Jump to content

Episode 1324 - Onsdag 1. Juli 2009

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
4 replies to this topic

#1 Hoff@

Hoff@
  • Gullmedlem
  • 5575 posts

Posted 01 July 2009 - 08:56

Mornings :biggrin:

Var på GF i SKDP i går der selskapet sannsynligvis blir reddet, har blitt med i ny emisjon, så får vi se hvordan det går videre.

I dag så tror jeg at eg vil shorte YARA, grunnen til dette er den plutselige nedgangen i maisprisene og spreaden er for stor nå, skal den tettes bør YARA ligge på 171. Og ytterligere nedgang i maisprisene er ikke utenkelig da avlingene blir rekordstore, men så er det dette med teori og praksis da? time will show
You'll never be poor if you take gains, why wait?

#2 Hoff@

Hoff@
  • Gullmedlem
  • 5575 posts

Posted 01 July 2009 - 09:12

Da satte jeg en short i YARA på 182

#3 Hoff@

Hoff@
  • Gullmedlem
  • 5575 posts

Posted 01 July 2009 - 14:24

Brukte nedturen til å dekke inn shorten, det ble 1,50 :rolleyes:

#4 TorValdsen

TorValdsen
  • Medlem
  • 1295 posts

Posted 01 July 2009 - 15:55

Etter handelen i går, som utover dagen så ut til å bli en katastrofe (som du advarte mot Hoff@).
Går jeg nå "all in" i bullderivatene - på kurs noen øre lavere enn i de fra i går.

Går inn i ventemodus og betrakter det hele litt på avstand ZZZZZzzzzzzz i sola :cool:
<!--coloro:#3333FF--><span style="color:#3333FF"><!--/coloro-->Do or not Do - There is no Try<!--colorc--></span><!--/colorc-->

#5 hoien

hoien
  • Medlem
  • 5 posts

Posted 01 July 2009 - 16:22

View PostHoff@, on 1 Jul 2009, 08:56, said:

Mornings :biggrin:

Var på GF i SKDP i går der selskapet sannsynligvis blir reddet, har blitt med i ny emisjon, så får vi se hvordan det går videre.

I dag så tror jeg at eg vil shorte YARA, grunnen til dette er den plutselige nedgangen i maisprisene og spreaden er for stor nå, skal den tettes bør YARA ligge på 171. Og ytterligere nedgang i maisprisene er ikke utenkelig da avlingene blir rekordstore, men så er det dette med teori og praksis da? time will show