Jump to content

Forslag


Ståle

Recommended Posts

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Det er fint at forslag blir tatt til følge/kommentert. Det skjer skjelden hos andre. Mine bemerkninger er fortsatt:

- Hovedsiden er veldig fin som førsteinntrykk,men skiftstørrelsen og lesbarheten er for liten/dårlig på temaet Aksjeprat o.l. Det reduserer førsteinntrykket sterkt og virker svært trøttende og avvisende for mange.

 

- Så oppdaget jeg idag at lesbarheten var kjempefin under temaet analyser. Der fikke man frem hele skjermbredden - uten forstyrrende bokser/topper/kontraster.

Når man skriver inn, er jo også skriftstørrelsen og kontrasten kjempefin.

Hvorfor kan ikke resultat bli tilsvarende?

Link to comment
Share on other sites

Det er fint at forslag blir tatt til følge/kommentert. Det skjer skjelden hos andre. Mine bemerkninger er fortsatt:

- Hovedsiden er veldig fin som førsteinntrykk,men skiftstørrelsen og lesbarheten er for liten/dårlig på temaet Aksjeprat o.l. Det reduserer førsteinntrykket sterkt og virker svært trøttende og avvisende for mange.

 

- Så oppdaget jeg idag at lesbarheten var kjempefin under temaet analyser. Der fikke man frem hele skjermbredden - uten forstyrrende bokser/topper/kontraster.

Når man skriver inn, er jo også skriftstørrelsen og kontrasten kjempefin.

Hvorfor kan ikke resultat bli tilsvarende?

 

Hva er det du mener? Forumet er jo likedann på alle sidene/områdene. Man kan forresten velge mellom 3 stiler nå. Prøv ut SubSilver og fortell hva dere syns om den. Lesbarheten skal være bedre der.

Link to comment
Share on other sites

....for å få det nyeste innlegget først, men likevel kommer det eldste tilbake på toppen. Er det mulig å få denne innstillingen som standard?

 

Pirelli drømmer om det samme

 

Dessverre, jeg har ikke funnet ut hvordan jeg kan få det til å bli standard. Jeg skal se på saken.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

    Forløpig kan man ikke registrere seg på framsiden. Dette grunne noe problem med kommunikasjon mellom forum og hovedsiden. Grunnet dette så kan ikke medlemmer av forumet legge inn nye linke automatisk enda. Men har du linker til sider så er det bare å sende meg en PM med URL og beskrivelse!

     

      Vel, egentlig ikke. :oops:

Link to comment
Share on other sites

Hei Ståle,

Tror du er det lurt å legge til en ny gruppeunder "linker" . Jeg tenker først og fremst på en gruppe som inneholder offentlige instanser.

jeg foreslår en link til følgende:

 

Hva synes du? kanskje en link til et sted hvor man hente skjema'ene som skal fylles til selvangivelse..

R/Carlos

Link to comment
Share on other sites

Hei Ståle,

Tror du er det lurt å legge til en ny gruppeunder "linker" . Jeg tenker først og fremst på en gruppe som inneholder offentlige instanser.

jeg foreslår en link til følgende:

         

        Hva synes du? kanskje en link til et sted hvor man hente skjema'ene som skal fylles til selvangivelse..

        R/Carlos

 

Linkene er nå lagt inn. Takk!

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk hvor raskt denne siden har vokst!

En måned og allerede mange faste brukere. Det er bare å ta av seg hatten for Ståle! :D

 

Men (det er alltid et men :oops: ) hva er alle linkene på forsiden? Jeg skjønner ikke helt hva halvparten av dem betyr. Det ville vel også vært bedre om skribentene logget seg inn og brukte andre linker enn de som er synlig for alle fra forsiden?

 

Ja, det er i det hele en svært god side. Det er bare dette jeg har lurt litt på. :P

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk hvor raskt denne siden har vokst!

En måned og allerede mange faste brukere. Det er bare å ta av seg hatten for Ståle!  :D

Hyggelig å høre. Ja, jeg syns selv også at siden har en flott utvikling.

 

Men (det er alltid et men :oops: ) hva er alle linkene på forsiden? Jeg skjønner ikke helt hva halvparten av dem betyr.

Må bare beklage de linkene. De skal bli ordnet opp iløpet av dagen idag. (mest sannsynlig)

 

Hva mener du med dette:

Det ville vel også vært bedre om skribentene logget seg inn og brukte andre linker enn de som er synlig for alle fra forsiden

?

Link to comment
Share on other sites

Hva mener du med dette:

Sitat:

Det ville vel også vært bedre om skribentene logget seg inn og brukte andre linker enn de som er synlig for alle fra forsiden

 

?

 

Jeg tenkte på disse linkene under Administration - som er oppe til venstre på forsiden.

 

Ikke det mest velformulerte utsagnet mitt, jeg innrømmer det. :?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Dette er et genialt bra forum... det er det ingen tvil om... Men jeg savner en ting, og det er et eget sted hvor man kan diskutere teknisk analyse.

 

Leste et sted at rundt 40 prst. av alle handler gjøres på bakgrunn av en TA, så litt mer fokus på dette ville være bra for forumet tror jeg. :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Jeg synes vi bør ha en topic hvor man snakker om USA- børsene, og ikke flere slik det er idag. Kanskje en NASDAQ, en DOW.. men like greit å ha en felles....¨'

Dessuten er klokken feil..

Hva synes dere?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Hvorfor denne innlogginga hele tiden,er det ikke mulig å få det som på HO,men selvfølgelig med registrerte nick som det er her?

Går det ikke å gjøre ting enkelt uten alt dette fjollete ekstrautsturet med smileys farger og ditt og datt som egentlig er greit nok for de 10-20 stk som digger det

 

Skal det bli noe fart her så må dere gjøre som jeg antyder,det er sikkert mange muligheter for dere som vet om slikt

 

Mottoet må være å få et levende forum uten muligheter for sjikane og løgn men samtidig fart og spenning

 

 

Det var bare en tanke!!

Link to comment
Share on other sites

Heisann Mølleren!

 

Dersom du krysser på 'logg inn automatisk' valget neste gang du logger inn slipper du det neste gang. Jeg logger meg aldri på, det gjør PC'en helt av seg selv ;)

 

Fordelen med å åpne for grafikk er f.eks. bruk av grafer. Her er StepStone siste halve år MED glidende gjennomsnitt for å glede vår venn Hammers.

pplot.php?paper=STP&exchange=OSE&from=20

 

Som kjent er det heller ikke mulig å referere til linker på HO, noe som er mulig her...

 

Her kan du analysere Stepstone selv

 

Muligheter for å sende PM benyttes veldig mye dersom man ønsker å kommunisere direkte med andre deltagere.

 

Jeg mener denne plattformen har masse som HO mangler, bortsett fra en hel masse innlegg om rasisme, drittslening osv. Kanskje mye pga. tvungen registering?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...