Jump to content

GRR - Green Reefers


Pirelli

Recommended Posts

Analytiker sier det går rykter om slutninger i kjøleskipmarkedet på ekstremt høye nivåer.

 

 

Artikkel av: Øystein Byberg (21.1.05 07:54)

 

 

 

Kjøleskipsrederiene Green Reefers og Star Reefers har gått meget sterkt på børsen de seneste månedene. Bakgrunnen er det knallsterke markedet innen dette segmentet.

- Det ryktes i markedet at det er gjort en slutning i spotmarkedet på ekstremt høye nivåer. Et moderne kjøleskip skal være sluttet til hele 160 cent pr. kubikkfot. Markedet for kjøleskip har store sesongsvingninger og vi er nå på vei inn i høysesongen. I fjor toppet ratene i mars på 112 cent pr. kubikkfot og nå sluttes det allerede til 43 prosent høyere nivåer og vi er kun i januar. Ratene varierer mye, så dette er bare en indikasjon på at markedet fortsetter å stige kraftig (..), sier shippinganalytiker Jarle Sjo i First Securities til Finansavisen.

 

Ifølge analytikeren har megleren 20 prosent rateøkning i sine estimater for Star og Green Reefers for 2005, noe som kan virke konservativt gitt denne slutningen.

 

- (..) De to børsnoterte reefer-selskapene, Star Reefers og Green Reefers, har begge høy kontraktsdekning fremover, men spotratene vil etter hvert bli reflektert i timecharter ratene, sier Sjo.

 

-Jeg tror ratene vil fortsette å stige og vil ligge langt høyere enn samme tid i fjor. Det er veldig sannsynlig at årets høysesong i kjøleskipsmarkedet kommer til å bli veldig sterk og det vil dra opp annenhåndsverdiene ytterligere. Til tross for kraftig oppgang i ratene, så er vi fortsatt på lavere nivåer enn det som vi opplevde i forrige topp i 1992, sier han.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Fra www.intrafish.no:

 

24.01.2005 07:04

Green Reefers merker laksesug

Bergen: Det børsnoterte kjøle- og fryseskipsrederiet Green Reefers merker økt fraktaktivitet fra Chile til Europa med frossenlaks. Men befraktningsøkningen på laks er enda høyere fra Norge til Russland, påpeker administrerende direktør Erik Thulin.

 

 

Etter å ha hatt utbombede aksjekurser og regnskapsbøker i årevis har kjøle- og fryseskiprederien fått en renessanse på børsen. Star Reefers og Green Reefers er blitt børsvinnere i et brennhett shippingmarked.

 

Den generelle oppgangen i fraktratene faller blant annet sammen med at chilenske oppdrettere for alvor har oppdaget det europeiske frossenlaksmarekdet. For fisken sendes ikke bare i frysecontainere over Atlanteren – mye av fisken sendes i store kvanta i fryseskip, bekrefter administrerende direktør Erik Thulin i Green Reefers.

 

- Chile er veldig aktiv på eksport på kjøle- og fryseskip. Det er mest frukt, druer og bananer, men det er også frosne produkter med specialised reefers - som er spesielle fryse- og kjøleskip som tar fisk. Vi er der (i Chile) ofte, særlig for druer, sier Thulin.

 

Men det er ikke bare chilensk laks som går sjøveien. Også norsk oppdrettslaks sendes med skip, og da særlig til Øst-Europa. Green Reefers er tung i Østersjøen blant annet med flere egne fryseterminaler.

- Vi ser en økende grad av laksen som går til Russland fra Norge går på kjøleskip. Dette er et utrolig spennende marked med over 150 millioner mennesker som blir stadig mer kvalitetsbevisste på mat. Vi transporterer en del mindre volumer enn pelagisk, men det er økende volumer på laks. Vi går til Polen, Litauen og St. Petersburg, sier Thulin.

 

- Alt som er frosset og ferskt på så korte distanser er interessant for oss. Det er et av våre hovedsatsingsområder. Vi frakter i størrelsesorden 400.000 tonn i året. Flåten vår er 30-35 skip som er eide, kommersielle og leide skip, forteller han.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kjøleskipsratene løftes videre

 

Fredag 04. februar 2005 kl. 08:33

Skrevet av: Arne Lunde - iMarkedet

 

Ratene i spotmarkedet for kjøleskip fortsetter å stige nå på vei inn inn i høysesongen, og snittratene så langt ligger godt over toppnivåene fra 2004-sesongen.

