Kan svært lite om aksjen, men kan si at jeg ikke tror dette er papiret å sitte i fremover. Mange andre bedre kandidater. Dårlig sektor (svært konkuranseutsatt med sterke asiatiske konkurrenter)
Svak ledelse med mye utskiftninger
Generent dårlig drift siden NERA oppkjøpet
Teknisk negativ etter det jeg har fått med meg
Utsteder dyre obligasjonslån -> utterligere utgifter
Profit warning før kvartalsresultatet
Hold dere unna sier jeg....
Aksjen er priset lavt nå, og mange leter jo etter nettopp det, men i dette tilfellet er det soleklare grunner til det etter mitt syn....
Jeg var faktisk med på oppturen fra 2,- til 4 ,- kr, men solgte så fort jeg så gevinsten komme. Mao fort in, fort ut. Har dog liten tro på at ELT ligger mye over dagens kurs 12 mnd fra nå av. Heller lavere etter nye emisjoner. Selskapet er lekk i alle bauger og kanter...
ELT - Eltek
Started By
Megler1
, Jan 27 2004 07:47 PM
85 replies to this topic
Posted 04 April 2010 - 17:02
"What kind of dining set defines me as a person?"
[img]http://bildr.no/image/492071.jpeg[/img]
Trykk på plusstegnet --------------------------------->
[img]http://bildr.no/image/492071.jpeg[/img]
Trykk på plusstegnet --------------------------------->
Posted 03 February 2011 - 15:01
Da er det en god stund siden noen har skrevet noe her 
Kjøpte meg noen aksjer i Eltek i går, og kan ikke akkurat si jeg angrer i skrivende stund, noen flere som har/vurderer aksjer i Eltek?
Er spent på om de klarer å komme seg over 6-tallet iløpet av dagen.
Kjøpte meg noen aksjer i Eltek i går, og kan ikke akkurat si jeg angrer i skrivende stund, noen flere som har/vurderer aksjer i Eltek?
Posted 03 February 2011 - 23:11
Nickless, on 03 February 2011 - 15:01, said:
Da er det en god stund siden noen har skrevet noe her 
Kjøpte i snitt 4,41... kanke si jeg heller angrer. Noen som kan forklare mer rundt aksjen?
Posted 03 February 2011 - 23:36
jeykey, on 03 February 2011 - 23:11, said:
Kjøpte i snitt 4,41... kanke si jeg heller angrer. Noen som kan forklare mer rundt aksjen?
Grattis med bra treff
Selskapet har skiftet toppleder svært ofte siste årene... hvis litt mer langsiktighet nå er på plass, så kan det jo være håp?
Portis: AKER,BON,FOE,ORK,SDRL,YARA,NHY,RCL,STB,REC,GJF(90% aksjer, 10% cash) + leker litt med opsjoner begge veier.
Posted 03 February 2011 - 23:59
RiskyTrader, on 03 February 2011 - 23:36, said:
Grattis med bra treff
Disse pennystock.aksjene oppfører seg omtrent som mine STB1B44-calls... med tosifrede endringer begge veier på en børsdag. Kanskje var salget av Nera starten på en re-bound ala Norske Skog?
Selskapet har skiftet toppleder svært ofte siste årene... hvis litt mer langsiktighet nå er på plass, så kan det jo være håp?
Man vet aldri, kommer til å sitte på aksjene lenge ivertfall (såfremst dem ikke synker noe sinnsykt)
Rapport for Q4 22.februar blir også spennende
Edited by Nickless, 03 February 2011 - 23:59.
Posted 26 February 2011 - 13:41
Hva tror dere om den neste uken?
Såvidt jeg kan se (nettopp begynt med analyse) har vi nå brutt gjennom en motstand på ca 5.65 og brutt gjennom et glidende gjennomsnitt på 45 dager noe som jeg ser på som positivt, og dermed gitt et sterkt kjøpssignal.
Blir spennede opp mot neste motstand på ca 6.02.
Såvidt jeg kan se (nettopp begynt med analyse) har vi nå brutt gjennom en motstand på ca 5.65 og brutt gjennom et glidende gjennomsnitt på 45 dager noe som jeg ser på som positivt, og dermed gitt et sterkt kjøpssignal.
Blir spennede opp mot neste motstand på ca 6.02.
1 bruker(e) leser i denne tråden
0 medlemmer 1 gjester, 0 anonyme medlemmer