Jump to content

Internettmeglere


Ronny

Recommended Posts

Er noen noen som har erfaring med Skandiabanken ? Er dem evt. å anbefale, om jeg bare skal handle på det norske markedet ?

Bruker dem fra før som nettbank, så ville vært det enkleste.

Jeg er nybgynner med aksjehandel, så det norske markedet holder for meg i første omgang. De tilbyr vel bare handel på det norske og svenske markedet etter som jeg forstår.

Og om jeg evt. vil utvide til utenfor Norge og Sverige på sikt, er da enten Nordnet eller Nettfonds ett godt alternativ ? Eller er det like greit å velge en av dem eller noen andre fra starten av...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Prøvde meg også litt på Skandiabanken. Virka helt greit, bortsett fra problemer med siden noen dager. Kunne kanskje like gjerne vært noen andre det skjedde med.

Har likevel blitt kunde hos Netfonds nå. Fungerer jo helt greit de også, men blir vel værende der foreløpig.

Av en eller annen grunn fikk jeg ikke bestilt realtime fra Skandiabanken. Men spiller ingen rolle nå da, siden jeg nå bruker realtime fra Netfonds.

 

Jeg har brukt Skandiabanken nå i januar. Har fungert greit for meg. Bruker realtime data fra netfonds.no
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...