 

Det melder TradeWinds fredag.

 

Blant toppslutningene er 1989 bygde Tasman Bay tilhørende Seatrade-poolen som skal være sluttet på 7,20 pr. fruktboks.

 

Snittraten i bananfraktmarkedet ligger nå på 7 dollar pr. boks fra Sør-Amerika til Middelhavet.

 

Minst to skip er rapprotert sluttet i spotmarkedet på disse ratene, som er opp 50 cent fra forrige uke.

 

Det skal også være gjort slutninger for mars som tilsvarer 1,55 dollar pr. kubikkfot, en meget sterk rate dersom det fortsetter å være trenden fremover.

 

I snitt i fjor ble det gjort slutninger på 1,12 dollar pr. kubikkfot, og snitt allerede i januar lå høyere enn dette nivået opplyser en markedskilde til TradeWinds.

 

For moderne tonnasje er snitt for januar meldt å være 1,30 dollar pr. kubikkfot.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja nå kommer snart res. Så får vi se hva som skjer. Håper ikke mange har for store forventninger, slik at de blir skuffet. Men jeg håper på litt fart i aksjen igjen nå.

Link to comment
Share on other sites

Doblet resultatet

 

Green Reefers rir på en medgangsbølge i kjøleskipmarkedet. Resultatet mer enn dobles.

 

Artikkel av: Øystein Byberg (16.2.05 08:21)

 

Kjøleskiprederiet Green Reefers melder om et resultat før skatt på 63 millioner kroner i fjerde kvartal i fjor, mot 28 millioner kroner i samme periode året før. Driftsresultatet endte på 58 millioner kroner, mot 20 millioner kroner i fjerde kvartal 2003.

Driftsinntektene endte på 213,6 millioner kroner, sammenlignet med 156,3 millioner kroner i fjerde kvartal året før.

 

Ratene i spotmarkedet økte i 2004 med 19 prosent. Økningen var sterkest i fjerde kvartal. Innledningen av 2005 indikerer et ytterligere løft i markedsratene, opplyser rederiet.

 

Den underliggende makrosituasjonen i kjølemarkedet er god. Ordreboken utgjør per i dag 0,7 prosent og det bedrede markedet ventes etterhvert å medføre kontraheringer. Levering av nybygg i betydelig omfang vil likevel neppe kunne skje de nærmeste årene. Aldersstrukturen tilsier gjennomsnittlig tre prosent årlig skraping og i 2004 ble det skrapet tilsammen 29 skip som utgjorde 9,5 millioner cuft (2,7 prosent).

 

- Selv om containerskipene ventelig vil ta sin del av volumøkningen vil en antatt naturlig vekst i etterspørselen på tre-fire prosent bidra til en fortsatt bedret markedsbalanse de neste to-tre årene, heter det i kvartalsrapporten.

 

http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id...=174210&cat=100

Link to comment
Share on other sites

GRR - KJØP AV TONNASJE

22.02.2005 14:35

 

Green Reefers ASA har i dag kjøpt reeferskipene

M/V `Hachinohe Bay` og MV `Japan Star` for totalt

USD 17,9 mill. Skipene er søsterskip, bygget i Japan i

1991, og har en kapasitet på 302.000 kubikkfot hver.

 

Skipene vil bli overtatt i perioden mars/april 2005 og vil

da inngå i Green Reefers` samseilingspool.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Green Reefers (6,28) - Jokeren?

Oslo Børs’ to kjøleskipsrederier, Star og Green Reefer, har fulgt hverandre som mygg det siste året, og har nå doblet seg siden vi tok opp dekning midt i sommerferien. Mens Star er et rendyrket kjøleskipsrederi har Green kontroll på større deler av den logistiske verdikjeden, og virksomheten inkluderer, ved siden av 22 kjøleskip, 6 hel- og deleide terminaler for lossing, lagring og lasting. I tillegg opererer selskapet et varierende antall skip på t/c-kontrakter. Green Reefers kontrolleres av Kristian Eidesvik med ca. 40% av aksjene.

