Jump to content

FJO - Fjord Seafood


Megler1

Recommended Posts

Hammers:

 

Jeg fastholder at det ikke finnes noen sammenheng mellom tekniske og fundamentale forhold. Teknisk analyse kartlegger som du påpeker markedets handlemønster, og dette styres på kort sikt ene og alene av psykologiske faktorer. Upopulære aksjer blir teknisk svake, og omvendt. Sånn er det bare, og det vet du godt. I noen spesialtilfeller kan dette forklares med "dine teorier" (lekkasjer om jeg forstår deg rett). For hvert eksempel du kan finne som kan forklares med slike irregulariteter som i BIRD, skal jeg gi deg ti tilfeller hvor kursfall viste seg å være en psykologisk overreaksjon uten rot i fundamentale forhold.

 

F.eks. var chartet til FRO alt annet enn hyggelig lesning høsten 2002. Kursen falt og falt og stoppet ikke før på 25-tallet. Var det noen som visste noe som ikke andre visste? Ja, definitivt! Men det dreide seg ikke om rykter, lekkasjer eller kurssensitiv innsideinformasjon. Mens de selvbestaltede besser-wisserne i meglerhusene spådde konkurs, var det noen som ga faen i teknisk svakhet. En velfødd mann fra Etterstad, som kjenner stortank bedre enn noen andre, sørget for å bli Norges desidert rikeste basert på fundamental analyse av tankmarkedet. I ettertid er det lett å se at FRO var latterlig priset på den tiden, og at ordtaket om at "markedet alltid har rett" er pølsevev.

 

TAA til 17.60 i mars 2003 er også en klassiker. Disse to kursfallene har vist seg i ettertid å være gedigne overreaskjoner. De som solgte på disse kursene visste ikke en dritt, men fulgte sannsynligvis resten av saueflokken. Det samme kommer til å bli historiens dom om TOM på 23-tallet høsten 2004. Jeg formoder at FJO er teknisk svak fordi laks ikke er "i skuddet". Hvorvidt dette vil snu, vil framtida vise. Derimot er jeg brennsikker på at aksjemarkedet ikke er i stand til å forutse de fundamentale framtidsutsiktene til FJO eller et hvilket som helst annet aksjeselskap. Dine konspirasjonsteorier må du derfor lengre ut på landet med.

 

PS. Jeg tar det som en blodig fornærmelse når du påstår at publaget West Ham United har samme klubbfarger som Vålerenga.

 

:x

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 239
  • Created
  • Last Reply

Enga.

Jeg kan strekke meg til at den teorien du kommer med kan kalles Scenario 3 ( i tillegg til de 2 jeg har beskrevet).

 

Dette er kun psykologipregede fall - som gjerne oppstår når de generelle markedene/sektorene er "pill råtne". Dagens marked er ikke slik, og derfor utelukker jeg dette scenario'et.

 

HVIS fallet i FJO fortsetter, regner jeg med at det kommer en oppklarende børsmelding/presseoppslag med tid og stunder. Jeg tolker I SÅ FALL situasjonen dit hen at det er alvorlige problemer ett eller annet sted i FJO-systemet.

 

Sjekk linken under. FJO er ikke nevnt konkret, men bransjen er. KAN det være at noen er kjent med kommende emisjoner innen fiskerinæringen som har ført til fallet i FJO ????

 

http://www.hegnar.no/Finansavisen/newsdet....=160135&cat=103

 

Jeg legger til at de samme reglene selvsagt også gjelder med motsatt fortegn - ved stigning !

 

Apropos FRO: Jeg husker meget godt fallet. Jeg sto på sidelinja og betraktet det hele, og jeg registrerte også et sterkt kjøpssignal som ble gitt rundt kr 60,-. Jeg forbanner meg den dag i dag for at jeg ikke lyttet til DET signalet ! :evil:

 

Hilsen Hammers....som heldigvis har langt større SUBSTANS enn ei Moelvenbrakke til klubbhus - og noen slitte fotballer i et nett ! :D

Link to comment
Share on other sites

Hammers:

 

Jeg vet ikke helt hvilken tidshorisont du opererer med når du snakker om kursfall. Kurser rundt 3 kroner var jo standard i juni. Kanskje er det så enkelt at dette er fair pris og at toppen på 3.69 den 2. august er unormal? Hva vet jeg? Eller kanskje skyldes kursfallet de siste fire dagene at PAN har falt under emisjonskurs, og at investorene flytter sine lakseposisjoner? Det er sjelden STL og NHY går motsatt vei. At det skulle være noe selskapsspesifikt i veien med FJO, tviler jeg sterkt på. Det er mer sannsynlig et uttrykk for manglende tro på hele næringen.

