Jump to content

Forslag om å flytte reklame fra toppen til siden


Megler1

Recommended Posts

Jeg foreslår at reklamen på toppen av Deres nettside legges på venstre siden.

Fordelen med det er at oversiktsbildet blir mye bedre og man slipper å klikke og klikke eller "bla" seg nedover siden for å finne ønsket info.

 

Det begynner etter hvert å bli så mange som irriterer seg over denne form for reklame. Derfor er det viktig å være oppmerksom på at "verstingene" vil kunne påregne aksjoner fra Aksjonsgruppen Mot Uakseptabel Reklame (AMUR) - der jeg er litt mere enn passiv deltager. Jeg viser i denne forbindelse til:

 

http://forum.hegnar.no/response/chatRespon...?m=2&ID=3761264

Link to comment
Share on other sites

Reklame øverst på nettsider er nok vanskelig å få vekk, da dette rett og slett er en av de beste posisjonene.

 

Ellers så forstår jeg ikke hvorfor du bruker ressurser for å få vekk reklame. Det er enkelt, hvis ikke det kan være reklame på nettsider vil veldig mange nettsider forsvinne. Alle som driver en middels stor nettside vet det ikke er gratis, og iform av reklame får man dekt disse utgiftene.

 

Av interesse, hva slags aksjoner er det her snakk om? ;)

Link to comment
Share on other sites

Syns ikke AF har for mye reklame, og skjønner godt at driftsutgiftene må dekkes inn slik at vi kan glede oss over gratis bruk av denne siten.

 

Forøvrig enig i at det er en del irriterende reklame på internett, spesiellt amerikanske sider.

 

Men du må huske på Megler1, at det er dette som i stor grad finansierer tilbyderne. Med unntak av Stocktalk.no, der man både må betale - og finne seg i å bli eksponert for reklame (mer enn her på AF).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...