Jump to content

Flyttet


Ståle

Recommended Posts

Da har jeg fått flyttet forumet (igjen!) og nå skal alle postene og medlemene være med.

 

Har også forandret slik at siste innlegg kommer først og at medlemslisten er usynlig for gjester.

 

Det eneste jeg legger merke til nå er at avatarene ikke blir visende. Dette kan lett fikses ved at man laster dem opp på nytt i dette forumet. Jeg har IKKE tatt vekk funksjonen som gjør at man kan laste opp avaterer til aksjeforumet.no`s server.

 

.com forumet vil være stengt for å ikke skape forvirring.

 

Håper alle blir fornøyde, og det er bare å si ifra om bugs!

 

Ha en fortsatt god dag, nå er det pause for min del... :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg sliter med å få lastet opp avatar, får 'permission denied'. Men akkurat det er details ;)

 

Legg merke til at den ikke kan være større enn 70x70px og 7kb.. Muligens dette er for lite, men dess større avaterene er, dess lengre tid tar det å laste oppe en side..

 

Ståle, du bør muligens sende en mail til alle registrerte og informere om nyvinningen når du våkner igjen...?

Ja, skal gjøre dette.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har skalert ned bildet til 70x70, her er feilmeldingene jeg får når jeg prøver å laste opp:

 

 

Warning: copy(./images/avatars/87261578040ab4128439e4.jpg): failed to open stream: Permission denied in /home/petronas/www/aksjeforumet/forum/includes/usercp_avatar.php on line 227

 

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/petronas/www/aksjeforumet/forum/includes/usercp_avatar.php:227) in /home/petronas/www/aksjeforumet/forum/includes/page_header.php on line 474

 

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/petronas/www/aksjeforumet/forum/includes/usercp_avatar.php:227) in /home/petronas/www/aksjeforumet/forum/includes/page_header.php on line 476

 

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/petronas/www/aksjeforumet/forum/includes/usercp_avatar.php:227) in /home/petronas/www/aksjeforumet/forum/includes/page_header.php on line 477

Link to comment
Share on other sites

Fikk samme feilmelding jeg. Stenger funksjonen med å laste opp på aksjeforumet.no sine serverer til jeg finner ut av dette. I mellomtiden kan dere linke til bilder so allerede ligger ute på internett. Hvis det er aktuelt kan jeg registrere en ny konto til home.no som alle som vil kan laste opp bilder på, og linke ifra den.. Noen som er interesserte?

Link to comment
Share on other sites

Til alle som ikke har en plass på nette til sin avatar:

 

Send meg avateren på e-post så skal jeg legge den ut på aksjeforumet.com sin serverplass. På den måten kommer denne også til nytte! :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg og mange med meg (tror jeg) har linket adressen http://www.aksjeforumet.com/forum

 

Kanskje en god ide å legge inne siden som ligger på http://www.aksjeforumet.no også på denne stien?

 

Helt klart en fordel, men jeg er vel litt redd for å slette det gammle forumet enda. Men det ser ut som alt er som det skal, så hvis ikke noe dukker opp før ikveld så skal jeg fikse det slik at alle som går inn på aksjeforumet.com og aksjeforumet.com/forum blir sendt direkte til aksjeforumet.no

Link to comment
Share on other sites

Alle skryter av Ståle nå for tiden.... Jeg vil heller klage:

Ståle: Du har ødelagt mine rutiner . Nå går det så fort at jeg rekker ikke å hente kaffe mens jeg venter på responsen fra serveren. :wink:

 

Ja ja , jeg må klære å leve med det da. :lol: :lol:

Flott gjort Ståle.

R/Carlos.

Link to comment
Share on other sites

Mine gratulasjoner påsendes Ståle. :D :D :D

 

Strålende. :wink:

 

Når det gjelder å laste opp avataren, skal jeg bare sende den til deg, og legge hvilken link til avataren?

 

:thumbsup:

 

PS: Har dere mulighet til å bruke alle smilene, eller er det bare meg?

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder å laste opp avataren, skal jeg bare sende den til deg, og legge hvilken link til avataren?

 

:thumbsup:

 

PS: Har dere mulighet til å bruke alle smilene, eller er det bare meg?[/color]

 

Ja, bare send den til meg så skal jeg legge den opp på serveren. Så sender jeg linken til deg i PM.

 

Smilene er ikke blitt lastet opp enda. Skal gjøre det om et par minutter..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...