Jump to content

Nigoshi og hans meninger om AF.


Nigoshi

Recommended Posts

Ståles tyranniske styring av denne siden har slått tilbake på ham, og tullingene Pirelli, pluss201 og Tekniker`n. Gratulerer med å ha drept forumet Ståle!!

 

Har denne mannen som ikke lot oss uttale oss fritt om Tomra, og som lot seg styre av tullingen Pirelli, talentløse pluss201 og sjefstullingen Teknikern bevist en gang for alle at uten ytringsfrihet så vil ikke et samfunn fungere?

 

 

Se hva du tjente på å være nikkedukka til disse drittsekkene som hausset Tomra Ståle. Alle rømmer forumet og du blir altterliggjort på Hegnar.

 

Ingen bryr seg lenger om dette søppelforumet takket være deg, Pirelli, pluss201 og Teknikern som aldri er her lenger.

 

Grattis!!

Link to comment
Share on other sites

Hei igjen Nigoshi.

 

Tar meg noen minutter og besvarer dine spørsmål/anklager.

 

Har denne mannen som ikke lot oss uttale oss fritt om Tomra (eller et annet selskap), og som lot seg styre av tullingen Pirelli, talentløse pluss201 og sjefstullingen Teknikern bevist en gang for alle at uten ytringsfrihet så vil ikke et samfunn fungere?

Se hva du tjente på å være nikkedukka til disse drittsekkene som hausset Tomra Ståle. Alle rømmer forumet og du blir altterliggjort på Hegnar.

 

Jeg ønsker at du kan peke på èn situasjon der jeg har redigert/slettet et innlegg som var negativt mot Tomra, men som samtidlig var skrevet med vanlig folkeskikk. De gangene jeg har slettet eller redigert innlegg har det vært brukt ord og utrykk som ikke er ønskelig her på aksjeforumet.no.

 

Forøvrig så har det vært omtrent ingen redigering eller sletting av innlegg det siste året da våre brukere vet å formulere seg rett.

 

Ingen bryr seg lenger om dette søppelforumet takket være deg, Pirelli, pluss201 og Teknikern som aldri er her lenger.

 

Kan forsikre deg om at det er flere som finner aksjeforumet.no nyttig, noe økningen av medlemsantallet viser.

 

Håper du og alle andre får en flott børsdag imorgen! :friends:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...