Jump to content

Alternativ investering til askjer


jean

Recommended Posts

I et urolig og usikkert aksjemarket er det mange som finner det riktig å investere i bolig i utlandet.

Og skal man først investere i utlandet, er Kypros etter min mening det beste alternativ.

 

Å investering i ferie- og pensjonistbolig på Kypros gis nemlig meget god avkastning

i form av økt verdistigning og utleie av boligen når du selv/din familie ikke bor bruker den.

 

Og dersom du først investerer i (pensjonist)bolig på Kypros, finner du neppe noe bedre land

å flytte dersom du - i tillegg til økonomi - også vurderer klima, helse, trygghet mm. Og flytter du til

Kypros som pensjonist, blir det særdeles gunstig rent økonomisk med maks 5 % skatt.

 

Mange velger Kypros av økonomiske grunner idet øya har verdens 3. gunstigste skattenivå i verden

og et kostnadsnivå som fortsatt er lavt. Det ligger idag på ca det halve i forhold til Norge.

 

På denne hjemmesiden kan du lese mer om fordelene med Kypros:

http://kypros.homestead.com

Link to comment
Share on other sites

En side med 60 treff og laget i homestead virket lite troverdig. Men er enig i argumentasjonen din.

 

Et annet alternavtiv er jo å inverstere i boligmarkedet. Jeg vet om f. eks German Property, der du gir penger til et fond. Fondet investerer og bygger hus/leiligheter osv i Tyskland, for å så selge igjen. Dette har til nå gått dårlig, men folk tror det snur. Tyskland har ikke fått den siste gode oppturen Norge fikk i boligmarkedet for noen år tilbake, og de regner med at denne også skal komme i Tyskand.

 

Dette tror jeg er et av mange eksempler som man kan forvalte pengene i et fond, isteden for å bygge selv.

 

Men som sagt, helt enig i det du skriver.

Link to comment
Share on other sites

En side med 60 treff og laget i homestead virket lite troverdig. Men er enig i argumentasjonen din.

 

Et annet alternavtiv er jo å inverstere i boligmarkedet. Jeg vet om f. eks German Property, der du gir penger til et fond. Fondet investerer og bygger hus/leiligheter osv i Tyskland, for å så selge igjen. Dette har til nå gått dårlig, men folk tror det snur. Tyskland har ikke fått den siste gode oppturen Norge fikk i boligmarkedet for noen år tilbake, og de regner med at denne også skal komme i Tyskand.

 

Dette tror jeg er et av mange eksempler som man kan forvalte pengene i et fond, isteden for å bygge selv.

 

Men som sagt, helt enig i det du skriver.

 

"En side med 60 treff og laget i homestead virket lite troverdig", sider du.

Jeg forstår ikke vha du mener med det?

 

Hjemmesiden om Kypros er laget vha. en "Standard" mal fra nettstedet Homestead.

På sikt vil nettstedet hete http://www.FinnKypros.no og/eller http://www.KyprosInfo.no

 

Ellers er det godt å høre at du er enig i min argumentasjon.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 7 months later...
Jeg har selv to hus i thailand (bungalow) og det ene er bygget opp med en 24 timers helsestasjon tilknyttet boligkomplekset. Dette er perfekt for eldre og allerede veldig populært!

 

Hvor har du bolig i Thailand? Hvis det er i Jomtien, kan du sende en mail til

jea12001@yahoo.no

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...