Jump to content

- - - - -

NOD - Nordic Semiconductor ASA

• Please log in to reply
23 replies to this topic

#21 FrankS

FrankS
  • Medlem
  • 153 posts

Posted 03 March 2011 - 02:01

På tide å ta NOD igjen opp fra glemmeboka? Er akkurat ved en viktig støtte nå ved ca 19 kr. Har bra resultat for Q4, nye ordrer, innsidekjøp på ca. 400k og er TA-messig et veldig godt valg i disse dager.

Fikk grei pris idag og kjøper gjerne flere på dipper. Er ikke akkurat "trendy" lengere med NOD, men kanskje like greit. Sist gang jeg kjøpte NOD lekte den rundt 35 kr og da anbefalte alle ekspertene NOD som et bra kjøp.. Ser at proffene og "smart money" er litt avventende eller bare kjøper mindre poster enda, men kan fort våkne til liv her igjen nå etter test på støtten.

#22 FrankS

FrankS
  • Medlem
  • 153 posts

Posted 11 March 2011 - 01:27

NOD

Får se om denne nå holder koken på fredag og etablerer en positiv trend. Money Flow positiv hele veien og brudd nedefra over 22 SMA og ligger nå å hviler på denne. Gode positive muligheter her uavhengig av oljesektoren.

En annen tolkning er jo den Investtech gjorde i DN. Der trekkes støttelinjen, ikke på 19 kr men på 21.3, og utløser salgssignal. Dette treffer mange historiske punkter og gaps, men jeg mener nå kr 19-19,50 er en sterkere støtte og at 21.3 ikke er så absolutt at den ikke kan brytes av de positive tendensene i aksjen.

Uansett vil nok fredagen gi svar på dette ganske fort (og kanskje brutalt, den ene eller andre veien).

Edited by FrankS, 11 March 2011 - 01:49.

#23 FrankS

FrankS
  • Medlem
  • 153 posts

Posted 11 March 2011 - 13:08

Solgte meg ut da denne nådde 20 igjen, og usikkerheten i verden ser ut til å ta av. Skakke værra lett :blink:

Edited by FrankS, 11 March 2011 - 13:09.

#24 sharpshoota

sharpshoota
  • Gullmedlem
  • 2240 posts
  • Portefølje:Trader

Posted 13 May 2011 - 12:16

beveger seg i triangel for tiden... NOD

1 bruker(e) leser i denne tråden

0 medlemmer 1 gjester, 0 anonyme medlemmer