 

Jeg skjønner godt at du ergrer deg for at du ikke kjøpte deg inn i FRO på 60 kroner. Litt rart at du ikke lyttet til kjøpssignalet med tanke på dine "teorier". Personlig har jeg større problemer med å kjøpe når kursen har vært mye lavere før. Derfor er min historie i FRO at jeg solgte meg ut altfor tidlig, dvs. før du vurderte å gå inn. Men den største suckeren var han som solgte på laveste kurs 25.90 fordi han trodde at her måtte det være noe muffens...

 

PS: Apropos substans, ikke glem at vi nå har Vallhall. Etter å ha hatt Tippeligaens dårligste treningsforhold i et tiår, begynner denne investeringen nå å bære frukter. Enga er i øyeblikket Norges beste lag, og vi ser oss aldri tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Lakseprisene stiger..

 

Veke Tonn Kr/kg Tonn Kr/kg

 

 

38 7 175 22,51 1 224 24,18

 

 

37 6 870 22,29 1 013 25,67

36 6 314 22,08 1 020 24,63

35 6 129 22,39 958 24,19

34 6 597 22,83 811 24,86

33 5 601 23,45 553 26,51

32 6 542 23,43 753 24,44

31 5 600 22,46 750 24,41

30 5 754 21,73 748 24,64

29 6 436 21,25 1 159 23,61

28 6 138 21,06 1 162 24,18

27 6 634 21,25 1 273 24,50

26 6 614 21,61 1 118 25,07

25 7 319 21,61 1 032 24,69

24 6 745 22,06 1 041 25,09

23 6 196 22,91 785 24,62

22 6 487 23,22 950 26,10

21 4 984 23,71 750 26,97

 

http://www.ssb.no/laks/

Link to comment
Share on other sites

Registrerte den glimrende analysen av FJO på forsiden, men mangler den her under aksjeprat.

 

Fjord Seafood - fallende trend - mulig rekyl

26 Sep 2004 11:43 av Vegard Medbø

 

Aksjeforumet har foretatt en teknisk analyse av Fjord Seafood på en brukers bestilling. Aksjen ligger i en tydelig fallende trend, men det kan se ut som om FJO snart kan vente seg en kortsiktig rekyl opp.

 

Ligger her:

http://www.aksjeforumet.no/index.php?subac..._from=&ucat=11&

Link to comment
Share on other sites

Laph.....

Noter deg hvilke ord som er brukt:

"Tydelig fallende trend" og "kortsiktig rekyl opp".

Du må spørre deg om hva som skjer etter denne kortsiktige rekylen - hvis den kommer ?

 

Fredagens sluttkurs representerer støtte MOT en litt skrå halslinje i en STOR H/S-formasjon som har dannet seg i løpet av 1 år ! Hvis denne brytes på direkten kommer dette til å bli en svett uke for FJO-aksjonærene. Hvis ikke, er det trolig kun en utsettelse før den svette uka kommer !

 

De 2-3 siste ukene har dagmønstret i FJO vært likt - og det mer eller mindre hver eneste dag: I tidlig handel er det små poster som løfter kursen (for å roe nervene til aksjonærene) - deretter flater det ut - før kursen ramler til nye bunner på større volum på slutten av dagen.

 

Jeg tolker dette til at det er noen som på død og liv vil ut av FJO (hvorfor ?), og denne "avviklingen" blir foretatt på en svært kontrollert måte !

 

Selv om vi nå har nådd et støttenivå er jeg ikke overbevist om at det store salget vi har sett er over - selv om det KAN komme en motreaksjon på dette nivå. RSI gav et nytt salgssignal sist fredag, og det tyder på at FJO kommer til å forbli svak !

 

Hilsen

Hammers...som også denne uke shortet FJO i aksjekonkurransen

Link to comment
Share on other sites

Ditt langsiktige syn på FJO er jeg enig i Hammers, tror den vil gå mye lenger ned. Men jeg tror du kan komme til å blø litt i aksjekonken, for en RSI på 29 signaliserer heller en opptur enn en nedtur på kort sikt. Vi får se hvordan det går. Vil uansett ikke anbefale noen å sitte i aksjen lenger enn et par dager.

