Jump to content

SUO motstand 55,-


FishFace

Recommended Posts

tja , nå närmer vi oss 20,- med stormskritt. Målkurs för rapporten i februar 23,-

November og december datt det in sirka 10 småkontrakter (det var nokk litt fler:)

Vi de får mye respons på sitt nye serversystem så trur jeg vi kan närme oss motstanden mot slutet av dette år eller i begynnelsen på neste, noen som er enig eller uenig.

De har som sagt mange småkontrakter (ikke börsmeldte) men mange bekker små...........

Link to comment
Share on other sites

er man langsiktig så trur jeg gamle motstand har effekt , forvisso ikke så stor som de nyere.

ellers så er jo det dagens eneste motstand foruten runde tal som jo ofte skaper motstand grunnet vinstsikring.

Denne har jeg tru på etter å ha värt med under hele konsolideringsperioden.

Trudde vi ville se en tilbakegang etter at AB sluttet å kjöpe men såg med glede at andre intresserte tok over + mange disiplinerte aksjonerer som ikke lot seg lures i feller å selge ut.

Flere som sitter i denne ?

Noen som har noe negativt om denne ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

børsmeldinger 23.02.2004 16:00

 

 

SUO - MELDEPLIKTIG HANDEL

 

 

Epikuros DA, et selskap eiet av ledelsen i SuperOffice ASA

ved Une Amundsen, Gisle Jentoft, Morten Gustavsen og

Guttorm Nielsen, har i dag solgt 100.000 aksjer i

SuperOffice ASA til kurs NOK 23,90 per aksje.

Ny beholdning i Epikuros DA er 874.700 aksjer.

 

Samtidig har Maud Invest AS, eiet av utviklingsdirektør

Guttorm Nielsen i SuperOffice ASA, i dag solgt 86.470

aksjer i SuperOffice ASA til kurs NOK 23,86 per aksje.

Ny beholdning i Maud Invest AS er 0 aksjer.

 

 

SUO hadde en pen stigning i dag på nærmere 10% før denne børsmeldingen kom. Den sluttet på 23,00 opp 4,55%. Er den ferdig korrigert ned allerede nå, eller kommer vi til å se en yttligere nedgang i morgen?

Link to comment
Share on other sites

Jeg klarte jo å selge meg ut til 22.70 før jeg fikk de gode nyhetene på morgenen idag. Angret en del gjennom dagen, men bør vel være fornøyd med de 60% jeg fikk med meg :lol:

 

Jeg tror nok den ligger et par dager før den begynner turen videre opp etter den siste meldingen. Kan ikke se at den skal falle så veldig mye, den ikke har gått stort etter 4q....

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Supert fra SuperOffice

Av TDN Finans | dn.no

 

Une Amundsen fortsetter fremgangen med it -selskapet SuperOffice. Salget stiger, overskuddet vokser og styret øker utbyttet med 600 prosent.

 

SuperOffice fikk et resultat før skatt på 19,5 millioner kroner i fjerde kvartal 2004, mot et resultat på 15,1 millioner kroner i samme periode året før.

 

Overskuddet har bare økt og økt de siste par årene.

 

Selger mer

Omsetningen var 64,3 millioner kroner i kvartalet, opp fra 57,9 millioner kroner. Driftsresultatet ble 19,1 millioner kroner, en forbedring på nesten fire millioner kroner fra året før.

 

I kvartalet solgte SuperOffice 6.030 lisenser, mot 4.533 i samme kvartal året før.

 

Omsetningen var fordelt med 22,6 millioner kroner innen lisenser, 25,8 millioner innen vedlikehold, 13,8 millioner innen services, og 2,0 millioner i annen inntekt.

 

Øker utbyttet

Styret foreslår et ekstraordinært utbytte på tre kroner per aksje for 2004, opp fra 50 øre sist gang.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...