.. og er det noen som synes det ville vært en god ide?
LinkedIn IPO
Started By
hoppsann
, May 18 2011 12:21 PM
3 replies to this topic
Posted 18 May 2011 - 12:21
Kan man kjøpe seg inn i LinkedIn sin IPO på et noenlunde enkelt vis?
Posted 19 May 2011 - 21:14
Prises til 55 mrd kr. Hva er det forventningene egentlig er?
Det frister å gå motsatt vei av saueflokken! Foreløpig ser jeg det bare an fra sidelinjen.
Det frister å gå motsatt vei av saueflokken! Foreløpig ser jeg det bare an fra sidelinjen.
Edited by Fred, 19 May 2011 - 21:15.
Posted 20 May 2011 - 00:30
hoppsann
Leste artikkelen angående denne på e24.no, og kom til å tenke på denne tråden. Ut fra ditt uttrykk regner jeg med du ikke fikk kjøpt deg inn tidsnok. Men det spørs jo nå om det er så lurt. Jeg vil hvertfall anta at det er en høyrisikoaksje, uten at jeg har sett noe nærmere på selskapet eller kjenner til det. Men tatt i betraktning at den øker 100% sier dette litt om både potensiell oppside og nedside igjen.
Men for "spådommen" skal du ha :).
Leste artikkelen angående denne på e24.no, og kom til å tenke på denne tråden. Ut fra ditt uttrykk regner jeg med du ikke fikk kjøpt deg inn tidsnok. Men det spørs jo nå om det er så lurt. Jeg vil hvertfall anta at det er en høyrisikoaksje, uten at jeg har sett noe nærmere på selskapet eller kjenner til det. Men tatt i betraktning at den øker 100% sier dette litt om både potensiell oppside og nedside igjen.
Men for "spådommen" skal du ha :).
"- I drink to forget, but I can't remember what!" - Nucky
1 bruker(e) leser i denne tråden
0 medlemmer 1 gjester, 0 anonyme medlemmer