Ønsker alle her på forumet og deres nærmeste ei riktig god jul og et riktig godt nytt år.
Hyggelig å se at endel som har vært medlem her i mange år er aktive her og titter innom med jevne mellomrom.
Vil tro 2012 blir et spennende børs-år det også og ser fram til mye bra lesning og diskusjoner her på forumet.
Mvh
Sharpshooter
God jul og et godt nytt år!
Started By
sharpshoota
, Dec 22 2011 11:07 AM
4 replies to this topic
Posted 22 December 2011 - 11:07
Posted 23 December 2011 - 00:01
sharpshoota, on 22 December 2011 - 11:07, said:
Ønsker alle her på forumet og deres nærmeste ei riktig god jul og et riktig godt nytt år.
Hyggelig å se at endel som har vært medlem her i mange år er aktive her og titter innom med jevne mellomrom.
Vil tro 2012 blir et spennende børs-år det også og ser fram til mye bra lesning og diskusjoner her på forumet.
Mvh
Sharpshooter
Mvh
Sharpshooter
Takk for det og God Jul & Godt Nytt år til deg og dine samt alle andre på forumet.
Jeg ønsker et spesielt godt år til trofaste Photocureaksjonærer og håper de fortsatt er sterk i troen på at det kommersielle gjennombruddet kommer i 2012!
Ærbødig hilsen
Medisinmannen
En ekte Photocure nerd!
Posted 23 December 2011 - 12:28
God jul og godt nytt år!
2012 blir nok enda et spennende år
Nå gjelder det å finne nyttårsrakettene!
Posted 31 December 2011 - 11:27
Hei alle sammen og ønske om ett GODT NYTT INVESTERINGSÅR
2011 ble bra for mitt vedkommende, jeg økte porteføljeverdien med nesten 23%, i går skvatt verdien opp i HBC med utrolige 46,89%, men den skal ikke selges, den skal i skuffa i lang, lang tid for den kan fort doble seg noen ganger til
2011 ble bra for mitt vedkommende, jeg økte porteføljeverdien med nesten 23%, i går skvatt verdien opp i HBC med utrolige 46,89%, men den skal ikke selges, den skal i skuffa i lang, lang tid for den kan fort doble seg noen ganger til
You'll never be poor if you take gains, why wait?
Posted 31 December 2011 - 12:29
God jul og godt nytt år alle. :)
1 bruker(e) leser i denne tråden
0 medlemmer 1 gjester, 0 anonyme medlemmer