Jump to content

Aksjekonkurranse Uke 24


MacJoJo

Recommended Posts

Denne uken kan jeg starte konkurransen

 

KONKURRANSE-REGLER:

 

* Velg inntil 3 aksjer - husk å oppgi sluttkurs fredag (evt siste sluttkurs)

* Valgene vektes likt

* Shorting er lov

* Aksjekurs fredag (evt siste sluttkurs) er gjeldende.

* Kun aksjer som er notert på OSE er med

* Siste frist mandag 6. juni kl 08:00 (08:00:00 tidsnok, 08:00:01 for sent. Forumets klokke avgjør.)

 

Lykke til

 

B)

Link to comment
Share on other sites

Kjøp

DNO 86,75

 

Jeg satser på at info om størrelsen på kjellerfunnet i Nabrajah lekker ut i neste uke og/eller at mange vil posisjonere foran generalforsamlingen/splitten som normalt gir et betydlig kursløst. Dersom ikke det skjer tar jeg med DNO også i neste uke

Link to comment
Share on other sites

Har vært med tre runder som alle har gitt pluss.

 

Kjøp GGS 8,95

Kjøp DNO 86,75

Short PAN 2,22

 

GGS - Nyheter kan komme til uken

DNO - Nærmer seg utbytte og splitt

PAN - Nå har traderne kjørt den for høyt. Fredriksen vil ikke komme med seriøst tilbud før det har gått 4-12 mnd.

Link to comment
Share on other sites

Den mest opplagte kandidaten for shorting er i mine øyne PAN. Det mente jeg forrige uke med dårlig hell. Ser noen andre alt har valgt denne møkkaaksjen til sin short.

 

For å unngå en helt lik bet som andre, velger jeg å tro Ignis skal ned noen ører igjen. Derfor:

 

Short

 

PAN 2.21

Ignis 0.81

Link to comment
Share on other sites

Tenker jeg tar for meg oppdateringen. Generelt var det gode tall. På toppen troner Innoqut med 11,39%, hvor SIN og KIT bidro godt med henholdsvis ca. 15 og 14 % oppgang. Rett bak, er Hallu på andre plass med gode 9,60%. PDR var dermed også en god investering med hele 12,86% oppgang. På tredje plass finner vi Hoff@ med 9,44% oppgang, som også gjorde det bra med SIN. For øvrig var det lite tapere, totalt bare 5 personer, hvor det verste tapet var en nedgang på skarve 2% som gikk til Corvus som shortet STL. Shorterne for PAN kunne glede seg over en 6,33% oppgang for porteføljen, mens FJO shorterne måtte nøye seg med 1,52%. GGS som også var en favoritt klatret 5,70%.

 

PS: Sjekk resultat for eventuelle feil

 

1: Innoqut - 11.39% :D :D :D

2: Hallu - 9,60%

3: Hoff@ - 9,44%

4: Megler1 - 9,22%

5: Laphroaig - 7,9%

6: Roman - 7,78%

7: Pluss201 - 7,49%

8: Mustica - 7,09%

9: Pirelli - 6,34%

10: Mata - 6,22%

11: Gullpinnen - 5,70%

12: MacJoJo - 5,28%

13: Mads - 3,93%

14: Vidar - 1,59%

15: Dogfeet55 - 1,52%

16: Quicken - -0,14%

17: Bartender - -0,44%

17: Ivers - -0,44%

18: Dunlop - -1,48%

19: Corvus - -2,01 :( :o <_<

Link to comment
Share on other sites

Skal si konkurransens deltagere hadde en bra uke, håper den virkelige tradingen var like innbringene. Snittet av alle detlagerne (20) endte på 4,99%, mens OSEBX steg 1,89%. InnOgUt vant med tre aksjer, SIN, OCR og KIT.

 

***EDIT****

Da har vi jaggumeg sittet og gjort denne jobben begge to dogfeet55...! Jaja :blink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...