For 2005 venter vi en omsetningsvekst på voldsomme 46% for Green Reefer, til 1 milliard kr. Til sammenligning opplevde selskapet 29% vekst i 2004, hvorav majoriteten kom i 2. halvår. Den kraftige økningen er fundamentert på forventninger om ytterligere bedring av rater, reforhandling av lengre kontrakter og tilførsel av 4 nye skip. Videre er det vårt inntrykk at Green Reefer i større grad enn Star har tatt bet på videre markedsoppgang ved ikke å låse skipene inne på lengre kontrakter. Det er flere usikkerhetsmomenter knyttet til estimatene, først og fremst er bidragene fra terminalene usikre, og vi har valgt å tillegge disse liten vekt. Det bør imidlertid bemerkes at den operasjonelle gearingen her er høy, og med økt kapasitetsutnyttelse kan bidrag fra terminaler og linjefart være en joker.

Resultat av markedsoppgangen er etter våre estimater 136 mill kr i EBITDA i år, og et netto resultat på 103 mill kr, tilsvarende 0,74 i EPS. Dette er, på papiret, en nedgang fra 2004, da resultatet ble trukket kraftig opp av revereserte nedskrivninger og inntektsføring av utsatt skattefordel. Videre venter vi at EPS vil passere en krone i ’06 og nå 1,35 kr i ’07. Dette bør gi grunnlag for å utbetale utbytte for 2005.

Green Reefers handles på 8,5x ’05 og 6x ’06 resultatet. Dette er attraktivt uansett hvordan man vrir på det, oppgangen i reefer-markedet later til å være i en tidlig fase, med god visibilitet de neste 3 årene. Gårsdagens kursfall var en naturlig korreksjon etter den kraftige oppgangen den siste tiden og representerer et gunstig tidspunkt for en inntreden i Green Reefers. Vi anbefaler derfor kjøp, target 8 kr.

Link to comment
Share on other sites

Krøkke [1442]

12.03.05 21:58

 

Kikket litt på ratene.....tror dere jeg er i nærheten med feb, og mars tallene? I så fall så har vi en hyggelig kvartalspresentasjon i vente.

 

Snittet for Q1 (jan, feb,mars) i fjor lå på 78 for nyere skip, og 67 for gamle skip.

 

Snittet for Q1 i ÅR derimot vil ligge på rundt 135 for nyere skip. og 125 for eldre skip.....

 

GRR fikk et EBITDA resultat på +12 mill i Q1 i fjor. Vi kan jo bare drømme om hva de vil levere i Q1 i år......

Link to comment
Share on other sites

18/03-2005 09:14:19: GRR - MELDEPLIKTIG HANDEL

Caiano Ship AS, som er eiet av selskap kontrollert av

Kristian Eidesvik, kjøpte 17.03.2005 162.000 aksjer i

Green Reefers ASA til kurs kr. 5,80 pr. aksje. Etter dette

eier Kristian Eidesvik og selskaper kontrollert av ham

50.919.694 aksjer i selskapet, tilsvarende 36,31 %.

Kristian Eidesvik er styreformann i Green Reefers ASA.

Link to comment
Share on other sites

really [61]

17.03.05 13:47

 

Omsetningen i GRR var 155 MNOK i Q1 2004. Ratestigningen er bortimot 90% ift da men noe blir borte fordi ikke alt er i spot og noe ved at de har leid inn skip som får bedre betalt og noe er inntekter fra mottakene.

 

Ved å se på tallene pr. kvartal for fjoråret og rateutviklingen kan et tenkelig scenarie være

 

1/04 2/04 3/04 4/04 1/05

Salg 155 163 151 213 250

Pers 27 22 29 25 30

Drift 117 130 118 158 170

 

EBITDA 12 11 4 29 50

 

Avskrivningene ligger rundt 7 MNOK.

 

Det er ikke vanskelig å spå at årsresultatet vil ligge en del over det dobbelte av resultatet i Q1, kanskje mellom 120 og 150.

 

Noen synspunkter?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Green Reefers selger unna

 

Green Reefers kvitter seg med terminal - kan bokføre gevinst.

 

Artikkel av: Øystein Byberg (31.3.05 08:42)

 

 

 

Greeen Reefers har i dag inngått avtale med Kloosterboer Overseas BV i Nederland om salg av selskapets 34 prosent andel i Kloosterboer Terminal Norway AS (terminal i Ålesund).