 

Og for all del - TA TAPET hvis den går litt ned, for selskapet taper penger som vi har sett hos bl. annet Pan Fish, og da er nedsiden stor.

Link to comment
Share on other sites

.

 

Jeg har ingen aksjer i FJO og kjenner ikke selskapet. Jeg syns det er svært prisverdig at noen tar seg tid til å legge ut slike analyser her på forumet.

 

Men en setning reagerer jeg på i analysen, og det er denne:

 

En ny langvarig negativ trend kan være innledet, og aksjen har ikke sterk støtte før rundt 1,50

 

Slik jeg vurderer aksjen, er det meget sterk støtte rundt ca 2,75/2,80. Faktisk syns jeg denne støtten ser svært troverdig ut. At aksjen er i en fallende trend, er jeg enig i, det er jo udiskutabelt. Men som chartet i analysen viser, har nivået ved 2,75/2,80 fungert som sterk støtte ved tidligere tilbakefall. Jeg syns derfor man ikke kan utelukke, at det kan gjøre det igjen.

 

Jeg tar ikke stilling til om støtten ved 2,75 kan holde eller ei. Men jeg syns det blir feil å hevde, at det ikke finnes sterk støtte før ved 1,50, slik det sies i analysen`s siste del.

 

Jeg ser en sterk støtte ved 2,75. Men holder den? Det vet jeg ikke. Jeg syns forøvrig at Hammers har "store baller" som tør å shorte like over et slikt nivå. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tekniker'n.

 

Normalt ville jeg ikke shortet FJO slik bildet ser ut, og jeg er fullstendig klar over at dette KAN gå galt for meg. Jeg har imidlertid større tro på at det går galt for aksjonærene !

 

Når jeg likevel velger å shorte, så er det ut fra det dagsmønstret jeg har registrert. Jeg tviler på om den/de store som "kontrollert" selger er ute - og med et vedvarende dagsmønstret BLIR det brudd på H/S.

Slike brudd gir gjerne kraftige utslag !

Link to comment
Share on other sites

Du har rett, Tekniker'n, aksjen har støtte på 2,80. Jeg trodde jeg nevnte det, det var ihvertfall hensikten. Setningen er rettet til "En ny langvarig negativ trend kan være innledet, og dersom støtten som finnes på 2,80 brytes har ikke aksjen sterk teknisk støtte før rundt 1,50. "

Link to comment
Share on other sites

Hei

Takker for et saklig forum, har vanket på HO og det er til tider rene såpeoperaen.

Til deg Vegard

Mener du at PAN fortsatt taper penger eller ligger dette bak i tid? Er det hold i enkelte uttalelser om at investorer flytter sine posisjoner og har fokus mot PAN?

"Og for all del - TA TAPET hvis den går litt ned, for selskapet taper penger som vi har sett hos bl. annet Pan Fish, og da er nedsiden stor."

Takker for evt svar

Nybegynner :roll:

Link to comment
Share on other sites

Heisann olsteffe!

 

Når jeg sier "taper penger som vi har sett hos bl. a. Pan Fish" mener jeg slik vi har sett i Pan Fish før. Selskapet gikk i pluss for første gang på flere år 2.kv. i år, og ser faktisk kjempespennende ut. Det virker som om selskapet kan begynne å tjene penger og betale vekk noe av all gjelden sin, og da kan Pan Fish-aksjen plutselig bli moro å eie igjen. Jeg tror på en god utvikling i kursen til PAN, men FJO står nå og taper penger, dermed er det ikke like interessant å være aksjonær der. :roll:

Link to comment
Share on other sites

Hva skjer under åpningsauksjonen til Fjord Seafood?

 

Gikk selv inn på 2,93 fordi jeg trodde den skulle snu på 2,90. Mens jeg gikk ut på 2,76 når jeg så at 2,80 heller ikke holdt.

 

På mandag var i midlertidig gleden stor da kjøper var oppe på 2,90, under åpningsauksjonen, mens den (dessverre) ble trukket rett før åpning. Og det på over 300k aksjer.

 

I dag er det 200k kjøper på 2,78 og ingen flere ned til 2,66. Noen som prøver å presse opp kursen eller? Blir vel trukket før åpning regner jeg med...

Link to comment
Share on other sites

Fjo kan kanskje få litt pepper på mandag da tv2 skal sende dokumentar om havet og oppdrett i dokument 2.

