Jump to content

Noen råd om hvor jeg kan bestille sanntid fra?


Blomst

Recommended Posts

Nå hadde jeg tenkt meg å bestille Sanntid som jeg kan bruke så mye jeg vil og betale en fast sum i måneden :smile:

 

Noen som kan hjelpe meg med hvor jeg skal bestille dette fra, litt om pris og brukervennlighet og sånn ? :unsure:

Bruker NetFonds som jeg handler over på internett :smile:

 

Takker masse på forhånd

Link to comment
Share on other sites

Nå hadde jeg tenkt meg å bestille Sanntid som jeg kan bruke så mye jeg vil og betale en fast sum i måneden :smile:

 

Noen som kan hjelpe meg med hvor jeg skal bestille dette fra, litt om pris og brukervennlighet og sånn ? :unsure:

Bruker NetFonds som jeg handler over på internett :smile:

 

Takker masse på forhånd

 

 

Billigst i markedet er skandiabanken som er den eneste traderen som jeg har prøvd ut. Den koster 63 kroner i måneden, uten ordredybde. 50 øre tilegg pr snapshot av ordredybden.

 

Fordelen med Skandiabanken er altså at den er billigst...

 

Bakdelene er fler. Det er få funksjoner i forhold til tradere fra andre selskap. Du får kun opp kurser, kursgrafer og nyheter, og ikke noe mer... Den er også til tider treg, og man må regne med at minst 1 av 10 dager da nesten ikke noe fungerer i det hele tatt.

 

Hvis du handler via netfonds vil det enkleste være å bestille fra netfonds da man kan handle direkte over traderen. Denne har jeg i midlertidig ingen erfaringer med.

 

Regner med at andre kan komme med info/synspunkter om de andre aktørene på sanntidsmarkedet...

Link to comment
Share on other sites

Bestilte sanntid på NetFonds, la merke til at hvis jeg tradet over 11 ganger per måned så fikk jeg den månedens sanntid gratis :biggrin:

 

Det synes jeg var skikkelig bra, i og med at jeg vet jeg kommer til å handle over 11 ganger hver måned framover :smile:

 

Takk skal du ha forresten Filosofen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...