Jump to content

kun en linje pr tråd på hovedsidene!


Recommended Posts

Hei, jeg synes det er litt irriterende at det er så få av trådene jeg ser på førstesidene (oversikt over alle topics/tråder). Det brude ikke vært mer enn en linje (ikke to) slik at man fikk opp mange flere topics på siden før man måtte begynne å scrolle nedover...lar det seg gjøre tro?

 

Jeg trenger heller ikke vite hvem som la inn siste innlegg i en tråd, det burde fjernes. Og dato/klokke burde gjøres om slik at det står

for eks: "21.05.04 21:42"

 

Ellers liker jeg blåfargen bedre enn den tidligere grønnfargen:-)

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg ikke helt sikker på hva du mener, men er det dette du snakker om:

 

linjepaahovedsiden.jpg

 

 

Hei, jeg synes det er litt irriterende at det er så få av trådene jeg ser på førstesidene (oversikt over alle topics/tråder). Det brude ikke vært mer enn en linje (ikke to) slik at man fikk opp mange flere topics på siden før man måtte begynne å scrolle nedover...lar det seg gjøre tro?

Er det hovedsiden på forumet du mener, eller på aksjeforumet.no?

 

Jeg trenger heller ikke vite hvem som la inn siste innlegg i en tråd, det burde fjernes. Og dato/klokke burde gjøres om slik at det står  

for eks: "21.05.04 21:42"

Fult mulig og fjerne dette, men til hvilken hensikt?

 

Mulig jeg har missforstått innlegget ditt helt, men vær vennlig å forklar det litt nærmere.

 

:D

Link to comment
Share on other sites

Ja det er dette du viste + at man ikke kan legge inn flere tegn i et topic-emne enn en linje (ikke så mange tegn så det går over to linjer. Dere må også fjerne hvem innlegget er skrevet sist av og dette med "gå til side 1, 2, 3 osv"...EVT gjøre siden bredere så dere får plass til alt på en rad.

 

Da får jeg opp ca dobbelt så mange tråder jeg kan scanne igjennom for eks i aksjeprat-hovedsiden, FØR jeg må begynne å scrolle nedover...Altså mer info på mindre plass (ved å utelate litt uvesentlig info:)

 

For eks alla ST!! Mulig jeg er litt bortskjemt med design og funksjonalitet fra ST, men de er skamgode på dette. ST er jo samme firma som stocknet og de har vunnet mange priser når det kommer til brukergrensesnitt og brukervennlighet....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...