Jump to content

- - - - -

Noen som opplever utskrifts problemer på Bigcharts.com?

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Bozz

Bozz
  • Trainee
  • 45 posts

Posted 23 January 2005 - 12:45

Hei!

Jeg sliter med å få chartene jeg har laget i utskriftsvennlig format. Når jeg trykker på iconet printer-friendly format forsvinner siden med chartet på? Er det noen andre som har opplevd det samme?

Er ikke noen dataekspert, så jeg er takknemlig for mulige løsningsforslag!
Mvh Bozz
WHO DARES WINS!

Portefølje: Tomra warrants, GM og Diverse aksjefond.

#2 Vegard

Vegard
  • Medlem
  • 1509 posts
  • Portefølje:SHORT 40/LONG 60 - middels langsiktig

Posted 23 January 2005 - 12:59

Jeg skrev ut et chart igår derfra for første gang og opplevde det samme problemet, linken førte kun tilbake til forsiden til Bigcharts. Du kan løse problemet på to måter:

Enten klikker du på bildet og velger kopier (evt. merk bildet og trykk ctrl + c). Så kan du lime dette inn i enten Word, Paint, Photoshop eller et annet program med utskriftsmulighet. Dette er greit dersom du skal redigere bildet

Skal du ha en rask utskrift høyreklikker du på bildet, velger egenskaper/properties og kopierer adressen. Viktig at du får med hele adressen, i Bigcharts er den ofte svært lang, og scroller nedover hvis du merker den. Lim så inn adressen i adresselinja og trykk enter. Du får nå opp en helt hvit side som kun inneholder bildet. Dette kan gjøres med alle bilder på internett dersom de ikke er beskyttet av en eller annen sperre.
Hilsen Vegard

#3 Bozz

Bozz
  • Trainee
  • 45 posts

Posted 23 January 2005 - 16:01

Takk for et raskt svar! Nå får jeg det til.
Mvh Bozz
WHO DARES WINS!

Portefølje: Tomra warrants, GM og Diverse aksjefond.

1 bruker(e) leser i denne tråden

0 medlemmer 1 gjester, 0 anonyme medlemmer