FOTBALL!
Posted 31 January 2008 - 15:30
_______
Posted 17 February 2008 - 14:35
Posted 18 February 2008 - 17:24
______
Da får vi ta med et norsk mål også:
Riise free kick v Man United
DeLaVega, on 17 Feb 2008, 13:35, said:
Posted 20 February 2008 - 20:20
Posted 29 February 2008 - 00:13
______
Ladbrokes har føgende odds i Tippeligaen for øyeblikket:
Norsk - Eliteserien - (Ligavinner)
Eliteserien 2008
Rosenborg 3.75
Brann 4.25
Lillestrøm 5.50
Vålerenga 6.00
Viking 6.00
Stabæk 11.00
Fredrikstad 29.00
Lyn 29.00
Tromsø 41.00
Strømsgodset 51.00
Molde 67.00
Aalesund 81.00
Bodø/Glimt 101.00
Hamarkameratene 101.00
_____
Skal man sette 5 lapper på Vålerenga da...?
_____
Posted 03 March 2008 - 14:35
Hadde jeg satt noe penger så ville det vært på Lillestrøm, Brann eller Viking.
Årets skuffelse blir Rosenborg
Av hjerte så følger jeg Lyn, og håper at vi snart får returnert klubben til klubbens supportere. Er litt lei av Brynestad.
Mvh basura
Posted 03 March 2008 - 14:58
Vi får se, men Vålerenga har definitivt en bra mulighet i år..
Basura, on 3 Mar 2008, 13:35, said:
Hadde jeg satt noe penger så ville det vært på Lillestrøm, Brann eller Viking.
Årets skuffelse blir Rosenborg
Av hjerte så følger jeg Lyn, og håper at vi snart får returnert klubben til klubbens supportere. Er litt lei av Brynestad.
Posted 04 March 2008 - 15:37
Mitt kommer om ikke lenge...
Posted 04 March 2008 - 15:40
Zoonic, on 4 Mar 2008, 14:37, said:
Mitt kommer om ikke lenge...
Posted 04 March 2008 - 16:15
Husk dette:
Nytt seriesystem
Tippeligaen kan bli utvidet til 16 lag fra og med 2009-sesongen. Dette vil eventuelt bli vedtatt på Fotballtinget på Hamar 8 og 9 mars 2008. Her vil det også avgjøres hvorvidt ett eller flere lag vil rykke direkte ned fra Tippeligaen til Adeccoligaen, og hvor mange lag som må spille kvalifisering mot lagene som havner øverst i Adeccoligaen.
De 30 toppklubbene leverte i januar 2008 en innstilling til Norges Fotballforbund, som sannsynligvis blir fulgt. Den innebærer at bunnlaget i eliteserien (nr. 14) rykker direkte ned til 1. divisjon, at de tre øverste lagene i 1. divisjon rykker direkte opp, mens laget på 13. plass i eliteserien må ut i kvalifisering mot laget på 4. plass i 1. divisjon
Brann
Viking
Stabæk
Lillestrøm
Fredrikstad
Lyn
Tromsø
Molde
Strømsgodset
Aalesund
Bodø/Glimt
Hamarkameratene
christle, on 4 Mar 2008, 14:40, said:
For meg er dette enkelt. Naiv Superlaget - Bodø/Glimt - vil vinne Tippeligaen på stil og folkets hjerter... Fotball handler om underholdning: De som kun er opptatt av resultat kan se på tekst-tv.
Mvh,
Posted 04 March 2008 - 16:41
hehe, christle, du sier noe...har sansen for Glimt jeg, husker godt Dutte, Arne Hansen,Terje Mørkved og den store tannbørsten...Men vinner gjør de nok ikke og det blir høyst sannsynelig "verre" å rykke ned i år og det er nok B/G også glad for...
...
Hei
Du tipper og med "hjertet" ser jeg.
Du husker godt langt tilbake. Bodø/Glimt har rykket opp to ganger; begge ganger ble det sølv i den øverste div. og cupfinale... Det er ikke verst.
