Enda en ny klinikk har lansert Allumera og nå raser det inn melding om klinikker som kan tilby Allumera. Tre eller fire nye klinikker den siste uken som jeg vet om og det kan være flere.
Denne gangen gjelder det en virkelig prestisjeklinikk. Den verdenskjente AVA MD i Beverly Hills og Santa Monica. Klinikken eies av Dr. Ava Shamban som er dermatologen de bruker på extreme makeover!! Snakker vi om det store gjennombruddet for Allumera? Nevnes Allumera en gang på tv kanalen ABC så kan vi telle penger i årevis.
Extreme makeover
Uansett, nå er Allumera inne på den fremste klinikken og nærmere å bli omtalt på et av de viktigste TV programmene for kosmetikkbransjen, extreme makeover.
Pressemelding: Ava MD, Now Offering New Photodynamic Cosmetic Treatment, Allumera®
Web side til klinikken Ava MD
Wikipedia om Ava Shamban
Det er nok bare du (snøffelen) og jeg som leser på dette forumet og denne informasjonen tror jeg kan være et kjøpssignal. Jeg tror at å få denne klinikken kan være gjennombruddet som gir et stort løft.
Hvis Ava Shamban skal bruke noe som virkelig kan gjøre underverker med huden til en pasient i løpet av kort tid uten at bivirkningen er for stor så kan Allumera være det eneste valget. Peeling vises ofte hvor godt og annen PDT har store og langvarige bivirkninger. Allumera vil i mange tilfeller ha stor effekt etter første behandling.
Edited by Medisinmannen, 05 January 2012 - 19:14.