Jump to content

God helg osv.


SAILORBOY

Recommended Posts

God morgen Pirelli!!

Ser du limer inn samme bilde og link som jeg har lagt ut i AH på ST hehe... ;-) Føler meg nesten klonet her....neida, bare artig det!!

 

Var på byen igår og da jeg trodde jeg satte fra meg halvliteren på bordet våres viste det seg at jeg tok "litt" feil av bordet og bakenden på en dame ;-)

dance.jpg

 

Vel, hva kan man si- noen er mykere enn andre!!

 

Anyway, håper AF overlever mot de store "stygge" ST og HO!! Og det gjør de vel sikkert...AF er et bra forum det, men dessverre er det ikke nok trading-interesserte i Norge til å fylle opp 4-5 forum!! Synes AF klarer seg bra forløpig, selv med liten aktivitet til tider...

 

Pst: Ståle, kanskje på tide å bytte ut nissemennene med noe annet? Har du noen babes-smilies på lur eller?

 

Fortsatt god helg!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Vet ikke om det er andre enn meg og stockinfo som titter innom her, men jeg prøver meg allikevel.

 

God helg :!:

 

Og hvis dere ikke allerede har sett denne, og dere kjeder dere litt kan dere jo teste denne ut:

 

http://www.virtualbartender.beer.com/beer_usa.htm

 

Skriv f.eks "flash tits" og se hva som skjer.

 

PS: må advare dere, hun er litt av en luremus. Klærene tar hun ikke helt av uansett hva du skriver.

 

Nåja. Underholdning i noen minutter er det allikevel.

Link to comment
Share on other sites

I kveld hadde jeg en hyggelig avkastning på Jarlsberg travbane - og i morgen skal jeg hente ut ca 7000,- kroner.

 

En kupong til 4 kr ble spilt 5 ganger - og den gikk inn med 5 ganger V-5 og totalt kr 5700,-.

Dette utgjør utrolige 28.500 % rente i løpet av en drøy time. I tillegg hadde jeg en kupong til 36 kr som gikk inn med 1140,-.

 

"Hemmeligheten" var at jeg trodde at EN hest kunne slå KJEMPEFAVORITTEN i fjerde løp - og det gjorde den !

 

Total innsats for mitt spill var ca kr 320,- og fortjenesten utgjorde ca 2100 %.

 

Det er selvsagt ikke hver dag det går slik, men det er alltid en helt annen følelse å få "høvdingene i hånda" - enn inn på konto !

Link to comment
Share on other sites

Sa det ikke var så spennende den linken, men et par minutters underholdning er det jo.

 

Så dere har en trim-topic gående på ST stockinfo, kunne jo startet en her også. Kan jo kanskje være lurt å trene litt, og når man skal trene er det viktig å spise riktig:

 

Frokost i dag, lørdag:

3 kopper kaffe (sort)

1 snus

 

Poeng:

Tja, alltid viktig å bygge opp selvtilliten så jeg gir meg selv likesågodt 38,5 poeng!

 

Skål:!: :drunken:

Link to comment
Share on other sites

Forresten:

 

Gratulerer med travgevinsten Hammers! De få gangene jeg har spilt på hester har det vært like lønnsomt som å kaste pengene ut av vinduet.

 

Nåja.

 

Får håpe de såkalte 'bankers'-hestene har endt opp som pølse. Hest er best på brødskiva, og selv der er de ikke så gode...

 

Skål igjen.

Link to comment
Share on other sites

Utzi:

Trav er vanligvis som du sier; penger ut av vinduet !

Men - når man har fulgt med i gamet i en årrekke - og har gode objekter kan det være gode penger å hente hvis man har litt flaks med på veien. I går hadde jeg 3 relativt sikre vinnere i de 3 første løpene. ALLE trodde at hest nr 9 skulle vinne i fjerde løp, men jeg hadde en meget sterk mistanke til hest nr 10 ! Denne vant - og verdien steg fra ca 60 kroner til ca 900 ! Joda, hjertet slo noen tunge slag før siste løp. Hadde hest nr 5 vunnet siste løp hadde det blitt 7 x V5, men jeg var sjeleglad for mine 6 x V5 med hest nr 4 !

 

MITT beste tilslag var forresten da jeg vant 54.000 på Leangen på en kupong som kostet 16,- kroner.

Den gangen hadde jeg 3 "tvilsomme" bankere (som alle vant) og 2 + 8 hester i de to andre løpene.

Det ble en eventyrlig avkastning - og STERK hjertebank før siste løp - der jeg hadde banker på den hesten som var fjerderangert blant spillerne.

 

Da klokka passerte midnatt den lørdagskvelden hadde jeg nok en NOE høyere promille enn den gjennomsnittlige Ola Normann.

 

Først var det gleden over pengene som opptok meg - deretter gikk det hele over til glede over PRESTASJONEN !

Å innkassere 54.000 på 16 kroner var utvilsomt en STOR prestasjon - når absolutt alle "andre" eksperter bommet i løp etter løp !

 

I dag tok jeg et par sjanser på Biri, men det gikk ikke som jeg hadde håpet på.

I stedet dro jeg inn 140 euro (netto 110 euro) på fotballtipping på Expect.com. På denne siden er det hyggelig odds å hente !

 

Hilsen Hammers.....som gleder seg STORT over at West Ham vant 5-0 over Plymouth i ettermiddag (denne inngikk selvsagt i min gevinst på Expect).

Link to comment
Share on other sites

3G – girls, games & gambling?

