Jump to content

TEL - Telenor


kgg

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...

Jammen er det bråk for Telenor i Russland igjen.. Sist gang jeg gikk inn i TEL for snaue 2 år siden på kurs 43-44, så var det også bråk med Vimpelcom. Sist gang endte det godt, selv om det tidvis så mørkt ut...i etterkant gikk TEL som ei kule.

 

Vimpelkom er jo en pengemaskin for TEL også, så det er kanskje uansett verd den ekstra usikkerheten som russiske metoder og forretningsførsel tilsier?

 

Men begynner å bli utålmodig videre her... aksjen har vaket veldig lenge under 100-lappen nå..

 

Hva mener andre om triggerne videre her nå? TEL trenger kanskje både ro i Russland/Vimpelcom og bedre sving på India før videre betydelig kursløft? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Hei....

 

Da har jeg bestemt meg, TEL skled i dag ut av min long-portefølje rundt 89-tallet. Sitter med temmelig nøyaktig 100% gevinst siden våren 2009 (kostpris 43-44 kr), men liker ikke det tekniske chartet i det korte/mellomlange bildet framover. Videre virker det som om det kan bli ny tautrekking for TEL og Alfagroup, og det har jo potensiale i seg til å kåle ting til i de merkeligste retninger i monkey-business-landet i øst...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 4 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...