Hoffa,
Husker ikke hvilken tråd du la det inn på, men du sa et sted at du ikke fikk opp meglerstatistikken på WinTrade? Det er bare å høyreklikke på en aksje i listen din og velge "Meglerstatistikk". Der ser man nettopkjøp/salg, intern handel, total omsetning etc. Du får stolpe/kake diagram også hvis du vil. Jeg er også tidligere stocknetkunde "på si", men driver hovedsaklig all handel gjennom DNB. Jeg liker den avanserte aksjetraderen til DNB, nederst i traderen får du se alle handler som blir gjennomført (glir konstant over skjermen) på alle aksjer du har på overvåking. Dette har jeg ikke sett at WinTrade har. Ikke det at jeg har lett så mye heller ;)
Å velge ny nettmegler
Started By
Vibbe
, Jul 09 2004 12:24 PM
23 replies to this topic
Posted 14 October 2004 - 15:02
Mvh,
- Thomas
Portis: Long i JALLA-aksjer
- Thomas
Posted 15 October 2004 - 00:40
hva er kurtasjen hos DNB?
Posted 15 October 2004 - 02:41
95 spenn for alle handler, innenfor en viss grense. Fra hjemmesiden deres:
Norske børsnoterte aksjer og grunnfondsbevis 0,05% min kr. 95,-
DnB NOR Markets prisliste
Har aldri fått mer enn 95 i kurtasje. Det meste jeg har handlet for i en engang er vel i underkant av 150k. Det jeg liker best med denne tjenesten er helt klart den "avansert aksjehandel" traderen de tilbyr. Men det er vel kanskje fordi jeg er ganske vant til den nå.. Hehe
Norske børsnoterte aksjer og grunnfondsbevis 0,05% min kr. 95,-
DnB NOR Markets prisliste
Har aldri fått mer enn 95 i kurtasje. Det meste jeg har handlet for i en engang er vel i underkant av 150k. Det jeg liker best med denne tjenesten er helt klart den "avansert aksjehandel" traderen de tilbyr. Men det er vel kanskje fordi jeg er ganske vant til den nå.. Hehe
Mvh,
- Thomas
- Thomas
Posted 15 October 2004 - 07:54
Hvis du ofte handler i mindre beløp, Thomas, kan det jo lønne seg å velge en av nettmeglerne, Nordnet eller Netfonds, som har 0,05% min. kr 35 o.l. Tror Netfonds er billigst, og de har et fint introtilbud (0,05%, ingen minstekurtasje første 3 mnd).
Hilsen Vegard
1 bruker(e) leser i denne tråden
0 medlemmer 1 gjester, 0 anonyme medlemmer