Jump to content

Avstemingen om nye innlegg skal ligge øverst eller ikke.


Ståle

Recommended Posts

Da har vi hatt en uke med børs oppgang og en ny "funksjon" på forumet. Det ble forrige uke gjort slik at nye innlegg legges øverst i en post, og ikke nederst slik det var før. Jeg skrev i denne posten:

http://www.aksjeforumet.com/forum/viewtopic.php?t=65

at vi skulle la det være slik i en uke, for å så sjekke stemningen. Det har nå gått en uke, og avstemingen har begynt. For at resultatet av avstemingen skal bli best mulig bør så mange som mulig stemme. Jeg håper alle gir sin stemme, og hvis du føler for å si noen vel valgte ord om ditt valg så er det fult mulig!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har opplevd det samme som Laphroaig....

Ta f.eks. "hjernegym" topic'en som har flere sider. Når du kommer ny innlegg og trykker på ikonen til det nye innlegget helt til høyre under "last post" så kommer jeg IKKE til det nye innlegget og heller IKKE til det siste side. Men om jeg trykker på "goto side 1" under innlegg titlen (under "topics" til venstre) da kommer jeg riktig.

Prøv dette Ståle og du ser hva som menes her.

R/Carlos

Link to comment
Share on other sites

Jeg har opplevd det samme som Laphroaig....

Ta f.eks. "hjernegym" topic'en som har flere sider. Når du kommer ny innlegg og trykker på ikonen til det nye innlegget helt til høyre under "last post" så kommer jeg IKKE til det nye innlegget og heller IKKE til det siste side. Men om jeg trykker på "goto side 1" under innlegg titlen (under "topics" til venstre) da kommer jeg riktig.

Prøv dette Ståle og du ser hva som menes her.

R/Carlos

 

Ja, dette vet jeg om, om det går ann å gjøre noe med dette skal jeg ikke si forsikkert, men det gjør det helt sikkert. Skal se litt på det, og om jeg finner noen løsning...

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke sikkert det lar seg ordne dersom programvaren ikke kan skille sidene samtidig som den snur feltene i innleggene.

 

Hvis ikke så vil jeg heller leve med systemet slik vi har i dag. Som Carlos nevner, det er bare å velge side 1 når man vet at det er flere sider i topic'en.

 

Noen ulemper er det jo med de fleste ting, ikke sant. Og som vi vet med data,..når et system fungerer perfekt er det foreldet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...