Skrevet litt tidligere om Storebrand på Gjensidige tråden, men lager egen tråd nå, kan ikke se at den finnes.
I dag ble det vel noe nær 12-månders topp intradag i STB.
Tror vi går spennende dager i møte, om ca 2 uker kommer Q4 og dermed helårsresultatene for både STB og storeier i STB, Gensidige (GJF),
som kom på børs i Desember 2010.
Er nå svært spent på om Q4 kan få STB til å bikke 50 kroner, som tidligere nevnt sitter jeg lastet med 5-sifret antall calls med strike 44, kjøpt for snitt 0,73 kroner/stk... altså godt in the money for øyeblikket... Jeg har bare solgt litt siste to uker så kostprisen for samtlige allerede er på konto
Storebrand-resultatet BØR bli bekreftelsen på et resultatmessig trendskifte for selskapet, som i Q3 leverte over forventning for første gang på lenge. Mange banker gjør enorme resultater om dagen, mitt bet er altså at STB innfrir...men jeg selger nok endel calls FØR presentasjonen også...just in case...
Videre... hva gjør GJF med sin 24%-post i STB.... Dett er jo en ingenmansslandspost... og de er stinn av cash..Skulle gjerne nå gjort "the double" gjennom topp Q4-resultat og oppkjøpstilbud, hehe, men det blir vel å tro på for mye...
Vi får se... en råsmell kan jo gjøre callene verdiløse også... so is the game...