Jump to content

Program for teknisk analyse


eivert

Recommended Posts

  • 4 months later...

Saxotrader er den beste analyseplattformen jeg har vært borti, den er overlegen. Jeg syntes også Nordnets Wintrade er ett veldig godt verktøy! Bruker idag wintrade, siden jeg handler gjennom nordnet :)

 

Saxotrader er forøvrig saxobank sin plattform som kan lastes ned på www.saxobank.com. Nettmegleren E*Trade tilbyr også saxotrader til sine kunder.

Link to comment
Share on other sites

Så det er ikke mulighet for å skaffe seg verktøy for TA for en pris innen rimelighetens grenser? Det du refererte til kostet jo mange hundre dollar i året!

 

Jeg tror ikke alle her på forumet opererer med så store summer.... I alle fall ikke jeg... :sad:

Link to comment
Share on other sites

Så det er ikke mulighet for å skaffe seg verktøy for TA for en pris innen rimelighetens grenser? Det du refererte til kostet jo mange hundre dollar i året!

 

Jeg tror ikke alle her på forumet opererer med så store summer.... I alle fall ikke jeg... :sad:

 

Jeg har brukt saxotrader i noen år nå uten å betale noe, så jeg antar at saxotrader er gratis, opprettet bare en demokonto som jeg bruker for å logge meg inn med, og har ikke kostet meg en krone. www.saxobank.com

Link to comment
Share on other sites

Så det er ikke mulighet for å skaffe seg verktøy for TA for en pris innen rimelighetens grenser? Det du refererte til kostet jo mange hundre dollar i året!

 

Jeg tror ikke alle her på forumet opererer med så store summer.... I alle fall ikke jeg... :sad:

Netfonds har også en helt grei TA. Helt gratis.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Jeg har brukt saxotrader i noen år nå uten å betale noe, så jeg antar at saxotrader er gratis, opprettet bare en demokonto som jeg bruker for å logge meg inn med, og har ikke kostet meg en krone. www.saxobank.com

 

 

Jeg har opprettet en demokonto hos saxobank, men skjønner ikke hvordan jeg kan laste ned saxotrader. Det eneste jeg får tilgang til er en meget begrenset versjon av saxowebtrader. Kan du forklare meg hvordan du gjorde det?

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruker AmirBroker som fungerer veldig godt for de som ikke trenger intradags bevegelser i sin analyse.

Pris: En gangs sum på $200, fradragsberettiget regner jeg med.

Data: gratis nedlasting fra Yahoo.

Ellers: Stor brukergruppe.

 

Er selv veldig fornøyd.

 

Hilsen,

LuKi

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...