Tid for fredags-pit, opp fra start, men hva med veien videre? ikke lett og spå, men jeg håper på litt ruglete terreng fremover, da er det lettest og trade
Episode 1321 - fredag 26. Juni 2009
Started By
Hoff@
, Jun 26 2009 08:06 AM
7 replies to this topic
Posted 26 June 2009 - 08:06
Mornings
Tid for fredags-pit, opp fra start, men hva med veien videre? ikke lett og spå, men jeg håper på litt ruglete terreng fremover, da er det lettest og trade
You'll never be poor if you take gains, why wait?
Posted 26 June 2009 - 09:10
Heiv innpå TEL i dag, rykter + rykter + rykter = en liten sannhet?
Posted 26 June 2009 - 10:24
Tok 1 krone i gevinst i TEL, må ikke glemme mottoet mitt, he he
Posted 26 June 2009 - 11:52
Det er sommer det er sol og det er fredag.
Leste på nettet at en bjørn er skadet i trafikken.
Kanskje et tegn???
Leste på nettet at en bjørn er skadet i trafikken.
Kanskje et tegn???
<!--coloro:#3333FF--><span style="color:#3333FF"><!--/coloro-->Do or not Do - There is no Try<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Posted 26 June 2009 - 12:10
Bjørn er utsatt i disse dager
Jeg har erfart at det er ulurt å gå mot trenden. Har holdt på i 10 år og enno ikke lært. Men de fleste slutter etter ei kort tid når de ser at de taper.'
Jeg ser etter den store lottogevinsten i aksjer. Men da må en unngå å bli med DNO fra 8 til 7
Har gått i 2 slike feller siste måned
Sagte opp fort ned
PT noen ord, ja fint vær
Jeg har erfart at det er ulurt å gå mot trenden. Har holdt på i 10 år og enno ikke lært. Men de fleste slutter etter ei kort tid når de ser at de taper.'
Jeg ser etter den store lottogevinsten i aksjer. Men da må en unngå å bli med DNO fra 8 til 7
Har gått i 2 slike feller siste måned
Sagte opp fort ned
PT noen ord, ja fint vær
Som hoppet av på bunn...
Posted 26 June 2009 - 15:25
Skyene hindret båttur i dag, men da kan en jo vurdere å kjøpe ett eller annet, solgte heldigvis en haug TEL, men er klar for nye sprell 
Og Pedoen har tatt kvelden, tipper noen rike barn er tryggere der nå
Og Pedoen har tatt kvelden, tipper noen rike barn er tryggere der nå
Posted 26 June 2009 - 18:39
Både opp og ned i TEL i løpet av dagen for min del og endte 10 øre i minus. Får vel leve med det
Portis: 48% TEL - 43% DESSC - 9% NEC