Jump to content

Humortråden


Ståle

Recommended Posts

Tror de mener å si at de siste muligens også kan være en interferens fra første registrering, eller noe som osilerer i teleskopets egne tekniske innretninger. - Gjentar fenomenet seg slik at de kan få flere intervall for sammmenligning vil utsenderobjektet kunne posisjonsbestemmes. 5 til 7 ganger gjentakelse ville kunne tyde på noe som kan være annen livsform på samme tekniske nivå som vårt.

 

Egentlig utrolig spennende.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 424
  • Created
  • Last Reply

Smakebiter fra denne linken:

Sjekk våre største «engelske» gullkorn. Og test deg selv

 

«I tried to screw the ball in the goal»

 

«I am in the beginning of my period...»

(Nyutnevnt kvinnelig dansk minister)

 

«I am a man who likes to have my balls in the air.»

(Svensk forretningsmann)

 

«Thank you for the mess»

(Statsminister Kjell Magne Bondevik etter gudstjeneste i Brasil)

 

«I just want to lie down on the coach»

(Sliten svensk kvinnelig fotballspiller)

 

 

Se dette....hehehe....

 

«But didn't you have pigs in your decks?»

(Programleder Odd Grythe, til amerikansk gjest som klaget over glatte veier)

 

englisch_280.jpg

 

De snakker englisch

Link to comment
Share on other sites

Takk og pris, jeg er allerede gift :wink:

 

Dette vil damene ha!

 

Ifølge en undersøkelse Dagbladet har gjort, må mannen være selvstendig for at damer skal bli tiltrukket. Hele 46 prosent av de spurte mente at dette var den viktigste egenskapen for en mann.

 

De andre egenskapene som var positive, var dersom mannen var intellektuell, sporty eller myk.

 

Det som imidlertid ikke drar damer i det hele tatt, er macho menn som er karrierebevisste. Tiden da menn skulle være menn er åpenbart ute. Bare én ussel prosent av damene foretrakk menn som var utpreget macho. Og overraskende nok: Bare fire prosent verdsatte karrierebevissthet.

 

http://hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id=163395&cat=105

Link to comment
Share on other sites

Lag din egen Bush!

 

Presidentvalget nærmer seg med stormskritt. Da er det også på tide å tøyse litt med de to kandidatene. Det kan blant annet gjøres ved å benytte seg av de mange moro-tjenesten på nettet.

 

Itavisen forteller om nettstedet funny.ansme.com, hvor du blant annet kan bygge din egen Bush. Eller la maskinen generere en tilfeldig sammensetning av øyne, hår og munn.

Mer moro her. Få også med deg denne - slik har du aldri sett herrene Bush og Kerry før.

 

http://hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id=163292&cat=126

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Takk og pris, jeg er allerede gift :wink:

 

Dette vil damene ha!

 

Ifølge en undersøkelse Dagbladet har gjort, må mannen være selvstendig for at damer skal bli tiltrukket. Hele 46 prosent av de spurte mente at dette var den viktigste egenskapen for en mann.

 

De andre egenskapene som var positive, var dersom mannen var intellektuell, sporty eller myk.

 

Det som imidlertid ikke drar damer i det hele tatt, er macho menn som er karrierebevisste. Tiden da menn skulle være menn er åpenbart ute. Bare én ussel prosent av damene foretrakk menn som var utpreget macho. Og overraskende nok: Bare fire prosent verdsatte karrierebevissthet.

http://hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id=163395&cat=105

 

 

Carlos da.. Er vi virkelig så kravstor altså? :oops:

 

Et par ord i kirken så er man gift. Et par ord i søvne så er man skilt.

 

Det er lettere å komme inn i et ekteskap, men jeg tror det er vanskeligere å komme ut. :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg gav et svar til en på HO som ville ha hjelp til å investere 2 mill. Kanskje ikke humor i den "ypperste klasse", men trolig bedre enn gjennomsnittet.... :oops:

__________________________

 

 

RE^1: Trenger hjelp til å plassere 2 millioner.

 

Mitt råd er klokkeklart:

 

Hvis du har "svarte penger" sender du dem først til "vaske-Bakke" for hvitvasking !

 

Hos Bakke forsvinner det noen kroner i prosessen -akkurat som når du selv vasker 5 par sokker og etterpå kun finner 3 par og 2 ulike. Vaske-Bakke videresender resten av pengene til sin gode venn Ole Chr Bach.

 

Hvis dine penger allerede "er hvite" sender du selv direkte til Ole Chr Bach.

 

Ole Christian GARANTERER umiddelbart 80 % rente i løpet av 2 måneder !!!!

 

Hvis du har en IQ under 60 begynner hjertefrekvensen din trolig å øke akkurat nå, og du synes at opplegget høres SVÆRT fristende ut !

 

Dersom du FORTSATT har hvilepuls er din IQ langt høyere enn 60 - og du har ALLEREDE bevist at du har langt mere vett enn diverse andre med så alt for mange disponible kroner.............

 

Lykke til med investeringen ! Dette fikser du trolig best selv !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg synes det er en kjedelig dag på børsen, så jeg legger ved dette til dere mine herrer. :lol: :oops:

 

Synes den var knall god.

 

Hvis menn fikk mensturasjon

 

Hvis menn fikk menstruasjon det hadde kanskje ikke vært så bra.

For det finns ingen grenser for hva menn er stolte av!

 

Jeg tror de ville skrytt av hvem det var som blødde best,

og om hvor vondt det gjorde, og hvem som tålte aller mest.

 

Og en gang i måneden ville mannfolk ha en uke fri.

Å synes synd på seg selv er no' som virkelig tar tid.

