Jump to content

Episode 347 - mandag 15.august 2005


Corvus

Recommended Posts

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

KIT er muligens tagbar i dag?

Ergrer meg at jeg forlot ignis, den er råsterk på røde tall. Avtalen med LG er jo bra og kompenserer visst mer enn nok. Ellers tar visst TST igjen Ignis akkurat nå (i prosentvis stigning), og det var dit jeg flyttet pengene, så... :D

 

Så var det bare å ha is i magen og ikke kaste ut SIT og NER i dag, men i slutten av uka kanskje... :unsure:

 

Bra dag hittil alt i alt for min del, med DIAG som et sårt punkt... F... og, at jeg ikke skal klare å holde meg til min normale grundighet før kjøp! :angry:

Link to comment
Share on other sites

For ¨være litt optimistisk, så ska det sies at KVI har tatt pauser på siden Q1 på 90- 110-130-160.. så er vi heldige går KVI nye 20-30 NOK... :)

 

The trend is your friend. Trader ikke,sitter stille og følger nøye med..

Spent på Q2 til AKER og KVI ift oppdateringer på Aker drilling, sealaunch/arbeidet med å få frem verdiene i KVI og betale dem ut. B)

Link to comment
Share on other sites

Felis - lunsjen ble litt kortere enn planlagt, og der.... passerer Tomra 35 kroner....

 

 

He,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he,he

Link to comment
Share on other sites

Yes, nå stikker jeg ut på Polet. rett ned i gata her i Vika.... :)

 

Allmøte klokken 14:00 iht ryktene.

 

Da er det bare å løpe til Vinmonopolet for å kjøpe Champis av beste slaget. Samtidig som vi øker portisen ytterlige i Tomra....

48759[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

EU bot tviler jeg sterkt på. Den saken vil bli gående i rettsapparatet i lang tid ennå. Er ikke noe for å holde allmøte om uansett.

Farlig å kommentere rykter uansett.. Men kunne vert fint med litt positive nyheter da.. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...