lunde, on 23 November 2009 - 20:35, said:
Holder du deg unna NAS for tiden FrankS?
Må vel komme en rekyl oppover igjen eller er alle skremt vekk pga emisjonen?
Har holdt meg unna NAS siden den gikk ned fra 150. Kjøpte på en lavere pris etter nedgang fra 170, men solgte til litt lavere når den viste negative tendenser. Antok da at den kunne gå ned til 135, og nå ser det ut som den når det glatt. Så var heldig og beholdt mesteparten av oppgangen egentlig.
Slik jeg har sett emisjoner i sommer så legger de lokk på prisen, og det gir veldig dårlig jordsmonn for kursutvikling. Etter litt trading, så går gjerne kursen ganske bra ned. Etter emisjonen så kan den nok utvikle seg videre. Så bestemte meg der og da for å la den være ut ifra hva jeg har sett av emisjoner tidligere.
Kan ikke utelukke at den går videre ned fra 135 heller. NAS har gått veldig mye opp, nesten loddrett om man ser kursutviklingen for siste par årene, så en emisjon kan tvinge den ned til mer "rolige" nivåer. Bryter den 135, er vel ca. 123 neste, men der burde den være trygg til etter emisjonen, om stortåa mi har rett denne gangen hihi
NAS så jo veldig positiv ut en stund, men emisjoner tar knekken på det meste

Har imidlertid veldig trua på NAS når det er på plass. Er jo bare positive nyheter i selskapet. Utenlandsturer er jo det nye, og kan overta mye trafikk for Finnair osv.
Har bare ikke så lyst til å bruke sparepengene mine til å sponse nye fly til Kjos. Er sikkert mange andre med mer penger som vil det..