80-tallets wallstreet. Gleder meg uendelig til oppfølgeren, tror den kan bli tøff!
Noen som vet hvor jeg kan få tak i rogue trader? har ikke fått sett den enda..
Noen som vet hvor jeg kan få tak i rogue trader? har ikke fått sett den enda..
Posted 01 June 2008 - 14:47
Yakutza, on 31 May 2008, 23:35, said:
Hvor kan en få tak i denne Wall Street filmen?
Den kan kjøpes på CDON.no:
Wall Street (DVD)
Wall Street (Blu-Ray)
Posted 02 May 2010 - 08:48
Finner endel snutter fra denne på youtube : Wall Street Warriors
...god topic denne...
....nå kommer vel snart "Wall street II"
...god topic denne...
....nå kommer vel snart "Wall street II"

Sitèr Flere
Logg inn
Bli medlem