Jump to content

Feil og bugs på .no


Ståle

Recommended Posts

Kom bare på en idé, vi har selvsagt aksjekonkurranse, og humortråd og lignende som er med på å skaffe en meget god atmosfære på dette forumet, kunne det vært en idé å legge inn en liten plass på denne siden, med noen små spill, eller link til en side med noen små spill, for etter børs, kanskje sjakk eller backgammon? Kunne vært litt gøy, men antageligvis vanskelig å sette i stand, bare lurte...

 

 

 

 

----------------

AF - flott forum. :D

Link to comment
Share on other sites

Kom bare på en idé, vi har selvsagt aksjekonkurranse, og humortråd og lignende som er med på å skaffe en meget god atmosfære på dette forumet, kunne det vært en idé å legge inn en liten plass på denne siden, med noen små spill, eller link til en side med noen små spill, for etter børs, kanskje sjakk eller backgammon? Kunne vært litt gøy, men antageligvis vanskelig å sette i stand, bare lurte...

 

 

 

 

----------------

AF - flott forum. :D

 

Skal se om jeg får til noe slikt. Blir da mest sansynlig linker til andre sider...

Link to comment
Share on other sites

Enig her, synes slikt kan bli morsomt for ledige stunder.

 

Derimot er jeg ikke overstadig begeistret for at "gjester" har adgang til traders pit. Tatt i betraktning hva disse kan lire av seg synes jeg det er i disfavør av de som har registrert seg som brukere.

 

Når vi til slutt ble enige om at det skulle være registreringsplikt for alle brukere så må den gjennomføres. Ellers mister vi kanskje noen skribenter?

 

Jeg mener ryddigheten på forumet bør opprettholdes for de registrerte brukerene.

Link to comment
Share on other sites

Må nok si meg enig med Laphroaig! Økt likviditet gir ihvertfall ikke meg noe hvis kvaliteten er dårlig... Ser ikke ut til at gjest vil skrive her heller, så da er det kanskje ingen vits?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror jeg forstår tanken til Ståle bak beslutningen om å la gjestene skrive akssess i et begrenset området.

Jeg har et forslag som kan gi gjestene begrenset adgang men samtdig bevare kvaliteten på det som finnes:

Forslaget går rett og slett ut på å lage en tråd under snikk-snakk i PARALELL med traders pit. Kall den gjerne GJEST Pit eller GJEST CORNER eller liknende.

M.a.o, ALLE gjester skriver i GJEST pit og da er det lettere å vedlikeholde samtidig som den er under kontroll.

Titlen kan være det samme som trader pit: For eksempel:

Gjest pit - Episode xx - Mandag 7.juni 2004

 

R/Carlos

Link to comment
Share on other sites

Må nok si meg enig med Laphroaig! Økt likviditet gir ihvertfall ikke meg noe hvis kvaliteten er dårlig... Ser ikke ut til at gjest vil skrive her heller, så da er det kanskje ingen vits?

 

Det at gjester fikk skriverettigheter er kun et forsøk på å få opp aktiviteten. Kjørte kun en prøveperiode forige uke, men siden det kun har kommet noen få innlegg ser jeg ingen grunn til å fortsette dette.

Link to comment
Share on other sites

Dere,

 

Ikke helt uenig med Carlos om en egent tråd for besøkende. Kan godt være en fin løsning for interesenter og oss med.

 

I alle fall tror jeg ikke det er så utrolig mange skribenter i tusentall og lesere av aksjeinformasjon. Snarere at vi er en liten gruppe på rundt 400 svært aktive og opp mot 1500 aktive totalt inklusive gjevnlig lesere. Utenom disse har vi jo i tillegg en del komplett ødeleggende surfere som kommer innom og forsurer miljøet totalt.

 

I tillegg kunne det være lurt om det ble lagt inn litt informasjon på hovedsiden om bruk av traders pit og besøksskriverier.. Tror at infoen som ligger der er forståelig for oss faste brukere, men noe kryptisk for gjestene.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Er det noe som kan gjøres med formateringen av sidene. Nå virker det som om det blir for bredt i alle topic'ene uansett hva man legger inn.

 

En fast autorformatering kanskje?

Link to comment
Share on other sites

Er det noe som kan gjøres med formateringen av sidene. Nå virker det som om det blir for bredt i alle topic'ene uansett hva man legger inn.

 

En fast autorformatering kanskje?

 

tror du at du kan forklare litt nærmere hva du tenker på?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 month later...

Jeg har merket meg at i forrige uke

fikk Vegard og JAX påpakning om at

avataren de benyttet var for stor.

Har Pirelli særlige rettigheter, eller

tør ikke Ståle ta dette opp?

Avataren til Pirelli er langt over

retningslinjene!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har linket inn min avatar og slipper på den måten unna 100x100 begrensningen. Bildet har en bredde på 126 så jeg tror ikke den ødelegger noe særlig for formateringen av sidene.

 

Men jeg skal for ordens skyld laste den ned - krympe den og legge den tilbake...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ser at vi har fått helt nytt forum nå. - Greit med litt endringer, men jeg synes skriften er blitt svært liten igjen.

 

Er det ikke andre skin-valgmuligheter? Får bare opp ett her, samme med språket...kun engelsk.

Link to comment
Share on other sites

Ser at vi har fått helt nytt forum nå. - Greit med litt endringer, men jeg synes skriften er blitt svært liten igjen.

 

Er det ikke andre skin-valgmuligheter? Får bare opp ett her, samme med språket...kun engelsk.

 

Jeg har begynt på oversetting, men da det er en god del tekst vil det ta litt tid.

Link to comment
Share on other sites

Ingenting å stresse med Ståle. <_>

 

Førsteinntrykket er meget positivt. Kalenderfunksjonen fallt jeg bare for. - Et "must" for et skikkelig aksjeforum. Bravo!

 

Ser vi må endre litt på de personlige innstillingene,... det er går nok helt fint.

 

Skulle gjerne hatt skriften i "notepadden" litt større. Noen tips?

Link to comment
Share on other sites

Ingenting å stresse med Ståle. <_>

 

Førsteinntrykket er meget positivt. Kalenderfunksjonen fallt jeg bare for. - Et "must" for et skikkelig aksjeforum. Bravo!

 

Ser vi må endre litt på de personlige innstillingene,... det er går nok helt fint.

 

Skulle gjerne hatt skriften i "notepadden" litt større. Noen tips?

 

Skal se hva jeg får til med skrifttypen.

 

Tror også kalenderen kan bli virkelig fin hvis den oppdateres med nye hendelser. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...