myrvold Posted mai 29, 2006 Report Share Posted mai 29, 2006 hei, hvilken side er det man kjøper aksjer på internett? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirelli Posted mai 29, 2006 Report Share Posted mai 29, 2006 Mulighetene er mange, de fleste banker tilbyr aksjehandel på internett for sine kunder. Rene nettmeglere har som regel bedre tjenester, selv sverger jeg til NetFonds som nr. 1 og så har jeg noen handeler gjennom Skandiabanken. Dersom du samtidig ønsker analyser og rapporter vil jeg tro Pareto har en god tjeneste for småsparere. Dersom du handler gjennom dem får du også tilgang på analyser. Nettmeglere: NetFonds NordNet Pareto Banker med aksjehandel: Skandiabanken DnbNor Og sikker mange, mange fler. Det generelle børsklimaet om dagen kan være noe vanskelig å starte egenhandel i, forsiktighet bør utøves.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ståle Posted mai 29, 2006 Report Share Posted mai 29, 2006 hei, hvilken side er det man kjøper aksjer på internett? Det er flere nettmeglere som tilbyr handel av verdipapirer, deriblandt selskap notert på Oslo Børs. Nettmeglere har blitt diskutert flere ganger allerede, og jeg anbefaler disse trådene: -> Hvilken nettmegler er best? -> Å velge ny nettmegler Norske meglere ABG Sundal Collier Alfred Berg Carnegie Christiania Securities DnB NOR Markets Fearnley Fonds First Securities Fokus Bank Fondsfinans Kaupthing NetFonds Nordea Markets Nordnet Orion Securities Pareto Securities SEB Enskilda Terra Securities Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
myrvold Posted mai 29, 2006 Author Report Share Posted mai 29, 2006 (edited) takk. registrerte meg på netfonds så kom det at jeg måtte printe ut siden med signatur jeg har ikke printer så krysset av siden men kan jeg sende bare vanlig brev hvor jeg skriver signatur kopi av passet og den personlige informasjonen på? som jeg skriver da for hånd Edited mai 29, 2006 by myrvold Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ståle Posted mai 29, 2006 Report Share Posted mai 29, 2006 Dette innlegget ble flyttet hit til "Startgropa". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gynter Posted mai 30, 2006 Report Share Posted mai 30, 2006 hei, hvilken side er det man kjøper aksjer på internett? Du kan gå inn på www.netfonds.no Eller enda enklere dersom du har nettbank; åpne for kjøp og salg av aksjer der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts