Jump to content

Aksjeklubb i Stavanger?


Diesel

Recommended Posts

Hei!

 

Jeg har nylig flyttet til Sola og skal begynne på BI.

Er det noen som ønsker å etablere en seriøs aksjeklubb...eller om det finnes en?

Jeg er student, så de helt store beløpene er det ikke snakk om, men mest for å få erfaring.

Hvis noen er interessert i å ta dette videre, så gi tilbakemelding.

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Jeg har nylig flyttet til Sola og skal begynne på BI.

Er det noen som ønsker å etablere en seriøs aksjeklubb...eller om det finnes en?

Jeg er student, så de helt store beløpene er det ikke snakk om, men mest for å få erfaring.

Hvis noen er interessert i å ta dette videre, så gi tilbakemelding.

Tja, det trenger ikke være en helt dum ide.

Regner med at du tenker på uformelle samlinger (over en pils?) med tilhørende aksjesnakk?

 

Jeg kan i alle fall være interessert.

Link to comment
Share on other sites

Tja, det trenger ikke være en helt dum ide.

Regner med at du tenker på uformelle samlinger (over en pils?) med tilhørende aksjesnakk?

 

Jeg kan i alle fall være interessert.

 

Hei Vidar!

 

Ja, man skal ikke glemme viktigheten med det sosiale (les: pils, cognac etc :) ).

Det jeg egentlig tenkte på var å etablere en aksjeklubb hvor man bl.a. går sammen noen personer

og blir enig om ett fast månedlig beløp som man kjøper aksjer for i aksjeklubbens navn (forutsetter org.nr. for klubben og egen konto i banken). Dette fortsetter man med månedlig og har møter (intervallene blir man enig om), men også oftere kontakter/samtaler under hyppigere tradinger. Vi samles for å diskutere markedet, egne erfaringer m.m. Tror dette kan være en bra erfaring samtidig som man (forhåpentligvis) tjener noen slanter på dette.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...