Jump to content

Humortråden


Ståle

Recommended Posts

Youngest Son: "Tell me Daddy, what is the difference between "Potentiality" and "Reality"?"

 

Dad : "I will show you".

 

Dad turns to his wife and asks her : "Would you sleep with Robert Redford for 1 million dollars?"

 

Wife : "Of course! I would never waste such an opportunity..."

 

Then Dad asks his daughter if she would sleep with Brad Pitt for 1 million dollars.

 

Daughter : "Wow! Yes, he is my fantasy!"

 

So Dad turns to his elder son and asks him : "Would you sleep with Tom Cruise for 1 million dollars?"

 

Elder son : "Yeah! Why not? Imagine what I could do with 1 million dollars.I would never hesitate!".

 

So the father turns back to his younger son saying :

"You see son, "Potentially" we are sitting on 3 million dollars but in "Reality" we are living with 2 prostitutes and 1 gay!!!"

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 424
  • Created
  • Last Reply

Det var en gang en kineser som var på ferie i USA. Da han kom til et gatekjøkken så han at det stod på en plakat "hot dog`s 3$".

(Hunder er en delikatesse i Kina.)

Da han kom inn spurte han: "I see you have hot dogs, I will buy one."

"Yes, here is one."

" Sorry! I don`t wan`t this part of the dog.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Det var en gang en kineser som var på ferie i USA. Da han kom til et gatekjøkken så han at det stod på en plakat "hot dog`s 3$".

(Hunder er en delikatesse i Kina.)

Da han kom inn spurte han: "I see you have hot dogs, I will buy one."

"Yes, here is one."

" Sorry! I don`t wan`t this part of the dog.

 

 

hehe, må forklare underveis i vitsen xD Good one.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Denne videoen viser vel hvorfor det er slik der borte... :biggrin:

 

_________

 

Miss Teen USA-deltakeren Lauren Caitlin Uptons forklaring på hvorfor amerikanere

ikke kan plassere USA på kartet, er blitt en millionhit på YouTube

 

 

 

______________

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

«Norges rikeste» hadde bare 250 kroner i et syltetøyglass.

 

- Jeg håper jeg slipper å betale skatt på dette beløpet, sier en lattermild Harald Dahl (41) til NA24.

 

Han hadde mer en tusen tapte anrop på mobilen i dag tidlig, etter at han ble utropt til Norges rikeste med en formue på nesten 10 milliarder kroner.

 

Han har følgende meddelse om sin nye status:

 

- Overraskelsen var stor da jeg oppdaget at jeg er Norges rikeste mann. Min kone og jeg startet umiddelbart å lete i alle skuffer, skap og på kistebunnen. Til vår store fortvilelse fant vi kun 250 kroner på et syltetøyglass, skriver Dahl i en pressemelding, og avkrefter dermed alle ryktene om sin voldsomme rikdom.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Som inbarka nordlending synes jeg denne var litt god :biggrin:

 

 

Finnmarkingen kom inn på sexsjappa og slængte dokka på disken: "dæven han tykje og han gammelerik og satan i hælvete, dåkker har solgt mæ ei manne dokke! Jævla svinpeisa"

Innehaver`n: Hold nu kjæft på dæ din forbanna hæstkuk! Du har blåst opp dokka på vranga! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

En vanskelig oppgave

Kjell Magne Bondevik reiser til Washington for å ha et møte med George Bush. Etter å ha spist en bedre middag sier Bush :

 

"Well Kjell, I dont't know what you think of the members of your Cabinet, but mine are all bright and brilliant."

 

"How do you know?" Spør Kjell Magne.

 

"Oh well, it's simple", sier Bush. "They all have to take special tests before they can be a minister. Wait a second". Han vinker på Colin Powell og sier til ham: "Tell me Colin, who is the child of your father and of your mother who is not your brother and is not your sister?" Ah, that's simple Mr. President", sier Colin, "it is me!" "Well done Colin," sier Bush og Kjell Magne er MEGET imponert!

 

Etter at samtalene er fullført reiser Kjell Magne tilbake til Oslo igjen. På flyet hjemover ble han sittende å tenke på intelligensnivået til de øvrige ministrene i regjeringen. Tilbake på kontoret ringer han til Sponheim og ber ham om å komme inn til seg. Sponheim gjør som sjefen sier og kommer med en gang. "Lars, si meg, hvem er barn av din far og din mor, som ikke er din bror, og heller ikke din søster?" Sponheim tenker og tenker uten å finne svaret. "Den var ikke grei! Kan jeg få lov til å tenke litt mer på den?" Kjell Magne ønsker å være litt grei med Sponheim så han sier "Ja, det er greit. Du får 24 timer!"

