Jump to content

Generelt spørsmål om forumet.


Jh_

Recommended Posts

Hepp,

Beklager hvis dette er feilpostet, men jeg fant inget annet logisk sted å poste denne.

 

Jeg har brukt forumet her noen uker nå, men jeg har fortsatt ikke klart å vende meg til sorteringen av innleggene i en tråd. Nå er det slik at de nyeste postene kommer øverst i tråden, men jeg vil gjerne ha de i kronologisk rekkefølge, altså slik at de nyeste trådene kommer sist i tråden.

 

Er dette mulig? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Hepp,

Beklager hvis dette er feilpostet, men jeg fant inget annet logisk sted å poste denne.

 

Jeg har brukt forumet her noen uker nå, men jeg har fortsatt ikke klart å vende meg til sorteringen av innleggene i en tråd. Nå er det slik at de nyeste postene kommer øverst i tråden, men jeg vil gjerne ha de i kronologisk rekkefølge, altså slik at de nyeste trådene kommer sist i tråden.

 

Er dette mulig? :unsure:

 

Hei, og velkommen til forumet. :friends:

 

Det er dessverre ikke mulighet for å endre på dette, men du skal ha en mulighet som gjør det slik at alle innleggene blir listet nedover med den nyeste nederst. Det som er litt problematisk med det er at du må trykke på en link for å lese hvert innlegg.

 

Hvis du ønsker å se hvordan det fungerer trykker du på "alternativer" øverst til høyre, og velger "Bytt til: kontur".

 

(Flyttet forøvrig denne til "Forslag til endringer")

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
Hepp,

Beklager hvis dette er feilpostet, men jeg fant inget annet logisk sted å poste denne.

 

Jeg har brukt forumet her noen uker nå, men jeg har fortsatt ikke klart å vende meg til sorteringen av innleggene i en tråd. Nå er det slik at de nyeste postene kommer øverst i tråden, men jeg vil gjerne ha de i kronologisk rekkefølge, altså slik at de nyeste trådene kommer sist i tråden.

 

Er dette mulig? :unsure:

 

Jeg har vært i utlandet i lang tid uten tilgang til nettet. Når jeg nå skal legge inn et innlegg, kommer jeg ikke inn av en eller annen grunn?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vært i utlandet i lang tid uten tilgang til nettet. Når jeg nå skal legge inn et innlegg, kommer jeg ikke inn av en eller annen grunn?

 

Grunnen er nok den at du måtte skrive et innlegg for å vise at du fremdeles er aktiv for å få tilgang til aksjeprat. (dette har du nå gjort, og har mest sannsynlig tilgangen.) :smile:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...