Jump to content

Episode 1305 - Torsdag 04. juni 2009

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
6 replies to this topic

#1 Per Tore

Per Tore
  • Gullmedlem
  • 810 posts

Posted 04 June 2009 - 10:09

Hei

No har vel de fleste tatt plass??

PT
Som hoppet av på bunn...

#2 thlangva

thlangva
  • Medlem
  • 57 posts

Posted 04 June 2009 - 12:08

Heisann.
Er det noen som har en formening om DNO fremover?

#3 Hoff@

Hoff@
  • Gullmedlem
  • 5575 posts

Posted 04 June 2009 - 12:46

View Postthlangva, on 4 Jun 2009, 12:08, said:

Heisann.
Er det noen som har en formening om DNO fremover?

Jeg sitter med en hau av aksjer så da skal den vel dobles? he he.

Nei alvorlig talt så virker den sterk med hensyn til handlesmønster og det virker som det har blitt satt ett gulv på ca 8 kroner. + der er mange spennende ting som kan bli utfalle av fusjoneringene i lignende selskaper
You'll never be poor if you take gains, why wait?

#4 felis

felis
  • Gullmedlem
  • 2203 posts

Posted 04 June 2009 - 17:58

Konstanterer fortsatt at OSE er immun mot å synke to dager på rad. Det har faktisk ikke hendt på denne siden av påsken så vidt jeg kan se.

Det har nok aldri hendt noengang vil jeg tro i en så lang periode.

Og her sitter jeg med bjørner :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

#5 EHL

EHL
  • Medlem
  • 311 posts

Posted 04 June 2009 - 18:29

View Postfelis, on 4 Jun 2009, 17:58, said:

Konstanterer fortsatt at OSE er immun mot å synke to dager på rad. Det har faktisk ikke hendt på denne siden av påsken så vidt jeg kan se.

Det har nok aldri hendt noengang vil jeg tro i en så lang periode.

Og her sitter jeg med bjørner :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Ja nei det er nesten utrolig. Det går alt for bra med børsen. Sitter visstnok ikke med bjørner, men jeg skulle liksom ha lavere inngang enn det jeg solgte for da. Blir ikke så mye avkastning på å ha pengene i banken :rolleyes:
Portis: 48% TEL - 43% DESSC - 9% NEC

#6 AndersBB

AndersBB
  • Medlem
  • 592 posts

Posted 04 June 2009 - 18:32

View PostEHL, on 4 Jun 2009, 18:29, said:

Ja nei det er nesten utrolig. Det går alt for bra med børsen. Sitter visstnok ikke med bjørner, men jeg skulle liksom ha lavere inngang enn det jeg solgte for da. Blir ikke så mye avkastning på å ha pengene i banken :rolleyes:
sitter i akkurat samme posisjon. Trodde på nedgang, med har ikke turt å sitte i bear. Siste 40-50 dagene har jeg bare sittet på gjerdet å ventet på nedgang. Har ikke løpt etter toget...

Tenker jeg kjøper på 240-250. Men vi er langt derifra på det nåværende tidspunkt. SDRL på 60,- kunne jeg godt kjøpt mye av, men det er nok lenge til vi ser den prisen igjen. :P Men vet aldri. :)
"What kind of dining set defines me as a person?"

[img]http://bildr.no/image/492071.jpeg[/img]
Trykk på plusstegnet --------------------------------->

#7 RiskyTrader

RiskyTrader
  • Medlem
  • 491 posts

Posted 04 June 2009 - 21:58

View PostAndersBB, on 4 Jun 2009, 18:32, said:

sitter i akkurat samme posisjon. Trodde på nedgang, med har ikke turt å sitte i bear. Siste 40-50 dagene har jeg bare sittet på gjerdet å ventet på nedgang. Har ikke løpt etter toget...

Tenker jeg kjøper på 240-250. Men vi er langt derifra på det nåværende tidspunkt. SDRL på 60,- kunne jeg godt kjøpt mye av, men det er nok lenge til vi ser den prisen igjen. :P Men vet aldri. :)

Du venter på å kjøpe siste 40-50 dager på nivå 240-250?? Nivået lå jo på 220 for mindre enn 2 måneder siden.... Hvis verden ikke ser vesentlig anderledes ut siste 1-2 månder i dine øyne (hva skulle tilsi det?)...hvorfor kjøpte du ikke på 220-nivået rundt påske eller før?
Portis: AKER,BON,FOE,ORK,SDRL,YARA,NHY,RCL,STB,REC,GJF(90% aksjer, 10% cash) + leker litt med opsjoner begge veier.