 

Aksjene selges for 14 millioner kroner. I tillegg tilbakebetales aksjonærlån slik at samlet oppgjør utgjør 19 millioner kroner. Salget utløser en gevinst på 6,8 millioner kroner.

 

Terminalen har vært mindre integrert i Green Reefers transportsystemer enn de øvrige terminalene, og det vil i fremtiden bli fokusert på andre terminaler som direkte bygger opp under Green Reefers transportsystemer.

Link to comment
Share on other sites

Ratene opp 70 prosent

 

Kjøleskipsratene har steget kraftig det siste året.

 

 

Artikkel av: Øystein Byberg (4.4.05 13:44)

 

 

Relaterte artikler

- Anbefaler 15 aksjer - Green Reefers selger unna

- Selger Star Reefers - Hamstrer Green Reefers

 

 

 

 

Ratene i kjøleskipmarkedet har steget kraftig det siste året. Store, moderne reefer-skip fikk en rate på 126 cent per kubikkfot i februar, noe som er rundt 62 prosent mer enn i tilsvarende periode i fjor. Eldre skip fikk en rate på 110 cent, mot 65 cent i februar 2004.

Rateøkningen kommer spesielt Green Reefers til gode, ettersom rederiet i større grad enn Star Reefers er eksponert i spotmarkedet.

Link to comment
Share on other sites

Dagens aksjetips

Analytiker anbefaler Green Reefers-aksjen.

 

Artikkel av: Øystein Byberg (5.4.05 14:01)

 

 

Etter den kraftige oppgangen det siste året har Green Reefers konsolidert og støtter seg nå på både 15- og 30-dagers glidende gjennomsnitt og trendkanal, opplyser Corporate Advice & Research.

 

- Kortsiktig kjøp anbefales, target 6,70 kroner, konkluderer CAR.

Link to comment
Share on other sites

Oppturen fortsetter i kjøleskipsmarkedet

 

Tirsdag 12. april 2005 kl. 08:51

Skrevet av: Arne Lunde - iMarkedet

 

Oppgang i ratene for kjøleskipsrederiene fortsatte også i mars som normalt er toppen i høysesongen for spottonnasjen.

 

Ifølge oppdaterte tall fra skipsmeglerhuset Orion Shipping har moderne kjøleskip kunne oppnå rater på 137 amerikanske cent pr. kubikkfot last i snitt for mars. Det er en oppgang på 22,3 prosent sammenlignet med samme måned i fjor.

 

Omtrent tilsvarende oppgang for de eldre skipene i mars. Ratene har steget fra 101 til 126 cent pr. kubikkfot, eller 24,8 prosent.

 

Takten i rateoppgangen ser dermed ut til å ha kommet litt ned igjen fra den voldsomme oppturen dette markedet var i gjennom i januar og februar, men er fortsatt meget sterk. I februar steg ratene for moderne kjøleskip med voldsomme 61,5 prosent til 126 cent pr. kubikkfot sammenlignet med samme periode i 2004.

 

Utover i april og mai vil ratene i spotmarkedet sesongmessige starte å falle tilbake i takt med av volumene kommer ned igjen. I fjor fikk markedet en liten rekyl i mai som følge et overraskende svakt marked i april.

 

Av de to kjøleskipsrederiene på Oslo Børs er Green Reefers mest eksponert mot spotmarkedet, mens Star Reefer har brorparten av sin flåte sikret på lengre kontrakter

Link to comment
Share on other sites

CAR om Green Reefers

- 2005 tegner til å bli det beste reefer-markedet på 15 år, bedre enn vi ventet ved årsskiftet, sier CAR.

 

Artikkel av: Øystein Byberg (13.4.05 12:37)

 

 

Corporate Advice & Research slår fast at reefermarkedet ikke viser tegn til svakhet og at ratene steg markert i mars.

 

Ratene var i første kvarta i år 47 prosent høyere enn i første kvartal i fjor.

 

- 2005 tegner til å bli det beste reefer-markedet på 15 år, bedre enn vi ventet ved årsskiftet. Vi ser ingen tegn til nedbremsning, tvert i mot later sesongmessige svingninger til å bli mindre enn vanlig som følge av den sterke etterspørselen. Stort press på alle shippingmarkeder har gjort at mange kjøleskip nå tar med biler på retur, fremfor ballast, noe som gir en hyggelig ekstrainntekt, skriver CAR.