 

"Dokumentar. Havbruk og fiskeoppdrett er det vi skal leve av når oljen tar slutt, er noe vi stadig hører gjentatt fra våre politikere. Men det vi ikke får høre er at havet snart er tomt, og at den norske oppdrettslaksen er medansvarlig for uføret verden har havnet i"

Link to comment
Share on other sites

Kjære "friends and foes" !

 

At FJO lå an til å få "knallhard behandling" lå i kortene allerede for 3 uker siden, noe dere sikkert har skjønt ut fra mine disponeringer i konk'en og parallelle innlegg på denne tråden !

 

Den gangen advarte jeg mot Den store stygge ulven (ulven altså) hadde selv ikke JEG forestilt meg !

 

Dette har vært som å trekke proppen ut av badekaret etter en times tid i velbehag - med en drink på kanten og TV-skjermen rett foran ! Du ANER at vannet forsvinner langsomt til å begynne med, og dess dypere det synker, dess raskere går det! Til slutt forsvinner de siste dråpene i et virvlende inferno, og en hver "snurrebass" er sjeleglad for at han kom seg ut i tide - og ikke ble dratt ned i akkurat DET suget !

 

Fra et volum på 2-5 mill aksjer (da jeg begynte med mine advarsler), har de 2 siste handledager endt på MER ENN det doble. Kursutvikling har samtidig aksellererer langsomt som beskrevet !

 

RSI i 70-dagers chartet på HO er nede i 6,9. Jeg gned meg 2 ganger i øynene da jeg så tallet, og lurte på om hele selskapet var i ferd med å bli radert ut ! SÅ ILLE er det faktisk ! Big Charts opererer med tallet 14 - som også er historisk lavt for FJO !

 

Nåværende aksjonærer har vært desperate like lenge som jeg har advart (det er nettopp DE som har skapt de tekniske signalene som jeg tolker), men noen lykkejegere tror at dette er årets mulighet. Pirelli "fleiper" litt med at "alle på forumet" bør kjøpe for moro skyld for å få opp kursen - slik at undertegnede ikke vinner konk'en denne uka også !

La oss håpe at det KUN er en fleip ! Dette er blodig alvor - og overhode ikke en aksje å leke seg med for morro skyld !

 

Jeg vil med dette gjenta mine advarsler fra 3,40 !

 

NOE er riv ruskende galt i FJO. Aksjonærene står NÅ i gammel, stinkende fiskeslo til langt oppover lårene, og badekaret er fortsatt bare halvveis tømt !

 

Pass på "snurrebassene" gutter - og ikke rot dere inn i dette helvet FØR det kommer en avklarende børsmelding som skaper en SKIKKELIG sell-out !

 

Marerittet kan UMULIG være avsluttet for de involverte - slik de siste dagene har utartet seg !

 

Hilsen

Hammers....den KLOKE investors gode venn !

Link to comment
Share on other sites

Hammers:

 

Hvis du er så klok som du gir deg ut for, bør du skjønne at badevannet renner fortest til å begynne med når væskehøyden er størst. Dette er ungdomsskolefysikk.

 

Forøvrig er kursfallet i PAN minst like stygt som i FJO, hvilket gjør at jeg fortsatt ikke tror at det vil komme noen selskapsspesifikk dårlig nyhet i sistnevnte. At neste kvartalsresultat vil bli dårlig, er imidlertid godt kjent i markedet, så trolig er det offentliggjørelsen av dette som vil trigge den rekylen du snakker om. For ordens skyld skynder jeg meg å legge til at jeg verken har, har hatt eller kommer til å ha aksjer i FJO.

Link to comment
Share on other sites

Enga.

Jeg håper dere tar knekken på Rosenborg i år !

Ellers er min kone ivrig tilhenger av enga - spesielt etter at hun vant 9.500 kr på langoddsen (10 kr innsats) for 1-2 sesonger siden - da enga som hennes siste kamp av åtte klarte 1-1 på overtid på Lerkendal ! Hun fikk mye pepper pga sin håpløse tipping FØR kampen (fra en viss person), men ble selvsagt forgudet etterpå !

 

Back to business:

Jeg slet meg gjennom real-linja på Gymnaset "den gang", og skjønner meget godt hva du mener ! Det er imidlertid på slutten at det hele blir mest dramatisk - med kraftige virvlende strømmer og et avsluttende "SVUPP" før hele dritten forsvinner ned i kloakken! Dramatisk - spør du meg !

