Jump to content

Aksjekonkurranse 08


Carlos

Recommended Posts

Alle er invitert til å delta.......

 

 

Game ID: Aksjeforumet08

Game Password: Aksjeforumet08

 

1. Open this link and read the competition summary:

http://vse.marketwatch.com/Game/StartViewGame.aspx?id=Aksjeforumet08 ://http://vse.marketwatch.com/Game/Sta...Aksjeforumet08

 

2. Click on the 'Join Game' link.

3. If you are an existing Virtual Stock Exchange member, enter your Email address and Password in the login panel and get set to trade. If you are a new user, follow the link to register - it's easy!

4. Follow the instructions and start trading!

 

Join now, and see if you can win my AF beats Wallstreet competition! The more participants the higher the level of competition. Can you master the market?

Link to comment
Share on other sites

Hei

Det som er fint med denne konken er at en kan prøve ut sine strategier. En kan ta råsjanser eller en kan slå til når en føler seg sikker. her kan en konkurere med seg selv og lære av det.

 

Det som og er fint er at en kan sjå andre sine strategier. Det er altså mulig å sjå alle sine transaksjoner.

 

PT

vi kunne jo dratt til med 1000kroner for å være med, winner takes all?

trur ikke jeg vil konkurrere med slike sterke personer. Kanskje kunne vinneren være den som kom på 4 plass :rolleyes:

resultat pr idag

4jan.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hei igjen alle sammen og igjen Godt Nytt år!

 

Jeg var litt for ivrig og sløv så jeg startet en ekstra aksjekonk uten å ha sett at det allerede var en.

Herved slettet og jeg "joinet" Carlos sin, dermed inn på 4de plass ;-))

 

Husk iår er det shorternes år og "show me the money"!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Hehe, det er bare å ha tro (eller ikke tro i mitt tilfelle) på det selskapet man plukker ut.

 

Som kjent så shortet jeg Yahoo. Gikk ikke direkte bra når de dage etter skulle bli kjøpt opp av Microsoft. Men disse planene gikk ikke som Microsoft hadde tenkt, og dermed falt kursen ca 50%. Så lenge de ikke blir kjøpt opp burde dette gå rett vei.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...