 

Sponheim går tilbake til kontoret sitt mens han tenker så det knaker. Etter å ha grublet en liten stund kaller han sammen staben sin, og legger problemstillingen frem for dem. Men ingen i staben kan komme med noen løsning. Etter 20 timer av 24-timers fristen har Sponheim fortsatt ikke kommet opp med noen løsning. Han begynner nå å bli svært bekymret, for han skjønner at denne testen kan bety et være eller ikke være for han i regjeringen og han har bare 4 timer igjen til å finne løsningen.

 

Plutselig får han en lys ide: "Jeg spør Per-Kristian Foss! Han er en ordentlig smarting, kanskje han vet svaret!" Sponheim skynder seg over til finansdepartementet og inn på kontoret til Foss.

 

"Per-Kristian du må hjelpe meg", sier han. "Bondevik har gitt meg en vanskelig oppgave, og jeg tror det står om plassen min i regjeringen." "Hva er problemet da?" spør Foss. "Nå skal du høre", sier Sponheim. "Hvem er barn av din far og din mor, som ikke er din bror, og heller ikke din søster?" "Det er enkelt", sier Foss. "Det er meg!" "Ja, selvsagt!", sier Sponheim og løper tilbake til Statsministerens kontor.

 

"Kjell Magne, nå har jeg svaret! Det er Per-Kristian Foss!" Kjell Magne ser opp på Sponheim med et litt sørgelig blikk. "Det var synd Lars, men svaret er galt. Riktig svar skal være Colin Powell".

Link to comment
Share on other sites

Å dra den langt...

To menn sitter på en bar og drikker seg snydens. Plutselig blir den ene dårlig og spyr utover klærne sine.

 

 

– Herregud, nå kommer kona til å kvæle meg, jamrer han.

 

 

– Slapp av, sier den andre. Bare stikk en tohundreseddel i brystlommen. Når kona spør, sier du at en fyr spydde på deg og stakk to hundre kroner i lomma di, til rensing av klærne.

 

De fortsetter drikkingen et par timer til, inntil de blir nektet. Så kreker de seg hjem, og den ene får straks en skikkelig overhaling av kona.

 

 

– Ditt motbydelige krek, du stinker av sprit og spy og ser helt forjævlig ut, klager hun.

 

Mannen svarer så langsomt og distinkt han kan..

 

 

– Der tar du feil, det er ikke sånn som du tror. Jeg tok nemlig bare en eneste drink, men en annen kar ble dårlig og spydde utover meg. Han hadde fått i seg for mye, eller så tålte han ikke alkohol. Han var fryktelig lei seg og ga meg to hundre kroner til rensing av skjorten. Bare ta en titt i skjortelommen min.

 

Kona stikker fingrene i skjortelommen hans og drar frem fire hundre kroner.

 

 

– Men her er det jo to tohundrelapper, sier hun.

 

 

– Veeel, du skjønner... han skeit i buksa mi også....!

Link to comment
Share on other sites

Hjemmebrent

En gammel kar fra indre bygder fikk en ettermiddag besøk av lensmannen. Lensmannen sa han var kommet for å gi ham en bot på 1000 kr fordi det var kommet inn en anmeldelse om at han hadde hjemmebrentapparat.

 

Gamlingen svarte at det stemte at han hadde HB-apparat, men han hadde ikke brukt det og ville derfor ikke akseptere noen bot.

 

Lensmannen sa at hvis han hadde utstyret, spilte det ingen rolle om han hadde brukt det eller ei, bot måtte han betale uansett.

 

Ja, ja tenkte karen, da var det vel ingen vei utenom.

 

”Her har du 2000 kroner”, sa han til lensmannen og ga ham pengene.

 

”2000?” sa lensmannen, ”det var nå bare 1000.”

 

”Ja”, svarte karen, ”men resten er for voldtekt..”

 

”Vil det si at du har begått voldtekt”, ropte lensmannen sjokkert.

 

”Nei, nei for all del”, svarte karen, ”men jeg har utstyret til det!”

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...