Jump to content

AGR Group


nazze

Recommended Posts

Det var med forundring å oppdage at Norges største og hurtigst voksende oljeservice selskap ikke er omtalt på forumet.

Dersom jeg sier 'Sclumberger' klinger det gjerne en bjelle.

AGR er nettopp det norske selskapet som tilbyr et bredt spekter av tjenester mot olje industrien.

Det har vært mulig å kjøpe aksjer i denne juvelen til langt under kr. 50,- de siste uker.

Kjøper du deg inn i dette selskapet og har litt tolmodighet så vil vi oppleve kurser opp mot kr. 250,- på et par års sikt. :cool:

 

http://media.agr.no/media/group/pres/AGR_C...ign_player.html

 

PS! kansje noen husker gamle gode Technor (TEC) som jeg sterkt anbefalte før selskapet ble kjøpt opp og splittet i SIT som har hatt en fantastisk utvikling forøvrig.

Indrefileten TEC ble tatt av børs.

AGR er en juvel som jeg bedømmer i samme klasse som en aksjeinvestering.

Kjøp og avvent !

Link to comment
Share on other sites

Kjenner ikke dette selskapet i det hele tatt, men en inntekt på 1mrd i første halvår og et tap på 62 mill og en kraftig økende gjeld - snart 1mrd. Hvordan er det de driver egentlig? Er de i en restruktureringsfase?

 

En verdsettelse på 4 mrd på dagens kurs, altså omtrent dobbelt så høyt som omsetningen kan forventes å bli i år, og så en femdobling på et par år? Da skal det ryddes kraftig opp på utgiftssida samtidig som veksten tar av.

 

Kom gjerne med litt mer info om hvorfor dette er et "kupp".

Link to comment
Share on other sites

God morgen,

Det blir for mye å ramse opp for å forklare hvorfor AGR blir en juvel fremover.

Anbefaler deg derfor å gå på selskapets hjemmeside, samt lese på HO under ticker AGR.

 

Kort kan jeg si at selskapet er i en sterk utvikling med mange produkt rettet mot subsea og oljeservice.

*Tap* kan forklares med at alle utviklingskostnader og investeringer taes over driftsbudskjettet fortløpende. :happy:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Anbefaler dem som søker en trygg havn å ta en titt på AGR.

Store kontrakter landes hver måned, og utviklingen i selskapet er høy.

 

PAS har hamstet for flerfoldige hundre millioner de siste månedene.

Svinger lite, men er en ulmende rakett i startgropen.

Norges mest komplette oljeservice selskap.

 

http://www.agr.com/en/Media/media/Press-releases-and-News/

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

On behalf of AOS it is hereby announced that AOS, as of the expiry of the mandatory offer period and

after corrections following registration with Verdipapirsentralen (`VPS`), controls 53,877,099

shares, representing 76.58% of the issued and outstanding shares in the AGR. (datert 11.04.08)

 

Altor arbeider med å synnliggjøre verdiene samt slanke kostnadene allerede.

Altor tok også kontroll over styret på det ekstra ordinære styremøtet den 7.4

 

AGR Group vil skille ut og børsnotere Petroleum Services-divisjonen. (Utdeling av aksjer)

Synd at ikke flere får opp øynene for Norges og et av verdens beste olje service selskap.

 

Altor gikk inn fordi at de var misfornøyd med kursutvikling, og hvordan selskapet ble drevet.

Skjekk ut på AGR.com selv dersom du vil være med på 'himmelfarten' som kommer i løpet av året.

 

Selv har jeg utnyttet situasjonen som Altor, og kjøpt.

Har du et langsiktig perspektiv så skjekk ut mulighetene.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...