 

Green Reefers er velposisjonert for å dra nytte av de sterke markedet, vi anbefaler kjøp, target 8 kroner, er konklusjonen.

Link to comment
Share on other sites

Fredag 22. april 2005 kl. 08:42

Skrevet av: iMarkedet - iMarkedet

 

Etter forrige ukes oppgang i kjøleskispratene har markedet kommet noe ned igjen, men spotmarkedet for mindre kjøleskip er derimot fortsatt stramt.

 

Det opplyser skipsmeglere til TradeWinds fredag.

 

Store kjøleskip har de siste dagene blitt sluttet på rater rett over 6 dollar pr. boks, som er en klar nedgang fra forrige ukes snitt på 7,30 pr. boks.

 

En megler sier til TradeWinds at denne ukens slutninger er en korreksjon. Kjøleskipsmarkedet er nå i slutten av høysesongen hvor ratene tradisjonelt er på vei ned inn i lavsesongen.

 

Ratenivået er imidlertid fortsatt sterkt siden det tilsvarer omkring 1 dollar pr. kubikkfot.

 

Det er markedet for de store enhetene som har vist svakhetstegn, mens Green Reefer med sine mindre kjøleskip fortsatt opplever et stramt marked.

 

Green Reefer skal blant annet ha sluttet Green Austvoll med bananer fra Ecuador til det Indre Middelhav på 7,30 pr. fruktboks. Skipet er på 265.000 kubikkfot.

 

I forrige uke ble Green Cooler på samme størrelse sluttet på 7,50 dollar pr. boks fra Ecuador til Algerie"

Link to comment
Share on other sites

Future [6114]

27.04.05 12:13

 

JANUAR - APRIL: + 17 mill i salgsgevinster + insiderkjøp

 

Januar:

Rederiet Odfjell kjøper seg opp til over 10% av aksjene i GRR

 

Februar:

4 skip overtaes. Overtagelsestidspunkt mars/april

 

Mars:

Eidesvik kjøper 162000 aksjer til 5,80

GRR selger terminal. Gevinst 6,8 mill.kr

 

April:

GRR selger andel i kommanditselskap. Gevinst 4 mill.kr

Skipssalg. Gevinst 6,2 mill.kr

Insiderkjøp 20.000 aksjer til kr 6

 

Her er altså inne salgsgevinster på 17 mill.kroner de første 4 mnd. og solide insiderkjøp (som viser hva som er i vente).

 

Salgsgevinstene kommer på toppen av ratenivået og tilbakeføring av nedskrivningher pga høye skipsverdier.

 

Dette komme til å gå høyt.

 

[Endret 27.04.05 12:13 av Future]

[Endret 27.04.05 12:14 av Future]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

1 dag igjen nå

 

tror dette blir bra.

 

innsidehandel, kjøp av skip, salgsgevinster osv..

 

noen som skal på generalforsamlingen i morgen? jeg kan ikke men skulle gjerne hørt presentasjonen av fremtiden og markede.

Link to comment
Share on other sites

Dobler resultatet

 

Green Reefers håver inn i et sterkt kjøleskipmarked.

 

 

Artikkel av: Øystein Byberg (10.5.05 12:59)

 

 

Relaterte artikler Se aksjeticker

- Green Reefers kjøper skip - Selger kjøleskip

- GRR

 

 

 

 

Green Reefers melder om et resultat før skatt på 47 millioner kroner i første kvartal i år, mot minus én million kroner i tilsvarende periode for 2004.

Driftsresultatet før avskrivninger (EBITDA) ble 53 millioner kroner, mens tilsvarende for fjoråret var 13 millioner kroner.

 

Driftsinntektene utgjorde 265 millioner kroner, mot 155 millioner kroner i tilsvarende periode i fjor.

 

Uttrykt i USD var inntekten 42 millioner dollar som er en tilnærmet fordobling fra fjorårets 22 millioner dollar. Økningen er en kombinasjon av et sterkere kjølemarked og økt aktivitet.

 

Markedet

Ratene i spotmarkedet fortsatte sin stigende trend i første kvartal 2005. Meglere anslår oppgangen til rundt 40 prosent sammenlignet med samme periode i 2004.

 

Den underliggende makrosituasjonen er fortsatt god. Ordreboken utgjør 1,4 prosent av flåten. Lange leveringstider samt høye nybyggingspriser ventes å påvirke tilbudssiden, selv om det bedrede markedet isolert sett gir grunnlag for økt antall kontraheringer.

