Jump to content

RSS

• Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 DeLaVega

DeLaVega
  • Medlem
  • 375 posts

Posted 14 January 2008 - 23:40

Jeg kunne tenke meg muligheten til å abbonere på en rssfeed. Jeg opplever det som et positivt suplement. Min personlige erfaring fra andre steder er at når jeg sjekker mailen min i Outlook, og ser at det har kommet en ny post i et forum, logger jeg inn å leser. Hadde dette vært mulig?

#2 Ståle

Ståle
  • Admin
  • 1747 posts

Posted 15 January 2008 - 16:06

Her er en foreløpig RSS:
http://www.aksjeforumet.no/forum/index.php...rssout&id=1
Den fungerer slik at den poster når nye tråder blir opprettet. Og tar da med første post i tråden. :) Den oppdaterer seg imidlertid ikke når noen poster nye innlegg i en "gammel" tråd.

View PostDeLaVega, on 14 Jan 2008, 22:40, said:

Jeg kunne tenke meg muligheten til å abbonere på en rssfeed. Jeg opplever det som et positivt suplement. Min personlige erfaring fra andre steder er at når jeg sjekker mailen min i Outlook, og ser at det har kommet en ny post i et forum, logger jeg inn å leser. Hadde dette vært mulig?

#3 DeLaVega

DeLaVega
  • Medlem
  • 375 posts

Posted 15 January 2008 - 18:50

Har du noen planer om feeder for bestemte forum? Ettersom du skjønner er det i hovedsak traders pit jeg ville hatt rss på

#4 Ståle

Ståle
  • Admin
  • 1747 posts

Posted 15 January 2008 - 23:02

View PostDeLaVega, on 15 Jan 2008, 17:50, said:

Har du noen planer om feeder for bestemte forum? Ettersom du skjønner er det i hovedsak traders pit jeg ville hatt rss på

Ikke noe problem.

http://www.aksjeforumet.no/forum/index.php...rssout&id=2

#5 DeLaVega

DeLaVega
  • Medlem
  • 375 posts

Posted 16 January 2008 - 00:22

Men hvis jeg forstår deg rett, så vil feeden endre seg i den noen oppretter en ny tråd, men jeg vil ikke få noen endring i feeden når noen har postet et nytt innlegg i en tråd?

View PostStåle, on 15 Jan 2008, 22:02, said:

#6 Ståle

Ståle
  • Admin
  • 1747 posts

Posted 16 January 2008 - 01:06

Det stemmer. Per dags dato så er det ikke mulig å få den til å oppdatere seg når nye innlegg kommer.

#7 DeLaVega

DeLaVega
  • Medlem
  • 375 posts

Posted 16 January 2008 - 19:30

Dette er ikke noe du har planer om å ordne heller?

#8 Ståle

Ståle
  • Admin
  • 1747 posts

Posted 16 January 2008 - 20:05

View PostDeLaVega, on 16 Jan 2008, 18:30, said:

Dette er ikke noe du har planer om å ordne heller?

Det skal du ikke se bort ifra. Men akkurat nå så har jeg dessverre ikke tid til det.

#9 Yngve

Yngve
  • Medlem
  • 323 posts
  • Portefølje:tel, stl, aker, yar, rec, nhy

Posted 17 January 2008 - 23:30

Kan jo legge meg til i listen over de som gjerne ser en rss-feed for traders pit som oppdaterer seg når nye innlegg kommer. Har blitt veldig glad i rss i det siste...
mi bare ser

0 bruker(e) leser i denne tråden

0 medlemmer 0 gjester, 0 anonyme medlemmer