 

Det ville bli reklame for tøff og hard tampong,

med fengende navn som "Bløder'n", "Rambo", og "James Bond".

 

Og størrelser som "mini" og "normal" vil gå ut av produksjon.

For kun "extra large" holder, ved en mannlig menstruasjon.

 

Hvis menn fikk menstruasjon; ville noe vært annerledes da?

Ja, da ville mannfolka hatt enda mer å skryte av!!!

Link to comment
Share on other sites

Gi gjerne tilbakemelding hvis du synes jeg har gått for langt med å poste denne vitsen, jeg synes den er fin :lol: :lol:

 

Der var en lille kvindelig dværg som havde besvær med smerter i skridtet når det regnede. Til sidst blev det for meget for dværgen, så hun gik til sin læge og fortalte at hun havde forfærdelige smerter i skridtet når det regnede.

 

"Kun når det regner", sagde lægen og kiggede uforstående på dværgen.

 

"Ja", sagde den søde lille dværg.

 

"Okay", sagde lægen, "Næste gang det regner, så kom straks til mig".

 

2 dage senere blev det igen regnvejr, og dværgen skyndte sig til sin læge.

 

"Nu er det der igen, det brænder og sviger i skridtet", sagde dværgen og lagde sig op på briksen. Lægen kørte sin stol til og satte sit hoved ned til skridtet.

 

"Ahaaa", sagde lægen, "jeg tror at jeg ved hvad der er galt".

 

Lægen tog sin skalpel frem, og førte den imod skridtet. Dværgen var stiv af skræk.

 

Lægen skar stille og roligt, og sagde så:

 

"Prøv at bevæg dit højre ben".

 

"Dejligt", sagde dværgen, "nu er der slet ingen smerter".

 

"Okay", sagde lægen, "et øjeblik" og han gik i gang igen. 2 min senere var han færdig.

 

"Prøv nu at bevæg dit venstre ben" sagde han.

 

"Utroligt", sagde dværgen, "nu er der heller ingen smerter der. Hvad gjorde du?".

 

"Jo ser du", sagde lægen, "jeg skar 5 cm. af dine gummistøvler". :lol: :oops: :lol: :oops: :lol: :oops:

Link to comment
Share on other sites

Jeg registrerer at det kun er 3 brukere på forumet under NRK's IQ-test på lørdag kveld !!

 

Vel, vi 3 ( baard.p, Hammers, Ståle) som var med på å lage oppgavene synes at slike repriser blir så alt for kjedelige..........Dessuten vet vi jo svarene !

Link to comment
Share on other sites

Tenkte vu kunne starte en tråd hvor vi la inn vitser, morsomme bilder osv. Så hvis en har opplevd en rød dag på børsen kan man stikke innom denne tråden og få opp humøret litt!

 

Studentlivet er hardt!

 

Ståle:Bildet passer fint i disse spennende Tomra dagene.... Er det TOMRA automatene han venter på? :wink::wink:

 

1240.jpg

Link to comment
Share on other sites

Direktør i AKAN

 

Stilling som direktør i AKAN blir ledig for ansettelse våren 2005.

Vi søker en fagperson som kan bidra til å videreutvikle AKAN. Det kreves ledererfaring og gjerne erfaring fra HMS - arbeid og rusmiddelforebyggende arbeid.

 

Den som tilsettes, må kunne identifisere seg med AKANs idégrunnlag om partssamarbeid som det grunnleggende element i arbeidet med rusmiddelspørsmål i arbeidslivet.

 

---------------

 

 

Vet ikke hvordan det er på landsbasis, men de AKAN-tillitsvalgte jeg har truffet, er stort sett solide begersvingere. Tro om ledelsen er likedan?

Link to comment
Share on other sites

Her er det jammen ikke lett å velge. Konkurransen er hard mellom enkelte. Tror ikke man må være bergenser for å stemme.

 

DU kan kåre «Årets kødd»

Glem Spelemann, Gullruten, Oscar og Grammy. DU som leser avgjør hvem som har gjort seg fortjent til den gjeveste prisen i Bergen - «Årets kødd 2004».

 

Avstemningen foregår hos Bergensavisen

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Pentagon vurderte sexbombe

 

Pentagon vurderte å utvikle kjemisk våpen, som skulle gi fiendens soldater abnorm lyst til å ha sex med hverandre.

 

Artikkel av: NTB (14.1.05 06:36)

 

 

Det avslører det anerkjente tidsskriftet New Scientist, som har fått tilgang til nylig nedgraderte dokumenter fra US Air Force Wright Laboratory i Dayton, Ohio.

 

I planen, som er datert 1994, søker laboratoriet om knapt 50 millioner kroner over en seksårsperiode for å utvikle potensmiddelvåpenet.

 

Ved å framprovosere omfattende homoseksuell oppførsel ville man forårsake et «usmakelig men komplett ikke-dødelig» slag mot fiendens moral, heter det i forslaget.

 

Våpenlaboratoriet hadde også flere andre gode ideer til nye former for krigføring, og foreslo blant annet å utvikle et kjemisk våpen som ville trekke rasende svermer av veps og rotter til fiendens stillinger.

 

Et annet forslag var å utvikle et kjemisk stoff som skulle forårsake «alvorlig og vedvarende dårlig ånde», som ville ha gjort det enkelt å identifisere geriljasoldater som forsøkte å blande seg med sivilbefolkningen, skriver New Scientist.

 

Det er ikke kjent om Pentagon ga sin tilslutning til noen av de fantasifulle forslagene, og om utvikling av sexbomber eller andre originale kjemiske våpen ble innledet. (©NTB)

 

Sexbombe

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...