Harald "Dutte" Berg er uten tvil Nord-norges største spiller noen gang, kanskje Norges - det står vel mellom ham og Tom Lund. H.D. Berg ble kåret til Norges beste spiller i en alder av 39? år... Du bør imidlertid huske andre storheter, som kunne vært enda større om Norge hadde tatt til vettet og ansatt de som er opptatt av offensivt spill og struktur (i 4-3-3) som landslagstrenere: - N.A. Eggen, T. Sollied, K.T. Eggen og sist men også størst (særlig i visuell forstand") Tom "Keiko" Nordli... I stedet ble det defensiv organisering, mens vi ventet på at motstanderen gjorde en feil: Drillo (fikk det beste ut av gråsteinen) og mye, mye verre Semb m.fl. Jeg hsker med gru at E. Pellerud - som er av samme skolen- ble spurt om han ville foretrekke å spille 0-0 eller 5-5. Han valget 0-0 for da hadde dem ikke gjort noen feil... I mine øyne hadde de gjort lite riktig offensivt og begått en stor feil, da fotball handler om underholdning...
Husk Naiv Supermenne: Ørjan, Runar og det største nord-norske talent Arild Berg, Stig Johansen, Jan Derek Sørensen, Mini Jakobsen, T.K. - storslegga - Staurvik, Bengt Sæternes, Andre Hansen, Olav Råstad....
I år vil du høre mye om Runar "Supermann" Berg, P.V. Rønning, T. Martins, J.D. Sørensen, T. Olsen, M. Hamoud, O. Råstad, B. Bjarnason, S. Johansen, Bärengrub, B. Bjarnason, J.L. Bjørdal... m.fl.
Mvh og lykke til...
Sees på GuleVåll
Edited by christle, 04 March 2008 - 16:43.
Posted 09 March 2008 - 16:50
_____
Under helgens forbundsting ble det vedtatt at Tippeligaen skal utvides fra 14 til 16 lag i 2009.
Den nye ordningen medfører at det kun blir ett lag som rykker direkte ned fra Tippeligaen kommende sesong. Samtidig vil de tre beste lagene i Adeccoligaen rykke direkte opp i landets øverste divisjon.
Laget som havner på 13. plass i Tippeligaen vil spille kvalifisering mot det fjerde beste laget i Adeccoligaen, for å avgjøre hvem som får den siste plassen i neste års Tippeliga.
De siste årene har det vært fire lag som har rykket ned fra Adeccoligaen. Den nye ordningen legger opp til at kun tre lag går ned.
Nytt kvalifiseringsoppsett
I 2009 vil to lag rykke ned fra Tippeligaen, og de vil bli erstattet av de to beste lagene fra Adeccoligaen.
Det vil bli spilt kvalifiseringskamper om retten til å spille Tippeliga i 2010. Lag nummer tre og fire i Adeccoligaen møter hverandre i en semifinale. Det samme gjør lag nummer fjorten i Tippeligaen og lag nummer fem i Adeccoligaen. Sammenlagtvinnerne spiller opprykksfinale.
________
Posted 11 March 2008 - 05:35
Rent utenom at jeg måtte gjennom et antall sikkerhetskoder som sikkert overgår prosedyren direktøren i FBI må gjennom ved glemt passord, må man visst skrive fem meldinger på andre topics.
Posted 18 March 2008 - 15:09
Posted 31 March 2008 - 10:29
Posted 02 April 2008 - 14:01
Til dagens tippeliga sier jeg bare;
Heia Brann ;)
Posted 17 April 2008 - 18:52
Så hvis det er noen som vil ha 1,7% avkastning på pengene sine på søndag så er tipset som følger (eksempelet er om jeg har 1000 kroner til rådighet):
sett 415 kroner på H hos Change (http://www.chance.cz...php?chng_lng=en) eller hos Nike (http://www.nike.sk/index.html) til odds 2.45
Sett så 290 kroner på U hos nordicbet (http://www.nordicbet.com/?partner=3) odds: 3.50
Sett så 295 kroner på B hos nordicbet. odds: 3.45
Dette vil gi en garantert gevinst på 1017 kroner. Og når innsatsen er på 1000 vil det gi en avkastning på 1.7% og det får du vel neppe i banken på en søndag? ;)
Edit: Jeg innser at jeg ikke burde rundet av tallene, så gevinsten kan variere fra 1015 til 1017,75
Edited by DeLaVega, 17 April 2008 - 18:54.
0 bruker(e) leser i denne tråden
0 medlemmer 0 gjester, 0 anonyme medlemmer