Jump to content

Skal Vi Kutte Ut Traders Pit?

• This topic is locked This topic is locked
6 replies to this topic

Avstemning: Skal Vi Kutte Ut Traders Pit? (15 member(s) have cast votes)

Ønsker du at vi skal kutte ut Traders Pit?

1. Ja (9 stemmer [60.00%])

Percentage of vote: 60.00%

2. Nei (6 stemmer [40.00%])

Percentage of vote: 40.00%

Stem

#1 Ståle

Ståle
  • Admin
  • 1749 posts

Posted 23 April 2010 - 22:21

På grunnlag av et forslag i denne tråden, starter jeg denne avstemningen.

Spørsmålet er enkelt; skal vi kutte ut Traders pit, og heller ta diskusjonene i de trådene som omhandler de aktuelle selskapene, og eventuelt større tråder for TA etc. Eller skal vi fortsette med de ukentlige episodene...?

Avgi din stemme, og kommentèr gjerne.

#2 LuKi

LuKi
  • Medlem
  • 37 posts

Posted 24 April 2010 - 00:38

Gitt at aktiviteten her i forumet tar seg opp, noe jeg håper på, vil Traders pit blir alt for omfattende og dermed kanskje ikke så nyttig. Tid er penger, :-).

Hilsen LuKi

#3 AndersBB

AndersBB
  • Medlem
  • 592 posts

Posted 24 April 2010 - 21:26

ja. gårsdagens tråder blir aldri lest igjen, og verdifull informasjon går til spille
"What kind of dining set defines me as a person?"

[img]http://bildr.no/image/492071.jpeg[/img]
Trykk på plusstegnet --------------------------------->

#4 iGekko

iGekko
  • Medlem
  • 28 posts
  • Portefølje:Gjensidige

Posted 26 April 2010 - 09:50

Hvis jeg forstår bruken av Trader's pit riktig, så er det bra å lese noen ideer om uken som kommer, men at detaljert info legges under f. eks Oslo Børs. Et eksempel er om det er store nyheter om en aksje som en bør vurdere å ta med i sin portefølje eller spekulere i på kort sikt, for så å lese mer om denne aksjen på tråden for aksjen. Andre ting kan være synsinger om makrobildet og om uken som kommer vil være usikker(Hellas, USA, vulkan)
Money itself isn't lost or made, it's simply transferred from one perception to another.

#5 sharpshoota

sharpshoota
  • Gullmedlem
  • 2240 posts
  • Portefølje:Trader

Posted 28 April 2010 - 15:21

denne topicen kan vel egentlig flyttes til arkivet....den er jo bare i tillegg til de andre + at den begynner å bli foreldet...

http://www.aksjeforu...kedet-generelt/

?

#6 Ståle

Ståle
  • Admin
  • 1749 posts

Posted 30 April 2010 - 15:26

Ser jo at det er en del som stemmer nei. Tar gjerne et par kommentarer på hvorfor vi ikke skal kutte ut Traders pit. Jeg syns det funker dårlig som den fremstår i dag, med lite aktivitet. Episoden denne uken har kun hatt 5 innlegg, altså èt om dagen. Det er ikke levedyktig.

#7 Ståle

Ståle
  • Admin
  • 1749 posts

Posted 02 May 2010 - 15:33

Traders Pit er nå tatt bort. All diskusjon om enkeltaksjer taes i de respektive trådene under Aksjeprat.

1 bruker(e) leser i denne tråden

0 medlemmer 1 gjester, 0 anonyme medlemmer