Jump to content

Det går for treigt - "Kritisk" feil med Aksjeforum


Recommended Posts

Hei

 

Jeg tror Ståle straks bør legge forumet på en annen server.

 

Meldingen-

 

"Service Temporarily Unavailable"

 

kommer stadig oftere.

--------------------------------

 

 

Selv har jeg bredbånd og en rask og ny PC. Allikevel gå det av og til utrolig tregt, og jeg "kastes " ofte ut, eller får feilmeldinger. Jeg tror andre også sliter med dette.

 

Jeg har som sagt bredbånd, og sliter allikevel. Jeg bare tenke meg de probleme de sliter med, de som ikke har bredbånd.

 

-----------------------

 

Ser på medlemslista at det er en sterk VEKST i antall nye medlemmer siden 20.april. Skal vi kunne beholde disse, må forumet flyttes til en server med større kapasitet.

 

------------------------

 

Aksjeforumet er knallbra, med flotte funksjoner, PM og gode innlegg som stadig øker i antall. Så nå bør man straks få en større server, som har kapasitet til å takle den sterkt økte trafikken.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må bare beklage for alle den nedetid som har vært i det siste. Jeg er svært irritert over B-one, og skjønner nå hvorfor de kan tilby de prisene de har. Men som jeg har nevnt tidligere så jobbes det med å få flyttet forumet til en ny server. Jeg håper at dette går i orden iløpet av neste uke, og at vi starter "aksjekonkurranse - uke 20" på ny server. Da denne flytteprossesen er svært krevende så vil det helt sikkert oppstå problemer underveis. Jeg håper dere har forståelse for det.

 

Gled dere til andre tider her på forumet!

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar Ståle :D

 

Tipper de aller fleste er takknemlig for at du har startet Aksjeforumet. Det er et bra intiativ, og det er blitt et særdeles bra forum :lol:

 

Du har derfor mange plusspoeng på kontoen di, så vi skal vise forståelse når problemene kommer i forbindelse med flyttingen :!:

 

Flott om du får flyttet server så raskt som du legger opp til :lol:

Link to comment
Share on other sites

Regner med du vet hvordan du flytter databasen osv, så vi ikke mister alle de gode innleggene som ligger her... :?:

 

Helt stødig er jeg nok ikke på det, da jeg ikke har gjort det før, men jeg skal nok få det til. Har du hatt mulighet til å hjulpet meg hvis det oppstår problemer e.l.? Ta kontakt på PM!

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke helt om likte ordbruken til Ståle,

Helt stødig er jeg nok ikke på det, da jeg ikke har gjort det før, men jeg skal nok få det til.

 

Nå må jo en gang være den første for alle, men jeg håper endelig at de av dere som har greie på dette kontakter hverandre slik at vi brukere får en hvis form av "kvalitetskontroll".

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke helt om likte ordbruken til Ståle,  
Helt stødig er jeg nok ikke på det, da jeg ikke har gjort det før, men jeg skal nok få det til.

 

Nå må jo en gang være den første for alle, men jeg håper endelig at de av dere som har greie på dette kontakter hverandre slik at vi brukere får en hvis form av "kvalitetskontroll".

 

Hehe, ingen grunn til å være urolig, jeg tar selvfølgelig backup før jeg begynner med "opperasjonen". På den måten forsvinner det i værste fall kun de postene som måtte komme mens jeg holder på. Jeg vil tro, at dere som brukere ikke vil merke noe som helst til flyttingen, før det er over, og forumet er på ny server. (Noen som er innteresert i serverplass forresten? Jeg leier ut rask og sikker serverplass! (igjennom B-one) :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Ståle

 

Høres greit ut.

 

Forøvrig har ikke forumet vært så tregt som i kveld noensinne for meg,...med unntak da jeg krasjet PC'en. - Ser virkelig frem til den forbedringen som kommer med raskere server.

 

Du har uansett gjort en storslått innsats med forumet som sådannt, og det er kommet for å bli.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...