 

Må skaffe meg en slik en telefon gitt. 'Games' er ikke så viktig, men girls og gambling er unektelig morsomt!

 

Du får starte en trav-tråd Hammers, så kan du poste hammers' bankere for hvert trav (er vel travløp så godt som hver eneste dag er det ikke? - i så fall får du litt av en jobb).

 

Nåja.

 

Skål:!:

Link to comment
Share on other sites

Utzi:

På bildet ser du temmelig "slapp ut". Kvelden er fortsatt ung - så jeg anbefaler deg STRAKS til å gå over til noen "svakere sorter".

 

Det blir nok ingen trav eller fotball-tips på aksjeforumet fra min side. Dette vil jeg fortsatt kose meg med HELT for meg selv. I spill går det vanligvis galt - men for mitt vedkommende vil jeg si at når jeg "slår til" - er det som regel hyggelige tall vi snakker om !!

Link to comment
Share on other sites

Formen er i tipp-topp stand kan jeg forsikre deg om Hammers.

 

For min del har nok gamblingen vært et tapsprosjekt, derfor har jeg sluttet med det meste (ikke tro jeg har vært en spillegal mann som har spilt seg fra gård og grunn nå - er bare snakk om småpenger, men allikevel...). Er en stund siden jeg har spilt på fotball og hester nå, det er også grunnen til at jeg ikke lengre følger nøye med på utenlandsk fotball.

 

Trøster meg med det gode gamle ordtaket "Uhell i spill, hell i kjærlighet."

 

Nåja.

 

Da får jeg komme meg ut, ha en fortsatt god kveld.

 

Hikk...

Link to comment
Share on other sites

Ja,ja....da får du ha en "god bytur" !

Kombinasjonen "hell i kjærlighet" og bytur rimer likevel ikke helt i mine ører !

 

Hilsen Hammers....som har dratt inn ytterligere 68 euro siden sist (dvs netto gevinst med 10 euro i innsats).

Seieren til Milan satt imidlertid langt inne - og målet kom i det 92. minutt (he, he...).

For en gangs skyld gikk et "sent mål" i min favør !

Link to comment
Share on other sites

Så dere har en trim-topic gående på ST stockinfo, kunne jo startet en her også. Kan jo kanskje være lurt å trene litt, og når man skal trene er det viktig å spise riktig:

 

Frokost i dag, lørdag:

3 kopper kaffe (sort)

1 snus

 

Poeng:

Tja, alltid viktig å bygge opp selvtilliten så jeg gir meg selv likesågodt 38,5 poeng!

 

Skål:!: :drunken:

 

Ja det stemmer at vi har en liten trim-topic på ST, men lite aktivitet må jeg si. Tror det er meg + to andre som holder det gående...ikke mye å skryte av!

 

Vi kunne sikkert opprettet en slik topic her også, men her er det jo enda færre som snakker "after hours" så det har nok lite for seg tror jeg.

 

Ellers godt å se at du har godt kosthold Utzi, jeg måtte selv hoppe over frokost på søndagen da utskeielsene ble litt for store på lørdag :( Da er det altids like godt med en skikkelig treningsøkt på mandagen- virkelig får pumpa driten ut av kroppen!

 

Hammers, når det gjelder trav så er jeg enig i at det er enklere enn mye annet om man følger med. Jeg var hekta i min ungdom da jeg jobbet i kiosk som 16åring. Fikk 6 rette i V6 engang husker jeg- det var moro. Husker også jeg satt i "klassens time" på VGS og sjekket V5-løpene..hehe- det var tider det!

 

Men nå er all form for gambling og spill lagt på hylla. Fant ut at risk/reward i aksjer passer meg bedre enn i odds og spill :-)

Link to comment
Share on other sites

Ja, da var det helg igjen! God helg Stockinfo, du er vel den eneste utenom meg selv som titter her.

 

Har hatt litt mye å gjøre den siste uken, og mer skal det nok bli. Så jeg har ikke hatt tid å følge med på børsen i like stor grad som før. Har heller ingen posisjoner.

 

Finner allikevel tid til å ønske god helg!

 

...og ikke minst skål!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

HO, HO - i dag skjedde det igjen !

 

Forus Travbane.

Kupongen til 160,- gikk inn med 3750,- som resultat.

 

Ikke noe å skratte høyt for, men jeg hadde noe STERKE følelser og satte derfor opp en liten "samlebong" til

8 kroner - som jeg spilte fem ganger !

 

3 (Dagens banker)

3 (Her sto det mellom 2 hester - jeg mente at 2. valget skulle vinne)

1 (3. valg som vant. Sist gikk han et kjempeløp fra 20 meter tillegg og ble nr 2. Denne ganger var startsporet perfekt !)

5-7 (6. valget vant !. Galopperte som favoiritt sist, og var denne gangen fullstendig uteglemt !).

2-3-4-5. Jeg hadde opprinnelig utelatt hest nr 4, men før jeg leverte fikk jeg en eller annen "følelse" og jeg tok den TIL SLUTT med på begge kupongene. Den kostet meg totalt en femti-lapp på de 2 kupongene. Resultatlista viste at den vant SOLEKLART med 10-15 meter - og jeg hadde trolig grått røde tårer dersom jeg hadde valgt å spare den 50'lappen til fordel for 1 pizza Grandiosa og en boks med Ringnes !

 

Sluttresultatet ble 22.400 - og Hammers er i en meget høy "mood" for øyeblikket. Dessverre skal jeg på jobb i morgen, så feiringen blir relativt moderat i kveld !

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...