Aksjeforumet.no | Aksjeforum/børsforum: Forslag til nye kategorier - Aksjeforumet.no

Jump to content

• (2 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • Du kan ikke starte en ny tråd her
  • Du kan ikke svare på denne tråden

Forslag til nye kategorier

#21 User is offline   AndersBB 

• Group: Medlem
  • Portefølje:NOK, BEAR, GULL

Posted 31 May 2010 - 13:08

Jeg kunne tenke meg at du døpte den:
"Makro - politikk - nyheter - Fundamentale forhold"

Det vil jo dekke "generelt prat" rundt hvordan det faktisk går i verden. Vi hadde jo noe liknende før. Tror du døpte seksjonen "markedet generelt" eller noe, men det blir muligens for diffust. "Markedet generelt" fortalte meg egentlig ingenting om hva man skulle snakke om der. Posted Image

"What kind of dining set defines me as a person?"

Posted Image
Trykk på plusstegnet --------------------------------->
0

#22 User is online   sharpshoota 

• Portefølje:Trader

Posted 31 May 2010 - 15:25

Hva med "Markedet : Makro & Fundamentalt" ?

Politikk og nyheter går det jo fint å opprette tråder på i snikksnakk området på.

Man kan jo også ta det som relateeres mot USA markedene på USA topicen, den er jo ganske så populær.
0

#23 User is offline   iGekko 

• Portefølje:Gjensidige

Posted 05 June 2010 - 12:33

View Postsharpshoota, on 31 mai 2010 - 14:25, said:

Hva med "Markedet : Makro & Fundamentalt" ?

Politikk og nyheter går det jo fint å opprette tråder på i snikksnakk området på.

Man kan jo også ta det som relateeres mot USA markedene på USA topicen, den er jo ganske så populær.

Enig, jeg har savnet en slik kategori. Dette er høyst relevant i disse dager....
Money itself isn't lost or made, it's simply transferred from one perception to another.
0

#24 User is offline   AndersBB 

• Portefølje:NOK, BEAR, GULL

Posted 06 June 2010 - 16:22

Flott at flere også ønsker seg dette! Større gjennomslagskraft! Posted Image

hva med et fora som tar for seg "Økonomiske teorier"? Ser at vi begynner å nærme oss utkanten av hva et "Aksjeforum" skal inneholde, men det gjennspeiler kanskje heller mine personlige interresser og preferanser.
"What kind of dining set defines me as a person?"

Posted Image
Trykk på plusstegnet --------------------------------->
0

#25 User is offline   Ståle 

• Group: Admin

Posted 09 June 2010 - 11:11

Da er en ny kategori med det treffende navnet "Fundamentale forhold - Makro - Nyheter - Politikk" blitt opprettet. Det er bare å ta i bruk forumet, og lage interessante tråder.

Hvis dere ser noen tråder som bør flyttes til denne kategorien så send meg en PM eller skriv i denne tråden.
1

#26 User is offline   braastad-xo 

Posted 04 December 2010 - 20:32

Hei

Ny på forumet, og kunne gjerne tenkt meg en ny tråd vedr "Tekninsk Analyse", (TA-program, trading strategier ol.) Har ikke fått sett igjennom så mye på forumet ennå, og beklager hvis dette er tatt opp i tidligere tråder.

Vet det er mange som er opptatt av TA, og tror dette er blitt en mere vanlig og akseptert måte å handle aksjer etter også i Norge. 

joeoil
0

#27 User is offline   Ståle 

• Group: Admin

Posted 05 December 2010 - 14:27

View Postbraastad-xo, on 04 desember 2010 - 20:32, said:

Hei

Ny på forumet, og kunne gjerne tenkt meg en ny tråd vedr "Tekninsk Analyse", (TA-program, trading strategier ol.) Har ikke fått sett igjennom så mye på forumet ennå, og beklager hvis dette er tatt opp i tidligere tråder.

Vet det er mange som er opptatt av TA, og tror dette er blitt en mere vanlig og akseptert måte å handle aksjer etter også i Norge. 

joeoil

Velkommen til forumet! :)

Det er en egen tråd for teknisk analyse allerede, og den finner du under den første kategorien "Oslo Børs - Aksjeprat".

Link: http://www.aksjeforu...se-og-signaler/
0

• (2 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • Du kan ikke starte en ny tråd her
  • Du kan ikke svare på denne tråden

1 bruker(e) leser i denne tråden
0 medlemmer 1 gjester, 0 anonyme medlemmer

Tickersøk

Oslo Børs