 

PAN er også elendige, men nå er det altså FJO jeg har konsentrert meg om.

 

Noen snakker om at lakseprisen skal stige med noen 10-øringer - og håper på rally !

Personlig tror jeg at slikt blir som "småfisk" å regne i denne sammenheng.

 

Skal jeg foreta en kvalifisert gjetning, så tror jeg at det kommer en kapitalutvidelse om ikke så lenge - ELLER at det er noe galt på gjeldssiden !

 

Hvis det er tilfelle (spesielt det siste) kan vi tenke tilbake til PAN og "gamle Kværner" - og det er da lett å skjønne at de som har fått "snusen" i dette er desperate etter å "hjelpe meg" til mitt hat-trick i aksjekonken.

 

Dette blir trolig Geoff Hurst 1966 i reprise !

MIN FØRSTE STORE FOTBALLHELT - selv om jeg ikke kjente til ham da det ble Hammers for meg !

 

Hilsen Hammers

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hei alle.

 

Som vi alle har fått erfare så har EU sine trusler nå fått skikkelig fotfeste hos lakseoppdretterne beklagelig nok.

 

Det fører til panikkslakting og prispress på den annen side kan de store volumene som nå taes ut føre til høyere priser fra desember og utover vinteren. Det store spørsmålet vi som er seriøst interressert i Fjord Seafood er om "kua dør" mens gresset gror.??

 

Jeg tror personlig faren for en konkurs er å se helt bort fra mens en emisjon kan komme selv om det kun er en mulighet. Vi vet jo alle at Fjord Seafood driver med dagens kapital på nåde fra Nordea. Fredag kom det nyheter om at granskning av norsk laks vil bli gjennomført med tanke på dumping og det vil sannsynligvis sende kursen under kr 2.

 

På den annen side kan en løsning komme som lyn fra klar himmel da norske politikere arbeider i kulissene for å komme frem til en løsning. Ser ikke bort fra at ntopp mandag førstkommende kan være dagen for en ny forsiktig inntreden i FJO for det er når mulighetene ser som mørkest ut at oppsiden er størst. Når Poldco og undertegede kjøpte ved kr 1 var det kun oss to på hele ST som turde ta muligheten.

 

Jeg ville i så fall kun gått inn med halvdelen av det som er målet for investeringen og spare den andre halvdelen til resultatdagen. Mulig jeg velger en slik løsning.

 

Ps, rart å tenke på at fortsatt er FJO 100% høyere en når vi tok det bettet på kr 1,06!!!!

 

Må si jeg er imponert over hvor stor kunnskap mange av aktørene her inne har og for oss som er genuint interressert i aksjemarkedet er jo det en gave.

 

Teknisk vurdering av FJO er egentlig ikke veldig interressant for som i TOM er det politikere som bestemmer mye av aksjens skjebne og de vingler hit og dit uten noen klar trend. Det som jeg vil si er at i all hovedsak er det små Skotske oppdrettere som har "ødelagt" den fine oppgangen som var i laksemarkedet. Vi skal også være klar over at dette sannsynligvis kun er en forsinkelse da forbruksveksten er på ca 10% i året og økende med nye land som kommer inn som storkjøpere av Norsk atlantisk laks.

 

MVH

Turnaround

 

Perfekt timing kan også bli å kjøpe på resultatdagen om ikke noe dramatisk på nedsiden skjer før det.

Link to comment
Share on other sites

Ståle.

Har jeg postet dette på riktig plass? eller kom jeg under in the pit fotball???

-------------------------

Vel tilbake til temaet som jeg tror er Fjord Seafood og noen kommentarer til ballansepostene. De av dere som også følger det fundamentale rundt Fjord inviteres til å dikutere ballansen i selskapet og hvordan Nordea kan komme til å reagere på de svekkede prisene. Mye har endret seg siden i vinter gitt.

-----------------------

1. Konsesjonene er bokført til 1065 ned fra 1314.

2 Goodvill 967 ned fra 1059.

3. Driftsmidler 641 ned fra 793.

4. Utsatt skattefordel 302 mill opp fra 183.

5. Varelager 975 ned fra 1055.

6. Kundefordringer 436 ned fra 486.

7. Andre fordringer 109 ned fra 162.

8. Likvider 62 ned fra 80.

 

Alt i millioner kroner.

