Jump to content

bytte om rekkefølge på topics


Guest

Recommended Posts

Hei

 

Hadde vært bra om dere byttet om rekkefølgen på topics. slik at de som er sist postet kommer først, og at man kan bla seg tilbake i de gamle dersom man ønsker det.

 

Videre så burde kanskje flere innlegg vises på hver side slik at man slipper å bytte side så fort.

 

Ellers så må jeg si at det er hyggelig at noen drar frem et seriøst forum der det går ann å få litt tips om informasjon. JEG ER SÅ LEI HEGNAR. det har blitt en stor barnehage.

 

Stå på håper vi blir flere her.

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Hadde vært bra om dere byttet om rekkefølgen på topics. slik at de som er sist postet kommer først, og at man kan bla seg tilbake i de gamle dersom man ønsker det.

 

Videre så burde kanskje flere innlegg vises på hver side slik at man slipper å bytte side så fort.

 

Ellers så må jeg si at det er hyggelig at noen drar frem et seriøst forum der det går ann å få litt tips om informasjon. JEG ER SÅ LEI HEGNAR. det har blitt en stor barnehage.

 

Stå på håper vi blir flere her.

 

Hei,

Hvis du ser nederst på denne siden så finner du en "dra ned vindu". Der kan du velge om de nyeste eller gamle postene skal komme først! Det at flere innlegg skal vises på hver side kan jeg fikse. Velkommen skal du være!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nedtrekksmenyen har vært kjempefin den, men den virker ikke hos meg. Jeg ble så begeistret da jeg så denne funksjonaliteten, men ble tilsvarende skuffet da den ikke kan settes permanent. Eller er det noe annet vi kan gjøre for å få siste innlegg øverst?

Link to comment
Share on other sites

Siden denne ikke kan settes permanent er den ubrukelig for meg. Den befinner seg jo i bunn, under siste innlegg...

 

På imarkedet.no kommer siste innlegg først, og man kan bla seg tilbake i historien hvis man ønsker. Siden imarkedet.no også er ett "UBB" forum tror jeg dette kan settes opp av administrator.

 

Jeg stemmer for nyeste innlegg først :)

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

Med tanken på at det blir flere lesere/medlemer og trådene blir lengre, er det for min del mye enklere å følge med når siste innlegg vises først som på Trader's Corner.

 

Det kunne også vært fint om det kan settes som valg i hver brukers profil.

 

Fint om man prøver å beholde en tråd per Tick også.

 

Ellers kunne jeg tenke meg å ha listen med antall sider og link også på oversiden av tråden for å slippe å scrolle nedover når man vil se begynnelsen først.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...