 

Aldersstrukturen tilsier gjennomsnittlig tre prosent årlig skraping. Hittil i 2005 er skrapet fem skip på tilsammen én million cuft. Etterspørselen etter kjølevarer er solid og selv om containerene ventelig vil ta sin del av en forventet økning gir makrosituasjonen grunn til fortsatt optimisme.

Link to comment
Share on other sites

F I R S T L O O K - First om GRR tallene:

 

 

Title: GRR numbers broadly in line

 

Company: Green Reefers

Recommendation: Buy

Share price: NOK 6.05

Target: NOK 7.50

 

Green Reefers delievers numbers in accordance with IFRS broadly in line; The

company had a larger fleet on TC than anticipated and reports accordingly

higher revenues and TC costs. As a result of IFRS, the depreciation came in

2 mNOK higher than expected. In addition, ship operating expences came in on

the high side, and therefore EBIT was reported at 44 mNOK vs our

expectations of 50 mNOK (Consensus 30 mNOK). PTP came in as expected after

an unanticipated agio effect of 6 mNOK.

 

The company guides on a favourable market balance going forward and

underlines the low order book and the continous scrapping of older vessels.

 

Conclusion: Even if the numbers were somewhat softer than our expectations,

we had rather bullish estimates and the company shows an sharp increase

y-o-y. We believe today's shareprice does not reflect future earnings and

remain our Buy recommendation.

Link to comment
Share on other sites

Fra dagens morgenanalyse av CAR:

 

"Green Reefers (6,-) – Kjøleskip er fortsatt kult

Green Reefers fremla i går kvartalstall som viser at stempelet ”Favoritt innen reefer” er velfortjent. Våre relativt aggressive estimater ble knust på alle punkter. Topplinjen viste 265 mill kr (+70%) mot ventet 249 mill kr. På tross av at deler av flåten er leid inn på t/c fulgte ikke kostnadene den samme veksttakten, og GRR la igjen 53 mill kr i EBITDA, 17 mill kr mer enn ventet. Netto resultat var 34 mill kr, opp fra -1 mill kr for et år siden. EPS 0,24 kr.

Alle markeder GRR opererer i later til å kjøre på full fart. Vi har tidligere påpekt at det russiske markedet vil utvikle seg positivt, og i følge tall fra Eksportutvalget for fisk er eksporten av fisk fra Norge til Russland nær doblet i verdi hittil i år. GRR melder om en volumvekst på 12% innen frossen pelagisk fisk, kombinert med rateøkninger. Også det transatlantiske markedet er godt – god økonomi betyr amerikansk biff, frukt og juice på europeiske middagsbord.

Som følge av de sterke resultatene trekker vi opp estimatene for 2005. Omsetningen ventes å komme inn på 1 028 mill kr (+50%), EBITDA på 134 mill kr og EBIT 105 mill kr. Med svært begrenset flåtevekst venter vi at 2006 og 2007 vil bli enda bedre, selv om veksttakten selvsagt vil være lavere. På våre estimater handles Green Reefers på 8,3x ’05-resultatet og 6,1x 06-resultatet. På EV/EBITDA er multiplene tilsvarende beskjedne 5,9x og 3,9x. På en børs som generelt nærmer seg fair priset fremstår Green Reefers som et lavt priset bet med liten korrelasjon til resten av markedet. 12 mnd target 8,00 kr."

Link to comment
Share on other sites

Green Reefers(GRR) KURS 5.91

 

GRR591.gif

 

Green Reefers har brutt ned gjennom gulvet i en stigende trendkanal. Dette indikerer i første omgang svakere stigningstakt, eller innledning av en mer horisontal utvikling. Aksjen tester støtten ved ca 5.90 kr, noe som kan gi en reaksjon opp. Aksjen anses teknisk positiv på kort sikt.

Link to comment
Share on other sites

Caiano AS, som er eiet av selskap kontrollert av Kristian Eidesvik, kjøpte i går 136.000 aksjer i Green Reefers ASA til kurs 5,90 kroner per aksje.

Etter dette eier Kristian Eidesvik og selskaper kontrollert av ham 51.055.694 aksjer i selskapet, tilsvarende 36,41 prosent.

 

Kristian Eidesvik er styreformann i Green Reefers ASA

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...