Jump to content

Ferieliste


Pirelli

Recommended Posts

Siden det begynner å bli ett miljø av faste signaturer her på forumet tenkte jeg vi kunne ha en topic for å melde fra når vi blir borte en stund. Jeg har ingen slike planer nå, men hvis det blir noen dagers avbrekk fremover skal jeg si ifra her, tror forøvrig jeg trenger en liten pause snart fra allt som heter børs, det har vært litt av ett kjør siden nyttår ;)

 

Akkurat nå lurer jeg fælt på hvor det ble av Vegard... Er du innom?

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

Den var god ide Pirelli....

Jeg tror ikke at mange vil savne mine innlegg, men i tilfelle noen gjør det, :wink: så er jeg nemlig på 2 ukers jobb reise i Sverige. Jobben er meget krevende(særlig første uke) og jeg har ikke en sjangse å følge med børsen.

Den andre uken + helgen har jeg antagelig muligheten til å følge med det som blir sagt her på forumet

Pass på at børsen holder seg på beina mens jeg er borte.... jeg stoler på dere gutta :wink:

R/Carlos

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nå har jeg snart skrevet 600 innlegg her på forumet :D Eller om lag 20% av alle, det sier antaglig mer om meg enn om dere andre. Jeg tar meg 'fri' frem til helgen og håper ikke forumet dør ut av den grunn ;)

 

Lykke til!

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

Hvis noen lurer på hvorfor jeg ikke loka rundt på forumet og snakket tullprat som jeg pleier de siste tre-fire ukene, er det på grunn av en liten ferietur og en stor ferie for internetten min, som var nede lang tid... :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg måtte jobb-reise igjen neste uke (Week 12). Reiser idag ettermiddag (14.3) og tilbake lørdag 20/3.

 

Ståle wrote:
Pirelli wrote:

 

Ståle, det er 3 forskjellige layouts å velge i, vet ikke helt om det er noen som fremdeles benytter midicore?? Men hvis det finnes kunne jeg tenkt meg en layout som omtrent bare består av tekst. Dette fordi jeg benyttet GPRSdata som oppkobling på bærbar PC ganske mye, og da hadde det vært gull og hatt en 'lett' layout. Dette er en slags 'drøm'. Tror Carlos også kommer til å koble opp med mobil en del i nær fremtid

Pirelli

Skal se litt om jeg finner ut noe. Burde være mulig å ordne det!

 

Jeg så ikke innlegget før nå :oops:

Det er ikke alltid jeg få lov av min sjef å koble med jobb telefonen. Men jeg kobler over GPRS når jeg får lov, men i langt mindre grad enn ellers p.g.a. det høye prisene på mobil fra utlandet. Så det er glimrende hvis du du få lettere layout som gjør at regning blir litt mindre, og sjefen blir ikke så veldig sinna :wink:

R/Carlos

Link to comment
Share on other sites

Har vært litt mindre med her i det siste.

 

Torsdag og fredag vil jeg nok ikke være her i det hele tatt. Skal få med meg en større kulturell begivenhet i østlig del av landet blant annet. :wink:

 

Dere får passe på Tomra-kursen og snakke strengt til den om den skulle finne på noe tull de kommende dagene. :D

Link to comment
Share on other sites

Tragisk! Her har jeg vært fraværende fra ajourføring av aksjekonken i en uke. Jeg regnet med at når Ståle skulle vedlikeholde resultatene kom det til å gå rett i dass.

Jeg håpet på en masse PM med rop om "kom hjem" - nå må du overta - osv.osv.

Ingenting har skjedd.Ikke en eneste savnetmelding. Ståle har gjort jobben feilfritt. Jeg er fruzz.

 

Spøk tilside!

 

Jeg er tilbake etter en utmerket ferieuke. Jeg har savnet mine meningsutvekslere på forumet.Min egen portefølge har skrumpet i verdi. Det er forøvrig i pen stil med min økonomi forøvrig etter ferien.

 

Nå tar vi det hele igjen.

God børsuke!

 

Corvus

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Hei

 

Jeg må nok trappe ned aktiviteten på forumet ei stund framover. I alle fall i børsens åpningstid. Og i alle fall den kommende uken.

 

Skulle det komme opp noen store nyheter i forhold til Tomra, vil jeg derfor neppe kunne poste det på dagtid. Håper også andre kan oppdatere TOM-tråden.

 

Men kommer til å være innom på forumet på kveldstid framover også trolig - kommer jeg over noe spennende når det gjelder Tomra da, vil det bli plassert på tråden.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Sommer og reise hører sammen. Ser at det er mange nye fjes i gatene her i nord allerede, og om ikke lenge skal jeg også ha noen turer ut i provinsen. I den anledning liker jeg å være inkognito, og skifter avatar for ikke å bli gjennkjent.

 

Uansett, treffer jeg en skummel mann med tykk pengeveske i en bakgate så vet jeg hvem som har solgt huset sitt og tatt "penger under bordet".

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Blir på reise et par tre uker fremover.

 

Ser faktisk frem til ikke å glo på kurslistene halve dagen! - Alt i alt har 2004 hittil vært et meget brukbart år med solid inntjening, men likevel er papirportisen i minus for tiden. - Liker ikke å "forlate" den så jeg kommer til å følge med i ny og ne. Irriterende nok har mine største tap alltid vært mens jeg har hatt ferie, - håper det ikke skjer denne gang også.

 

Fortsatt god sommer til alle.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Blir på reise tre uker fremover fra i dag :angel8: :angel8: :angel8: men har lyst og være med på konkuransen i de ukene 32.33.34

dere får avgjøre dette men jeg velger i hverfall disse tre. Og fortsatt god ferie folken`s

 

Kjøp

 

Psi: 2,03

Tst: 2,70

 

SHORT

 

Ocr: 18,40

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Blir lite på forumet 2 uker framover nå. Hvis noen har spørsmål ang. bruk av forumet kan disse rettes til aksjeforumets vaktmestere Pirelli og Pluss201. Ellers skal jeg prøve å få svart på mail og PM`er med jevne mellomrom.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

For dere som reiser litt.

 

Godt å vite følgende som kan spare my tid ved innsjekking.

 

Har du bestillt billett via internett (uansett pris), kan du hente den og sjekke inn bagasje ved 1. klasse skranke.

 

Gjelder visst i hele Europa.

 

Sparte en kjennt av meg 30' kø venting sist.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...