Jump to content

Finner du noen feil etter oppdateringen?


Ståle

Recommended Posts

Nå ser det ut til at jeg kan svare på denne posten din i hvert fall.

 

Men jeg får fortsatt ikke sendt PM !!

 

Dette er feilmeldingen jeg får opp:

 

IPB WARNING [2] get_template(./cache/lang_cache/en/lang_email_content.php): failed to open stream: No such file or directory (Line: 403 of /sources/classes/class_email.php)

 

Kan det ha noen betydning at jeg kjører Mac? Dette var ikke noe problem tidligere.

 

Ha en fin dag.

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Nå ser det ut til at jeg kan svare på denne posten din i hvert fall.

 

Men jeg får fortsatt ikke sendt PM !!

 

Dette er feilmeldingen jeg får opp:

Kan det ha noen betydning at jeg kjører Mac? Dette var ikke noe problem tidligere.

 

Ha en fin dag.

 

:)

 

Det skal ikke ha noe å si at du sitter på Mac. Prøv å send en PM nå, og gi meg besskjed om du fremdels får opp samme feilmelding.

Link to comment
Share on other sites

Hei Ståle!

 

Virker som disse smilies/icones er vanskelig å få plasert der man ønsker. Eksempel: Om jeg ønsker å plassere en icones bak "Ståle" nå, så går ikke det, den legger seg helst sist i stedet.

 

Mulig at det er noe jeg ikke skjønner kanskje?

Link to comment
Share on other sites

Hei Ståle!

 

Virker som disse smilies/icones er vanskelig å få plasert der man ønsker. Eksempel: Om jeg ønsker å plassere en icones bak "Ståle" nå, så går ikke det, den legger seg helst sist i stedet.

 

Mulig at det er noe jeg ikke skjønner kanskje?

 

Er klar over denne feilen. Dette har noe med nettleseren din å gjøre, og når jeg testet det med Opera sin nettleser, fungerer det som det skal.

Link to comment
Share on other sites

CODE-tagen behandler flere SPACE som én, som i vanlig HTML. Det gjorde den ikke tidligere.

 

Ticker       Antall aksjer   Aksjekurs   Verdi
AKVER      27.520.930     390            10.733.162.700
AKY          11.452.930     350              4.008.525.500
AKS          32.474.910      39,5            1.282.758.945
AKASA      15.097.200      75               1.132.290.000
BJØRGE     17.520.000      12                 210.240.000
Utbytte      72.374.728      14               1.013.246.192 

Link to comment
Share on other sites

Hvor har det blitt av 'The moderating team'? Ikke det at det ser ut til å trengs noe særlig, om dagen lever katt og mus i skjønn forening her på AF... :rolleyes:

 

Vegard var jo tidligere moderator, men det er veldig lenge siden han har postet noe, så da regner jeg med at han mer eller mindre ikke er moderator lengre.

 

Foreløpig ser det ikke ut som det trenges noen, og håper det fortsetter slik. :)

 

Zoonic: Du kan se alle innleggene hvis du ser nederst på siden, der kan du velge mellom å se innlegg som er nyere enn 30 dager. Velg der alle.

Link to comment
Share on other sites

Jeg konstaterer at OSE har fallt mye etter at forumets layout ble endret, jeg vil ha det slik som før...!

 

Yngve, du kan stille "klokken" selv, pr. nå skal instilligene være GMT+2, du har antagelig GMT+1.

 

Gå til Control Panel - Board Settings.

Link to comment
Share on other sites

Når jeg trykker direkte på linken til nyeste oppdatering i f.eks. traders pit, dvs den det står "episode ..." på, så kommer det bare opp de to-tre første innleggene i denne tråden.

 

edit: ikke alltid, la merke til at den linken fungerte i dag. derimot skjer det når jeg trykker på linken for tomra som er nyeste endrede tråd i aksjeprat

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg prøvde å skrive et nytt innlegg (Add reply) på en topic hvor jeg hadde det siste innlegget.

 

Det nye innlegget kom da limt sammen med det siste innlegget, ikke som et nytt, eget innlegg.

 

 

Det skal da ikke være sånn.

 

 

--------------------------------------------

Her kommer det nye innlegget

 

----------------------------

 

Her kommer et tredje innlegg

Link to comment
Share on other sites

Jeg prøvde å skrive et nytt innlegg (Add reply) på en topic hvor jeg hadde det siste innlegget.

 

Det nye innlegget kom da limt sammen med det siste innlegget, ikke som et nytt, eget innlegg.

Det skal da ikke være sånn.

--------------------------------------------

Her kommer det nye innlegget

 

----------------------------

 

Her kommer et tredje innlegg

 

Hvis man skriver flere innlegg etterhverandre i samme tråd innenfor en tidsramme på 10 minutter smeltes innleggene sammen, da det ikke er nødvendig å ha mange poster, av samme bruker etterhverandre.

Link to comment
Share on other sites

Personlig syns jeg man kan styre sånt selv, og legge to innlegg som kanskje hører sammen samme, men s man bør få lov til å la to innlegg om ulike ting få lov til å vøre to ulike innlegg.

 

Ser ditt poeng, og vil vurdere hvorvidt denne funksjonen skal tas vekk.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hei der

Jeg får beskjed (av "my assistant") om å bytte e-mail adresse fordi den registrerte adresse er i bruk av en annen brukerkonto. Men jeg vil gjerne beholde den jeg har, og den er jo min. Tror dette skjedde ifm oppdateringen hos dere. Hva kan gjøres med problemet

 

På forhånd takk

Ares

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...