TheKid Posted januar 13, 2009 Report Share Posted januar 13, 2009 Hei Har lest en del om obligasjoner i utlandet tidligere og at f.eks. finanskrisen før nyttår førte til at det var mange obligasjoner på billigsalg osv.. Da jeg leste dagens næringsliv på mandag (Muligheter i krisens tredje år - kredittkommentar av Pål Ringholm), hvor det bl.a. uttales "De verste fundamentale forhold vi har sett på flere tiår gir derfor investeringsmuligheter ingen av oss i obligasjonsmarkedet tidligere har opplevd.", tenkte jeg at jeg kanskje burde få et innblikk i hvordan forholdene for obligasjonshandel er i Norge. Noen som har noen kommentarer, erfaringer eller meninger om obligasjoner i inn og utland? For aksjer og fond har jeg til nå brukt skandiabanken og nordnet, men hvor kan man handle obligasjoner i Norge og hvilke minstebeløp er det snakk om? På forhånd takk for alle svar :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts