Jump to content

- - - - -

God jul og et godt nytt år!

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 sharpshoota

sharpshoota
  • Gullmedlem
  • 2240 posts
  • Portefølje:Trader

Posted 22 December 2011 - 11:07

Ønsker alle her på forumet og deres nærmeste ei riktig god jul og et riktig godt nytt år.

Hyggelig å se at endel som har vært medlem her i mange år er aktive her og titter innom med jevne mellomrom.
Vil tro 2012 blir et spennende børs-år det også og ser fram til mye bra lesning og diskusjoner her på forumet.

Mvh
Sharpshooter

#2 Medisinmannen

Medisinmannen
  • Medlem
  • 106 posts
  • Portefølje:PHO PCIB NAVA REC THIN

Posted 23 December 2011 - 00:01

View Postsharpshoota, on 22 December 2011 - 11:07, said:

Ønsker alle her på forumet og deres nærmeste ei riktig god jul og et riktig godt nytt år.

Hyggelig å se at endel som har vært medlem her i mange år er aktive her og titter innom med jevne mellomrom.
Vil tro 2012 blir et spennende børs-år det også og ser fram til mye bra lesning og diskusjoner her på forumet.

Mvh
Sharpshooter

Takk for det og God Jul & Godt Nytt år til deg og dine samt alle andre på forumet.

Jeg ønsker et spesielt godt år til trofaste Photocureaksjonærer og håper de fortsatt er sterk i troen på at det kommersielle gjennombruddet kommer i 2012!

Ærbødig hilsen

Medisinmannen

En ekte Photocure nerd! :rolleyes:

#3 Livermore

Livermore
  • Medlem
  • 174 posts

Posted 23 December 2011 - 12:28

God jul og godt nytt år! :happy: 2012 blir nok enda et spennende år :smile: Nå gjelder det å finne nyttårsrakettene! :smile:

#4 Hoff@

Hoff@
  • Gullmedlem
  • 5575 posts

Posted 31 December 2011 - 11:27

Hei alle sammen og ønske om ett GODT NYTT INVESTERINGSÅR :smile:

2011 ble bra for mitt vedkommende, jeg økte porteføljeverdien med nesten 23%, i går skvatt verdien opp i HBC med utrolige 46,89%, men den skal ikke selges, den skal i skuffa i lang, lang tid for den kan fort doble seg noen ganger til :laugh:
You'll never be poor if you take gains, why wait?

#5 Ståle

Ståle
  • Admin
  • 1749 posts

Posted 31 December 2011 - 12:29

God jul og godt nytt år alle. :)

1 bruker(e) leser i denne tråden

0 medlemmer 1 gjester, 0 anonyme medlemmer