 

Sum eiendeler kr 4601

 

Egenkapitalen er på 1541

 

Stadig flere av oss begynner nå å bekymre oss for hva som vil skje i forbindelse med tallene som kommer på fredag.

 

Goodvillposten og bokførte konsesjoner er vel de postene som kan synes noe overvurdert nå med dagens lave laksepriser og det er vel netopp i forbindelse med dette og nye EU regler at bekymringen forsterker seg.

 

Personlig ble jeg skuffet over at norske politikere ikke ble enige med Eu om varige regler for noen uker siden for nå som dette trekker ut og forsterker seg så dumpes prisene på laks i markedet.

 

Nordea har vært snille med Fjord så lenge lakseprisene var på 24 og stigende men nå som de faller mnd for mnd skaper det bekymring og med rette for påfyll av mere kapital.

 

Mulig morgendagen kan bli en god dag for å kjøpe seg litt inn og vente til fredag med noe krutt??

 

Turnaround

 

Mine vurderinger for å sitte i Fjord var at Nordea i forståelse med ledelsen gikk med på en langsom nedskriving av goodvill posten og at konsesjonene var greit nok vurdert med en laksepris på 24+++.

 

 

 

 

 

 

 

 

MVH

Turnaround

Link to comment
Share on other sites

Som jeg skriver i Aksjekonken: Det bare MÅ bli FJO !

 

Forrige mandag skrev jeg at jeg ikke ble forundret om vi fikk se 1-tallet i løpet av en uke eller 2.

 

Denne uka er jeg temmelig sikker på at dette kommer til å skje ! Dette er DEN svakeste aksjen på OB. Kursen har falt fra 3,40 til nå 2,10 i løpet av 7-8 uker. Jeg har hele tiden holdt dere godt orientert - og mine spådommer har vært klokkeklare og presise "all the way down" !

 

Det jeg har savnet er svaret på HVORFOR dette skjer.

Det svaret tror jeg kommer fk fredag - i fbm resultatframleggelsen ! DEN dagen tror jeg dette FUNDAMENT gale som chartrene mine har fortalt om i LAAAANG tid blir avslørt. Dette har neppe noe med lakseprisen å gjøre, men er trolig noe langt større ! Goodwillavskrivning - emisjon - problemer med lånene ? JEG vet ikke, og svaret kommer trolig på fredag !

 

Hilsen Hammers......som bare kan gjenta at de tekniske signalene er MINST like ille som de har vært de foregående ukene.

Link to comment
Share on other sites

Helg greit de Hammers men har du tjent penger på det og eventuelt når tror du den vil snu.

 

Kan fortelle deg at alle lakseselskapene faller på børsen og at hovedårsaken er trusselbildet fra EU som skremmer oppdretterne til å slakte ned på biomassen. Spekulasjonene går på at fjord ikke lenger får bryte med lånebetingelsene og i så fall kommer det en emisjon.

 

Frykten er nå så stor blandt alle børsens aktører og vi nok er nær et perfekt kjølpstidspunkt og jeg holder meg til min plan.

 

Turn.

 

Ps, alle chart ser alltid verst ut når aksjen bunner ut første gang!

Link to comment
Share on other sites

DnB Nor gjør flere endringer i sin anbefalte portefølje. Her er de fem favorittene.

 

Artikkel av: Odd Steinar Parr (25.10.04 10:55)

 

Dollarsensitive aksjer ryker ut av DnB Nors anbefalte portefølje denne uken, melder dn.no. Hydro, Statoil, Frontline og Stolt-Nielsen forsvinner ut til fordel for Schibsted og Visma.

Dermed ser porteføljen slik ut:

 

Fjord Seafood

Norske Skog

Yara

Visma

Schibsted

Link to comment
Share on other sites

Turn.

Jeg har ikke tjent 5 øre på FJO, men jeg har forhåpentligvis berget noen kroner for de jeg har fått ut av fiskesuppa !

 

Pr dd kan jeg ikke si hvor bunnen befinner seg, og dersom jeg visste det er du den siste som hadde fått vite det. Spesielt med tanke på at du stadig vekk vrir og vender på alt jeg uttaler meg om på HO !

 

Bunn: Det kommer bl.a. an på hva som skjer på fredag. Dette KAN bli et nytt EME, men da UTEN det oppsvinget sistnevnte har vist de siste dagene.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...